Meillä on reilu vuoden ikäinen kleininarttu ja sen leikkikamuna käy kääpiöpinseripoika. Haluaisimme näiden kahden pentuja mutta onko se turvallista? Molemmat on terveitä ja samankokoisia. En ole löytänyt netistä tietoa tästä sekoituksesta. Mitä mahdollisia riskejä vois olla?
onko kokemusta?
3
261
Vastaukset
- just ja joo
olisiko tarjolla parempaa syytä pentujen teettämiselle kuin se että haluaa niiden pentuja? Niitä pentuja tulee enemmän kuin mitä te kaksi haluatte. Miksi ei etsisi saman rotuista seuraa. Mun ei tulis mieleenikään pistää noita rotuja yhteen, kahta niin haukkuherkkää ja oikeasti vaikeasti hallittavaa rotua, yksinkertaisesti, kaksi pässiä päinyhteen.
- Nero-Peppi
Ei meijän kleini ainakaan ole haukkuherkkä ja hyvin tottelee. Ja kääpiöpinserikin tottelee jo melkoisen auliisti. Ennen astutusta toki pitää löytyä kodit mahdollisille pennuille mutta luulenpa niiden löytyvän lähipiiristä....tämä oli teoreettinen kysymys siis riskeistä, koska jos niitä on, ei edes harkita pentuja.
- viisaus asuu meissä
ihan ok yhdistelmä! Tällä palstalla liikkuu niin tiukkapipoista kansaa, ettei mitään voi kysyä ilman asiattomia kommentteja! Varmaan ihan kiva yhdistelmä tulee. Puhdasrotuisissakin on äärettömän haukkuherkkiä rotuja!!! Ja saahan koira haukkua!! Onhan meitä ihmisiäkin moneen junaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492