Biarriz Heinäkuussa

Eka kerta Et.Ranska

Olemme tilanneet lennot (Blue1 tarjous 230 meno-paluu) heinäkuulle Biarriziin.
Hotellia tai Hostellia ei ole vielä varattu. Onko kenelläkään vinkkiä kohtuuhintaisista majoituspaikoista?
Ensituntuma hotellitiedusteluihin on, jotta vain luottokortti kelpaa - onko näin, kun tuota luottokorttia ei ole?

6

1513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Biarritzista

      Hyvä valinta.
      Olimme Biarritzissa viime heinäkuussa ja tykkäsimme kovasti. Tarkoitus olisi mennä tänä vuonna uudestaan muutamaksi päiväksi.

      Asustimme Grand Tonic Hotellissa. Hotelli oli ihan hieno, mutta en välttämättä menisi sinne toisten. Biarritz on paikkana niin kaunis, että hotellissa ei malta olla. Näin ollen hieman huonompi ja halvempi olisi ollut ihan riittävä. Hotellissa sinänsä ei ollut mitään vikaa, eli jos haluaa panostaa hotelliin niin Tonic on varmasti Grand Palacen jälkeen paras vaihtoehto.

      Seuraavalla kerralla harkitsisin vakavasti Mercure Le President Biarritz Centre hotellia. Sijainti on todella hyvä. Hotellin lähellä on aivan mielettömän hyvä ruokapaikka ja rantaankaan ei ole kovin pitkä matka. Lisäksi hinta on edullisempi kuin Tonicissa.

    • Snowshow

      Olen ollut Biarritzissa vain yhden päivän ja ihastuin. Jonakin päivänä menen sinne uudestaan.

      Olin tuolloin San Sebastianissa (Espanja), josta olin varannut huoneiston. Maksoimme siitä varausmaksun SEPA-maksuna (=euroalueen kansainvälinen pankkisiirto) ja loput maksoimme paikan päällä käteisellä.
      Sellaista voisi yrittää, jos luottokorttia ei ole, mutta se vaatii ehkä enemmän paikallisen kielen osaamista. Espanjalainen isäntäni ei osannut englantia enkä minä espanjaa - it was complicated.

      • ringo1

        Oliko San Sebastian mukava paikka? Jostain syystä minua on alkanut kiinnostaa se baskimaa. Ja sinnehän nyt sitten pääsisi helposti jos ottaisi lennot Biarritziin... Ja tuo SEPA-maksu täytyy myös pistää muistiin vastaisuuden varalle.


      • Snowshow
        ringo1 kirjoitti:

        Oliko San Sebastian mukava paikka? Jostain syystä minua on alkanut kiinnostaa se baskimaa. Ja sinnehän nyt sitten pääsisi helposti jos ottaisi lennot Biarritziin... Ja tuo SEPA-maksu täytyy myös pistää muistiin vastaisuuden varalle.

        San Sebastian on kaunis kaupunki ja se on kulinaristin taivas. Joka baarissa on tarjolla pintxos'ia eli baskilaisia tapaksia. Jos menee San Sebastianiin, kannattaa mennä myös Bilbaoon, jonne on tunnin bussimatka. Siellä on mm. maailmankuulu, Gehryn suunnittelema Guggenheim-taidemuseo.
        Julkinen liikenne toimii hyvin, mm. Biarritzista pääsee San Sebastianiin ja Bilbaoon bussilla. Rajalta Irunista pääsee Espanjan puolelle myös junalla. En tiedä pääseekö junalla Biarritziin asti, en löytänyt sitä yhteyttä, joten taksi vei perille, n. 20 km.
        Jos alue kiinnostaa, etsi Espanjan puolelta vanhoista viesteistä. Siellä on lisää tarinaa.
        Alue on surffaajien ja patikoijien suosiossa. Komeat maisemat - jo siksi kannattaa valita junayhteys San Sebastianin ja Bilbaon välillä, vaikka sen onkin hitaampi kuin bussi.
        Lisäksi, alue ei ole massaturismin pilaama.


      • Snowshow
        Snowshow kirjoitti:

        San Sebastian on kaunis kaupunki ja se on kulinaristin taivas. Joka baarissa on tarjolla pintxos'ia eli baskilaisia tapaksia. Jos menee San Sebastianiin, kannattaa mennä myös Bilbaoon, jonne on tunnin bussimatka. Siellä on mm. maailmankuulu, Gehryn suunnittelema Guggenheim-taidemuseo.
        Julkinen liikenne toimii hyvin, mm. Biarritzista pääsee San Sebastianiin ja Bilbaoon bussilla. Rajalta Irunista pääsee Espanjan puolelle myös junalla. En tiedä pääseekö junalla Biarritziin asti, en löytänyt sitä yhteyttä, joten taksi vei perille, n. 20 km.
        Jos alue kiinnostaa, etsi Espanjan puolelta vanhoista viesteistä. Siellä on lisää tarinaa.
        Alue on surffaajien ja patikoijien suosiossa. Komeat maisemat - jo siksi kannattaa valita junayhteys San Sebastianin ja Bilbaon välillä, vaikka sen onkin hitaampi kuin bussi.
        Lisäksi, alue ei ole massaturismin pilaama.

        Tässä vielä linkki, jonka kautta vuokrasin asunnon San Sebastianissa eli baskin kielellä Donostiassa

        http://rentals.loquo.com/english/san_sebastian


      • ringo1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1873
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1310
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1063
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      951
    5. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      924
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      81
      777
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      698
    Aihe