Auki kaikki pellit
niin, tietäähän sen
miten siinä käy
Lämpö
se karkaa harakoille
Ilmankos ne niin
makeasti nauraa
lähellä pihapuussa
Jos lämpö karkaa
mites sen kiinni sais
lämpö menny
lämpöä tunne enää enny
Lämpöä lämpöä
sehän vois olla
yks sana
Lämpöä
etsii sydän pieni
pakkanen puree pusertaa
on kuurainen katse
Jokainen katse
ohikulkevan tuntemattoman
on lämpöä
Naurakaa te harakat
naurunne onhan seki
otteessa kylmän
ihmettä kerrakseen
Jokainen elollinen
talitintti varpunen
lämpöä
Lämpöä
4
226
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Ihanan terävä jälleen kynäsi jälki Liisa!
Lämpöähän ne harakat seuraa, olen huomannut..
Varpaitako mieluusti lämmittelee vai mustaa nokkaansa.. ;))
Tuossa hetki taannoin yksi tuttava kertoi harakoista, kuinka on yht'äkkiä vallanneet pihapiirin
räksyttävät ja raakkuvat aamua iltaa - ei tykännyt ja kuka niistä tykkäiskään!
Herttasuus niistä on kaukana, vielä kun luonne on sellainen,
että rosvoaa ilman mitään pikkulintujen ruuat! -
Hävytön on hävytön..
Mutta runosi huokuu lämpöä, lämmön etsintää jokaisesta vastaantulijasta
sehän se idelaali, vaan kovasti on nyrpeitä naamoja liikenteessä,
vaan meitin ei, vai mittee! :DD
Lämpöä päivään Liisa, vielä ei kevät 'haise' nenuun, mutta korva jo kuuntelee,, aivan kuin...... ;þOlet taas ylenpalttisesti jättänny lämpöäs, kiitos.
Niin tuota tuo ajatus, se minussaki jotenki juoksee.
Luonto sehän on paikka, mistä vapaus ammentaa.
Harakka, se on kyllä minusta pikkasen ylimielinen.
Arkenaki sillä tuo frakkipuku yllä.
Luonnetta, siitä ja olen koittannu ottaa selvää.
Rosvous on yks, sen tulin yks kesä huomaan.
Tyrnimarjani olivat melkein kaikki syöneet,
sillon uhkasin, syön sinut!!!!
MURUKULTA
Sanot kauniisti, löydät lämpöä runostani, kiitos.
Hymyn kera tässä niiaan ja kiitän.
- mahdotonyhtalo
Sanana ja tunteena lämpö on sitä, mitä kaipaamme. Täällä on tali- ja sinitiaisten ruokintapaikka. Välillä käväisee harvinaisempiakin vieraita. Lämmön tunteen saa, kun pitää läpi talven ruokintapaikkaa. Ehkä tässä vähitellen oppii pukemaan tarpeeksi lämpimälti myös sisällä :).
Lämpöä sen teitä,
miten luontokappaleetki pienet höyhenpallot,
ilahduttaa pientä kulkijaa.
Puhelen noille linnuille, ne on minun kaikkein pienimpiä.
Lapseni naureskelee tuommonen on tuo äiti.
mahdotonyhtalo
Lämmin kiitos vierailustas, lämpöä päivääs, hymyn kera....Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
