Mitä tarkoittaa "your payment has declined"?

tietämätönxxx

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Miksi en pysty maksamaan lentoja normaalilla tavalla? Olen aiemmin saanut maksettua Ryanairin lennot OP:n Visa Electronilla.

YOUR PAYMENT HAS DECLINED

Please note, as your payment was not successfully authorised your Reservation has NOT been completed. Please go back to the previous page to ensure that the information you entered was correct. Alternatively, please try another card.

Thank you.

15

4980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---..---

      Pankkisi kieltäytyy maksamasta. Käytä eri korttia (ei tarvitse olla omasi).

    • live by the river

      Tarkoittaa, että maksu ei ole mennyt läpi. Ovatko kaikki tiedot varmasti oikein?

    • yhtä hukassa

      oon kans yrittänyt maksaa lentoja ryanairilla viimeiset kaksi päivää ja sama homma kuin sinulla! miten ihmeessä tästä pääsee eteenpäin! olen kokeillut nyt kolmella eri kortilla jo, mutta tosin kaikki on ollut electroneja...

      • live by the river

        Onko varmaa, että kortin nettimaksuominaisuus on aktivoitu? Ainakin Norden VE pitää aktivoida erikseen, muuten maksaminen ei onnistu.
        Onko varmaa, että kaikki tiedot on kirjoitettu oikein ja siinä muodossa kuin on pyydetty?


      • Uuuttee
        live by the river kirjoitti:

        Onko varmaa, että kortin nettimaksuominaisuus on aktivoitu? Ainakin Norden VE pitää aktivoida erikseen, muuten maksaminen ei onnistu.
        Onko varmaa, että kaikki tiedot on kirjoitettu oikein ja siinä muodossa kuin on pyydetty?

        Joo Nordean visa elecktron vaatii jonkun aktivoimisen omilla nettitunnuksilla. Ite jouduin vaihtamaan korttia ja tuli 5 hengeltä 25 eur lisämaksu kun piti käyttää Tapiolan pankkikorttia.


    • ihme juttu

      Äsken yritin maksaa omalla Visa Electronillani lentoja, ja sain tuon saman ilmoituksen. Hullua on, että maksoin vielä syksyllä aivan samalla kortilla ihan onnistuneesti lennot, mutta nyt ei kelpaa. Olen myös tällä samalla kortilla maksanut miljoona kertaa eri nettikaupoissa ilman ongelmia.

      Onneksi minulla sattuu olemaan myös Visa Debit -kortti, joka tuli hankittua ennen kuin Visa Electron alkoi yleisesti toimia verkkomaksuissa - tällä maksu onnistui ihan hyvin, vaikka kortit ovat molemmat samaan tiliin (OP) kytkettyjä. Ajattelin kyllä kysellä ongelmasta tarkemmin sekä Ryanairilta että Osuuspankilta, kunhan kerkiän.

      • Haluamme varmistaa e

        voin sanoa että useasti ongelmia tulee nettimaksamisessa kun kortti on vanhenemassa.
        Jos korttisi vanhenee tässä kuussa niin uusi on jo ehkä tehty ja siinä on eri
        numerosarja kortin toisella puolella kuin vanhassa... Eli ongelma voi johtua siitä!!
        Hyvin harvoin lentoyhtiön maksujärjestelmissä mitään vikaa.


      • Kale00
        Haluamme varmistaa e kirjoitti:

        voin sanoa että useasti ongelmia tulee nettimaksamisessa kun kortti on vanhenemassa.
        Jos korttisi vanhenee tässä kuussa niin uusi on jo ehkä tehty ja siinä on eri
        numerosarja kortin toisella puolella kuin vanhassa... Eli ongelma voi johtua siitä!!
        Hyvin harvoin lentoyhtiön maksujärjestelmissä mitään vikaa.

        Ryanilla ton korttimaksu-uudistuksen jälkeen ei oo toiminu käsittääkseni kenenkään VE. Ite oon kokeillu kahdella omalla Nordean kortillani, joissa molemmissa Verified by Visa, ja joilla olen ennen tilannut lähemmäs viisikymmentä matkaa, poikakaveri yritti omallaan, ja kaksi muuta kaveria omillaan. Ei siis oo menny läpi Nordean, OP:n eikä Sampo pankin VE kortit... Raikulla on vähän nyt homma siellä taas sekaisin. Onneksi on nykyään Prepaid Masteri, niin sillä voi maksella ilmaiseksi sen aikaa kun Raikulla on maksutarjous voimassa. Eihän silläkään kortilla mitään muuten tee...


      • Ryanair nro1
        Kale00 kirjoitti:

        Ryanilla ton korttimaksu-uudistuksen jälkeen ei oo toiminu käsittääkseni kenenkään VE. Ite oon kokeillu kahdella omalla Nordean kortillani, joissa molemmissa Verified by Visa, ja joilla olen ennen tilannut lähemmäs viisikymmentä matkaa, poikakaveri yritti omallaan, ja kaksi muuta kaveria omillaan. Ei siis oo menny läpi Nordean, OP:n eikä Sampo pankin VE kortit... Raikulla on vähän nyt homma siellä taas sekaisin. Onneksi on nykyään Prepaid Masteri, niin sillä voi maksella ilmaiseksi sen aikaa kun Raikulla on maksutarjous voimassa. Eihän silläkään kortilla mitään muuten tee...

        Yritin VE:kortilla ainakin 50krt ja ei huolinut?? kimpaannuin melkein niin paljon että ajattelin jopa lentää Finairilla.....no, ei sentään :)


      • 666ä
        Ryanair nro1 kirjoitti:

        Yritin VE:kortilla ainakin 50krt ja ei huolinut?? kimpaannuin melkein niin paljon että ajattelin jopa lentää Finairilla.....no, ei sentään :)

        Joissain nettimaksamisissa visa electron ei toimi jos valuuttana on euro.
        Muuta maksuvaluutaksi punta ja kokeile uudelleen. Näin esim hostelworld.comissa.


    • raiskilentoja

      kuinka mahdollista että varaukseni ei onnistunut?! valitti kans monta kertaa et ei voi maksaa ei voi maksaa..

      ja lopulta tuli kummiskin varauskoodi yms mutta lukee isolla että

      "Your booking is NOT CONFIRMED until you receive an email itinerary. If you DO NOT receive an email itinerary please contact a Ryanair call centre for further information."..

      KAUANKOHAN KESTÄÄ ETTÄ TULEE TÄMÄ SÄHKÖPOSTI? onko kokemuksia?? myöskään tilitä ei ole mitään veloitettu.. alkaa tässä vähän jännittään et miten käy..

      • 291

        Maksoitko luottokortilla vai visa electronilla?


      • ---..---

        Käytännössä: (maksu) ei mennyt läpi, vuorokauden sisällä varaus häviää kokonaan, mitään ei veloiteta.


      • raiskilentoja
        291 kirjoitti:

        Maksoitko luottokortilla vai visa electronilla?

        maksoin ensin visa electronilla.. odottelin ihan tarpeeksi ja varasin uudestaan ja maksoin visa depitilla ja suoraa tuli sekunneissa varaus sähköpostiin..

        toivottavasti nyt vaan ei menee tuplana mitään!


      • hmm.
        raiskilentoja kirjoitti:

        maksoin ensin visa electronilla.. odottelin ihan tarpeeksi ja varasin uudestaan ja maksoin visa depitilla ja suoraa tuli sekunneissa varaus sähköpostiin..

        toivottavasti nyt vaan ei menee tuplana mitään!

        Näkyykö pankkitilillä katevarausta? Siitä ainakin tietää, että maksu on onnistunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe