OMA DNA

jönnikala

Oletteko päässeet kirjautumaan Oma DNA sivustolle? Itse en ko sivustolle ole päässyt pariin kuukauteen. Laskutuksen seuranta on täysin pimeänä....

17

5829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Eipä ole toiminut muutamaan viikkoon.

      • dnaaaaaa

        Kyllä takkua nyt kaikki. Hermot palaa!


      • hollanti999

        onko kenellekaan sattunut niin etta DNA tai muut teleoperaattorit toimisivat jonkinlaisina sisapuhelimina, niin, etta sielta suunnattaisiin oskillaattoreilla SW -aaltoja nuppiin...


    • 26.1.2010 iltapäiväl

      kyllä toimi, ei mitään ongelmaa,

      katsoin vain ja kaappasin kuvaruudun varmuuden vuoksi,
      mitä on lasku sille 1 € Samsung SGH-J400 puhelimelleni jonka kesällä otin 24 kk sopimuksella.

      ei muuta laskua ollut kuin ne pari tekstiviestiä heti uudesta ja 0,90 €/kk odottaa edelleen.
      eipä ole Dna kortti olut ko. puhelimessa kuin 10 minuuttia,
      nyt on kesämökin varashälyttimenä toimivassa puhelimessa.

      eli en ole yhtiön ihailija, mutta kerron totuuden,
      sivuille on aina joka kuukausi ensiyrittämillä ja hyvin päässyt

      • jönnikala

        Ok. Itse tunnustan kuuluvani "yhtiön ihailijoihin", olin aiemmin erään "katasrofi operaattorin" asiakkaana. Mielestäni DNA on ollut todella hyvä operaattori, tuo "Oma DNA:n" viimeaikainen takkuaminen vain harmittaa.
        Ei toimi kotoa eikä töistä .o(


      • uusiasiakas
        jönnikala kirjoitti:

        Ok. Itse tunnustan kuuluvani "yhtiön ihailijoihin", olin aiemmin erään "katasrofi operaattorin" asiakkaana. Mielestäni DNA on ollut todella hyvä operaattori, tuo "Oma DNA:n" viimeaikainen takkuaminen vain harmittaa.
        Ei toimi kotoa eikä töistä .o(

        Ei muuten ole toiminut koko päivänä tänäänkään.


      • vanha asiakas
        uusiasiakas kirjoitti:

        Ei muuten ole toiminut koko päivänä tänäänkään.

        En ole minäkään päässyt sinne moneen päivään. Missä mättää?


      • vanhalle asiakkaale
        vanha asiakas kirjoitti:

        En ole minäkään päässyt sinne moneen päivään. Missä mättää?

        vanha asiakas4.2.2010 18:52
        En ole minäkään päässyt sinne moneen päivään. Missä mättää?
        ------------------------------------------------

        kyllä minä pääsin eilen siis kirjoituspäivänäsi kun lähes joka tunti klikkasin,
        joka kerta ja aivan heti toimi,

        mitkähän on numerosi ja salasanasi ovatko oikeita ????

        (en kyllä ole mikään DNA intoilija, jouduin vaan kun viisi Samsung J400 taloon ostettiin 1 € kappale kertahinnalla ja 0,90 €/kk maksulla 24 kk sopimus,
        kun ei ollut SIM-lukittu, hankin ja eipä ole dna kortti olut kertaakaan puhelimissa mutta aivan hyviä puhelimia arkikäyttöön.

        (dna kortit ovat mökeillä vanhoissa puhelimissa, hoitavat tehtäväänsä varashälyttimissä.
        .


    • jönnikala

      Kappas vaan, lakko loppui ja palvelu alkoi toimia moitteetta, hämmentävää ! :D


      Sitä paitsi Suomi24 mukaan 11 8 EI OLE 19

    • jönnikala

      Kirjautumisyritys OMA DNAhan tuottaa pompsun sivulle, jossa ilmoitetaan:
      "Et ole käyttänyt Oma dna:ta 30 minuuttiin. Sessiosi on vanhentunut. Ole hyvä ja kirjaudu uudelleen."

      Ja jos yrittää kirjautua uudeleen, tulee sivulle jossa ilmoitetaan:
      "Et ole käyttänyt Oma dna:ta 30 minuuttiin. Sessiosi on vanhentunut. Ole hyvä ja kirjaudu uudelleen."

      Ja jos yrittää kirjautua uudeleen, tulee sivulle jossa ilmoitetaan:
      "Et ole käyttänyt Oma dna:ta 30 minuuttiin. Sessiosi on vanhentunut. Ole hyvä ja kirjaudu uudelleen."

      Ja jos yrittää kirjautua uudeleen, tulee sivulle jossa ilmoitetaan:
      "Et ole käyttänyt Oma dna:ta 30 minuuttiin. Sessiosi on vanhentunut. Ole hyvä ja kirjaudu uudelleen."

      jne jne jne jne

      • Fabisti

        Kirjautuessa tuli alla oleva ilmoitus, mutta toisella yrittämällä pääsin sisään.

        "Et ole käyttänyt Oma dna:ta 30 minuuttiin. Sessiosi on vanhentunut. Ole hyvä ja kirjaudu uudelleen."


    • dnaan asiakas

      kummastelen myös dna taskun saldo ilmoittaa liittymäsaldoa ei löydy yrittäkää myehemmin uudelleen ja omaan dnahan enpääse kirjautumaan? Ja testiviestillä kun kysyy saldotietoja , vastausviesti tulee ehkä seuraavana päivänä

      • Ikämies

        puhelinta käyttää niin pitääkö tulla kotiin näyttämään, kuinka Dnan sivuille pääsee?
        Olen sitä mieltä, että nuorille kun opetetaan atk:ta pienestä pitäen niin osaa ne.
        Jos olette iäkkäämpää porukkaa niin kysykää nuorilta...


    • jaeger21

      Taidanpa vaihtaa operaattoria kun tuo oma dna saldopalvelu on lopettanut toininnan

    • puullapäähänlyöty

      Ei pääse DNA:han! Vaatii pankkitunnukset. Ei kuulemma kelpaa sirullinen henkilökortti.

      Tämä on asiakkaiden ariarvoistamista.
      Mikä operaattori palvelisi paremmin? Minne kelpaisi sirukortti?

    • Anonyymi

      ei mitää kuulu ei selvää asioihin saa

    • Anonyymi

      Aivan peestä joka kerta sama taistelu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe