Kannattaako iv koneen esilämmityspatteri tehdä glykoolikierrolla vai ei? Houkuttelis vain tehä se yhtenä lämmityspiirinä(maalämpö), eikä tehdä erillistä omaa piiriä glikoolille. Tietysti tällöin on se jäätymisvaara,mutta kuinka todennäköinen se on, ja kuinka sen vois muuten eliminoida kuin glykoolilla. Kommentteja asiasta..kiitos
esilämmityspatteri
make
2
737
Vastaukset
- jonne
ota sellanen kone, jossa on kiertoilmamahdollisuus niin jäätymisvaara vähenee oleellisesti
- Kepa
Itsellä on lämmityspatteri kosteiden tilojen lattialämmityspiirissä, hyvin riittää tehot eikä ole jäätynyt. Oma kone On SunAir450 ja sen patteri on kuulema kilpailijoita suurempi ja koneessa on myös kiertoilma. Pakkaskeleille ilmanvoihtoa ei kannata käyttää kuin vain pienillä nopeuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572976
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!131017- 891008
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 96754
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595