ollaan tossa parin viikon päästä löhössä salin saarelle. tietääkö joku millaiset snorklausmahdollisuudet siellä on?
snorklaaja
4
874
Vastaukset
- Du ud
minua myös. Kenelläkään tietoa?
- käynyt
sanoisin että huonot ovat ei koralleja ei paljon kaloja ainoastaan hiekkaa ja hiekkaa, eikä siellä näkynytkään snorklaajia, ainakaan silloin kun itse olin, mutta vesi ihanan kirkasta ja lämmintä
- Partout
käynyt kirjoitti:
sanoisin että huonot ovat ei koralleja ei paljon kaloja ainoastaan hiekkaa ja hiekkaa, eikä siellä näkynytkään snorklaajia, ainakaan silloin kun itse olin, mutta vesi ihanan kirkasta ja lämmintä
Mitä tarkoitat, että vesi on lämmintä. Oliko sulla mittari. Tilaston mukaan vesi on 22-asteista ja se on mun mielestä kylmää? Jos vesi on 26-27-asteista voisin puhua jo lämpimästä vedestä, oliko niin lämmintä.
- käynyt
Partout kirjoitti:
Mitä tarkoitat, että vesi on lämmintä. Oliko sulla mittari. Tilaston mukaan vesi on 22-asteista ja se on mun mielestä kylmää? Jos vesi on 26-27-asteista voisin puhua jo lämpimästä vedestä, oliko niin lämmintä.
no eipä mittaria ollut, mutta sanoisin noin näppituntumalla että lähenteli 25 astetta, koska en itsekk'ään mikään avntouimari ole enkä kylmästä vedestä piittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.786509- 1466042
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013876Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232331- 421529
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4161433- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan591026