Jos mielisi kesällä / syksyllä kahden murkun kanssa johonkin etelän lämpöön edullisesti, mitä kohdetta suosittelisitte? Entä onko matkatoimistojen erolla minkälaisia hintaeroja noin yleensä? Mistä saisi edullisimmat matkat jos ei äkkilähtöjä kyttää...?
Mikä toimisto?
2
320
Vastaukset
- Tää on hyvä
Suosittelen Kreikan Samosta, kaupunkia nimeltä Pythagorion.
Oltiin viime kesänä ja kaikki sujui loistavasti, kiitos Pauliina-oppaalle.
Hotelliksi kannattaa ottaa Doryssa, mutta jos teillä on huonot yöunet en suosittele.
Hotellilta kävelee keskustaan n.5-10 min. Ihanan monipuolinen aamiainen, iso ranta ja ystävällinen palvelu- Paljon matkustellut
Suosittelen ehdottomasti Deturin matkoja, ovat huomattavasti halvempia kuin muut.
Itse matkastan myös aina kahden lapseni kanssa ja viimeksi oltiin lokakuussa Marmariksessa kaksi viikkoa ja hinta oli 1.200 1 aik. 2 lasta.
Olemme olleet myös Alanyassa kaksi kertaa, joka on paikkana isompi, mutta en osaa tehdä sen kummempaa eroa muuten noiden välillä. Tykättiin kovasti molemmista paikoista.
Ja lämpö taattu vielä lokakuun loppuun saakka. Ihan kesä kuukausinahan Turkissa on tosi kuuma, joten siihen kannattaa varautua.
Itse menemme lokakuussa Teneriffalle Playa del Amerikakseen ja matka on Finnmatkojen kautta, koska Deturhan ei sinne järjestä matkoja.
Mukavaa matkaa Turkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724