canvastauluja mistä?

merivesikukkapuu

haluaisin persoonallisia canvastauluja,mutta en tiedä mistä tilaisin. Monella toimittajalla on
hyvin suppea valikoima kuvia enkä itse ole mikään kuvaaja joten omista kuvista ei ole apua.

Mistä olette tilanneet canvastauluja, en tarkoita mitään hinkuvinku halppiksia vaan
vähän laadukkaampia.

43

11531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnelipolku
    • Laatua rahalla
    • kunnon kehykset

      löytyy tuosta canvaslinkistä
      http://www.topmainos.fi/Canvas-taulut.html

      kotimainen valmistaja ja kuljetus tuli meille kotiovelle.

      En pitänyt edes kalliina kun ottaa huomioon että on kotimaista
      työtä läpeensä. Otimme vesiaiheisia cnavastauluja ja sitten löytyi
      taustoja-otsikon alta "vanhoja" pintoja, joista saimme yllätykseksemme
      hauskoja tauluja sekä valkoisen ruusutaulun.
      Hälytystaulun päälle laitoimme yhden ja ruma taulu jäi piiloon.

      suora linkki kuviin: www.1000kuvaa.com

      • Anonyymi

    • mökki ja koti

      mökin seinille muutaman taulun ja puuceehen. Sinne ne halpiskanvakset sopivat hyvin
      mutta laadukkaammat ja oikeat canvastaulut hankimme topmainoksen kautta.
      Canvaksessa kuuluu kuvan ulottua myös sivuille eikä kuten Hannasin tauluissa.

      • Vakiasiakas

        www.sipoart.com. Tyylikkäitä ja laadukkaita canvastauluja monessa koossa. Kotimainen, hyvä palvelu.


    • Luonnonystävä_
      • lissukka79

        Topmainos on hyväksi todettu, sieltä olen muutaman ostanut.
        Muutamia olen tehnyt laittamalla marimekon kankaan itse kiilakehykselle =) ja aivan nättejä niistä on tullut. Ja sitten kun siihen kyllästyy niin ei muuta kuin uusi kangas tilalle.
        Kiilapuut ostin verkkokaupasta www.kiilakehys.net
        Aiemmin kokeilin laittaa kankaan styroxille mutta siitä ei tullut oikein mitään, styrox on niin pehmeää
        että siihen oli vaikea saada kangas niin että se ei olisi löysällä.


    • tagliatelle

      www.decomar.fi
      Yritys valmistaa taidemaisia sisustustauluja ja -tarroja asiakkaan toimittamasta kuvasta. Miksi ostaa valmista taulua, kuin voi teetttää esimerkiksi lapsensa, lemmikkinsä tai lomakuvasta tosi persoonallisen taulun. Tauluihin voi valita itse haluamansa tyylin useista vaihtoehdoista.

      • Silliperuna

        Tyylikästä, ainutlaatuista designia www.sesano.fi, näytti olevan hieman erilaisia, todella kauniita canvas kankaalle tehtyjä tauluja.. Käyppä katosmassa sieltä..


      • kaunosielu
        Silliperuna kirjoitti:

        Tyylikästä, ainutlaatuista designia www.sesano.fi, näytti olevan hieman erilaisia, todella kauniita canvas kankaalle tehtyjä tauluja.. Käyppä katosmassa sieltä..

        Löysinpä uudet sivut, josta musta tosi hienoja luonto- ym. aiheita: http://lankiafoto.albumit.fi


    • Taulutori

      www.taulutori.fi myy laadukkaat canvas öljyvärimaalaukset.

      • pippuri2

        Kuka tietää miksi Taulutorin nettisivuilla on päivitystauko ollut jo monta kuukautta? Onko mennyt konkkaan?


    • Hienoo työtä
    • UPEAAA

      tätä pitää hehkuttaa:

      www.omadesign.fi

      uskomattomia taideteoksia ja canvas-tauluja omista valokuvista, esim lapsist, lemmikeistä, jne...

    • nenne81

      täältä saa aika uskomattoman hienoja ja uniikkeja tauluja valmiiksi kehystettynä tai vaikkapa aineistona jos haluaa itse tulostuttaa, www.omadesign.fi

      noi teki kuorosodan voittajan palkintotaulun!!!!!!

    • digiveijari

      joo,unohtakaa topmainos,ei hyvä,palvelu huonoa ja jälki huonoa !

    • Sisustajaa tarviin

      www.1000kuvaa.com

      tilasin sieltä kuvan ja lähetin ifoloriin,olin tyytyväinen tulostusjälkeen.
      Voi sitä teettää canvastaulun muuallakin,mutta 1000kuvassa oli ihan kivoja kuvia.
      Löysin omani sieltä Taustoja valikosta ja toisen otin Veneet valikosta.

    • MinnaPo

      Jos haluaa persoonallisempaa jälkeä kuin tulostaen, tai jos vaikkapa on liian huonolaatuinen valokuva tulostamiseen jonka pohjalta haluaisi taulun, sen voi myös maalata! Maalauksen värit voi myös muokata paremmin sisutukseen sopivaksi niin halutessaan..:)

      http://www.luontevasisustus.fi/sisustusmaalaukset.html

    • Kuvatulosteet
    • Cha cha cha

      www.sipoart.com

      Kotimaisen kuvataiteilijan upeita, abstrakteja töitä. Laadukkaat tuotteet ja hyvä palvelu, suosittelen. :)

    • apua!

      vaihtoehtoja paljon mutta osaako joku neuvoa mistä EDULLISIMMAT OMALLA KUVALLA?

    • www. linssijalude.fi

    • arto_84_1

      allposters.com,

      -toimitusaika suht nopea, n. viikossa ovat perille tulleet
      -laatu hyvä/ erinomainen
      -laaja valikoima
      -hyvä asiakaspalvelu
      -luotettava

      4 taulua olen tilannut ja olen ollut tosi tyytyväinen, joten voin suositella!

    • paula556
    • Hoitajat

      www.rautakainen.com

      Tilasimme Rautakaiselta hoitoporukalle nimineulat "omalla" kuvalla ja lisäksi tilasimme Canvas-talulun (puhelimella otettu valokuva) kahvihuoneen seinälle:) Porukalla kasattiin taulu valmiista osista (painokangas ja puiset kehykset) eikä mennyt aikaa kuin kahvitauko:) Tulivat nopeasti postissa ja laatu oli hyvä.

    • tilannut111111
      • eiiiiii1

        Missään nimessä EN VOI SUOSITELLA Studio Differenttiä. Canvastaulut tilattu 9.8, ei kuulu ei näy. Kukaan ei aluksi vastaa sähköpostiin. Kun lopulta saan vastauksen niin luvataan, että taulut valmistuvat 26.8 alkavan viikon alussa. 28.8 kyselen niitten perään, sillon luvataan että ne toimitetaan maksutta kotiovelle 30.8 ettei tarvitse sotkea postin kanssa. Noh, 30.8 tulee tekstiviesti: tulostin rikki. Eli en siis saa lahjaksi meneviä tauluja joten ihan pikkasen paska maku jäi suuhun. Jos tauluja olisi ruvettu valmistamaan ajoissa niin (mukamas) rikkinäisen tulostimen uusi osakin olisi varmasti kerinnyt tulla.
        Ja kun heille palautette laittaa esim.fb-sivulle niin se poistetaan välittömästi.


    • midas

      www.canvart.fi

    • Ponttooni55

      aavahelsinki.com on hyvä paikka jos etsit hyvännäköisiä tauluja kotiin. Ostimme vaimoni kanssa sieltä kolmet taulut kotiin ja tyytyväisiä ollaan. Toimitus oli nopeaa ja valikoimaa riittää!

    • canvas taulu frrrr

      mä olen tilannut smartphoto.fi. oon ollut tyytyväinen sekä laatuun että hintaan ja musta niiden se latausohjelma on helppo käyttää.

    • marko296

      www.aavahelsinki.fi, laajat valikoimat ja hyvä asiakaspalvelu!

    • mitenkälaatu

      Onko kellään kokemusta oman jo rajatun kuvan teettämisestä canvastauluksi? Mitenkä laatu jos rajattua kuvaa suurennetaan jopa metriseksi?
      Kamera on 18Mpix järkkäri.

    • Finnish Art Shopista saa laadukkaita canvas-tauluja.
      Ne painetaan aidolle Hahnemühle canvakselle, ja hintaan sisältyy kotimainen kiilakehys.
      Finnish Art Shopin galleriassa on 1000 erilaista kuvaa, ja canvas-taulun voi teettää myös omasta digikuvasta.
      Koodilla " tarjous10 " saa -10% alennusta, nyt myös ilmainen toimitus! http://www.finnishartshop.fi

      • Anonyymi

        Voin suositella Finnish Art Shoppia. Olen itse valokuvaaja ja teettänyt heillä kuvistani monia valokuva- ja canvastauluja. Laatu on ollut hyvää, ja palvelu asiantuntevaa.


      • Anonyymi

        Huono asiakaspalvelu. Tosi pitka toimitus. Akustikkapaneeli ei ole mitään akustikka vaan tavallinen taulu.


    • huonojakokemuksia

      finnish art shop huonoksi todettu. niin suunnittelun kuin pitävyydenkin kuin asiakaspalvelunkin kannalta.

    • Anonyymi

      Persoonallisia canvastauluja kannattaa ostaa samasta paikasta mistä muutkin ostaa, niin saa todella persoonallisia canvastauluja...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1163
    Aihe