Valitettavasti Pärttyliltä valahtivat paskat housuun kesken työpäivän. Hän yritti hieman siivoilla jälkiään WC:ssä, mutta ei tässä täysin onnistunut. Hän heitti housunsa roskakoriin ja juoksi kiireen vilkkaa munasillaan ulos. Häntä alkoi niin kovin hengästyttää, että hän poikkesi vielä lähikapakkaan juomaan olutta litratolkulla. Kotimatkan hän käveli tyynesti vihellellen ja toivoi, ettei kukaan olisi huomannut hänen housujensa puuttumista. Kaikkihan sen toki näkivät, ja jo minuuttien kuluttua YouTubessa oli Pärttylin kotimatkalta videoita. Viimein kotiin saavuttuaan Pärttyli ehdotti puolisolleen kauppareissua. "Enhän minä nyt enää kehtaa kanssasi kaupungille lähteä, kun olet siellä mulkkusi jo näyttänyt!" parahti tämä. "Paskat ryöpsähtivät housuihin kesken päivän; en minä sille mitään mahtanut!" vastasi Pärttyli. Hän lähti heti allapäin kohti tehdasta ja katsoi, kuinka sen altaassa velloi levää vihreänä, elottomana. Hetkessä Pärttyli itse sulautui altaan veteen; vihreänä, elottomana. "Tervetuloa saunaan!" huudahti Omillgejohn ja perusti aiheeseen liittyvän kerhon joen rannalle.
Tervetuloa saunaan!
Pärttyli-Perkele
0
811
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741544Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561225puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712