Joo eli haluisin oppii tekeen ton 360 nyt kunnolla suksilla. Ei oikee millää taho onnistua. Voisitteko antaa jotai pieniä vinkkejä mitkä vois helpottaa sen tekemistä? Ei sitte mitää ilveilyy kiitos.
Kuinka tehdä 360?
8
1994
Vastaukset
- mr x
Kirjoitat selkääsi: i do it 360 ja eikun mäkehen ja ilmojen halki
- 4324234
Sää oot just tommone homo kyrpänaama jonka pitää tulla tänne vittuilee. Teeppä maailmalle palvelus ja osta vaikka elämä.
- Pyry virkkunen
No sehän on helppoo mä oon lasketellu kolme vuotta ja saan sen vasenpaan on helponpi pyöriä kun oot ilmassa nii oo rento ja kun laskeudut nii oo kovana.
- prooooooo
teet vaan nokalla käsillä nopeen pyöräytys liikkee ja kun oot pyöriny 360 nii levitä jalkojas ettei pyöri yli ja sit vaan ländää tasasesti molemmille jaloille
- Muumipeikko
Ite sanoin kavereille että koko keho mukaan. Pää oon tosi tärkeä kans. tosi luja pyörähys ni kyl se onnistuu:)
- xd1
ei mistään 30cm korkeesta hyppyristä vaan 1m ja siitä vaan pyöräytät reilusti
- Helpoo se o
No heität siit vaa rennosti pyörimään nokalt ja sit kunnolla vuhtii ettei jää vajaaks::D kokemusta on. Kyl se siit lähtee
- Anonyymi
Muna suuhun ja lasemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit435339Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4144630Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483849KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1723226Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142536Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212302Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182128Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512032- 1251960
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241479