Lokki -valaisin

lokkilokki

Olen aikeissa hankkia Lokki -valaisimen. Onko vinkkejä, mistä sen saisi halvimalla? Tietääkö joku, mikä sen hinta Stockalla on nykyään?

16

4548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso ja pieni
    • Mikael 65

Tilasin tuolta www.kodinvalaisimet.fi kyseisen lokki-valaisimen ja sain hiukan alle 300€ kun nyt oon tuolta jotain muutakin aikaisemmin tilannut,ei sitä näköjään mistään halvemmallakaan saanut,hinta tuli kyllä hölmönä tarkistettua vasta oston jälkeen mutta tuolla on ollut noissa muissa aina hinnat kohdallaan joten luotin että ei tuu maksettua liikaa.On noissa verkkokaupoissa kyllä hinnoissa eroja näköjään..

• Plääh prööh

"Tietääkö joku, mikä sen hinta Stockalla on nykyään?"

Voi vitsi näitä nykyajan ihmisiä. kaikessa nojataan vaan toisiin mutta itse ei viitsitä tsekata mitään. Mene käymään tai soita, sillä sen hinnan saa selville.

• ohhoh...

Ei se ole tyhmä joka kysyy, vaan se joka ei osaa vastata kysymykseen asiallisesti.

• miesmies

tilasin sähkötalosta ja tuli nopeesti. halvin mitä löysin http://verkkokauppa.sahkotalo.fi/product/16/lokki--valaisin-50cm-pieni

• Katohan tuolta
      • paras hinta

Turussa Linnankadulla laittaa pienempi yksityinen lamppukauppa vähän paremmaksi.
        Ikkunassa 50 cm lokki 195,-. Taitaa olla Linnankatu 8.

• Cisse 3
        paras hinta kirjoitti:

Turussa Linnankadulla laittaa pienempi yksityinen lamppukauppa vähän paremmaksi.
        Ikkunassa 50 cm lokki 195,-. Taitaa olla Linnankatu 8.

Megamyynti Areenalla iso lokki 190€ ja pieni
        160€. Kauppa on Orimattilassa.www.megamyyntiareena.fi

• Osta suomalaista

Tuo vain ei ole Lokki- valaisin vaan joku feikki.

• Teetätin 1

Lokki valaisin, maalatut välitilan kaakelit sekä tehosteseinä olohuoneeseen.

Yht asennustöineen ja tarvikkeineen alle 600€.

• selailija2

www.kurikansahkotarvike.fi

Pieni näyttäisi olevan 190€.

• huuausahush

Miksi kukaan edes haluaa lokki-valaisimen? Se ei ole mitenkään erityisen hyvännäköinen, ja Suomalaista designia? Hah.. Joka toisella rikasta teeskentelevällä perheellä on sellainen.. Sori mutta ette huijaa ketään ja kovin ainutlaatuista ei lokki kodistanne kyllä tee.. :)

• Kokokokkoko

Kuka nyt ei haluasi lokki valaisinta?
      Tällä hetkellä taitaa halvimmalla saada www.sahko.fi :stä
      70cm on 186e ja 50cm 156e

• KVV
    • ylihintainen

Onneton muovihäkkyrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe