Valitettavasti Pärttyliltä valahtivat paskat housuun kesken työpäivän. Hän yritti hieman siivoilla jälkiään WC:ssä, mutta ei tässä täysin onnistunut. Hän heitti housunsa roskakoriin ja juoksi kiireen vilkkaa munasillaan ulos. Häntä alkoi niin kovin hengästyttää, että hän poikkesi vielä lähikapakkaan juomaan olutta litratolkulla. Kotimatkan hän käveli tyynesti vihellellen ja toivoi, ettei kukaan olisi huomannut hänen housujensa puuttumista. Kaikkihan sen toki näkivät, ja jo minuuttien kuluttua YouTubessa oli Pärttylin kotimatkalta videoita. Viimein kotiin saavuttuaan Pärttyli ehdotti puolisolleen kauppareissua. "Enhän minä nyt enää kehtaa kanssasi kaupungille lähteä, kun olet siellä mulkkusi jo näyttänyt!" parahti tämä. "Paskat ryöpsähtivät housuihin kesken päivän; en minä sille mitään mahtanut!" vastasi Pärttyli. Hän lähti heti allapäin kohti tehdasta ja katsoi, kuinka sen altaassa velloi levää vihreänä, elottomana. Hetkessä Pärttyli itse sulautui altaan veteen; vihreänä, elottomana. "Tervetuloa saunaan!" huudahti Omillgejohn ja perusti aiheeseen liittyvän kerhon joen rannalle.
Tervetuloa saunaan!
Pärttyli-Perkele
0
815
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070