Hei,
anteeksi tyhmä kysymys uusista carving suksista: käykö niihin entiset monot eli käytetäänkö ns. vanhan mallisia siteitä?
Ajatuksena on ostaa uudet sukset mutta ostaa käytetyt monot?
Kiitokset jo etukäteen!
Carving sukset, käykö entiset monot?
Uusi laskija
1
1779
Vastaukset
- tasankojen mies
Kyllä vanhat monosi käyvät uusien suksien siteisiin. Monojen kärki- ja kantaosan leveys ja korkeus lienee standardisoitu. Tarkista kuitenkin, että siteiden säätövara on riittävä. Tarkoitan sitä, että jos hankkimasi mono on suurempi kuin vanha, että se mahtuu pituuden puolesta uusiin siteisiin.
Siteessä on tietty säätövara pituussunnassa, mutta jos se loppuu kesken, niin ainoa vaihtoehto on ruuvata koko etu- ja takaside uuteen paikkaan suksen päällä. Siteen asennuksen tekee urheiluliike.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158