Nahkapukuni natisee perskuleen kovaa. Olen kiillottanut nahkaa satularasvalla, mutta rutina ei tunnu hellittävän. Kerrostalossa naapuritkin ovat alkaneet valittaa yöllistä ajoa seuranneesta rutinasta, ulinasta ja natinasta, joka kuuluu naapuriin asti. Muilla samaa ongelmaa?
nahan natina
5
5362
Vastaukset
- 19
hanki elämä. kyllä joku sitten saa susta hyvän vaimon.
- Ihmettelen hieman...
Ei ole samaa ongelmaa ainakaan mulla koska en ole NAHKANEITIHOMO.Tosin ihmettelen että nahkapukusi myös ULISEE?!?!?Hahahahahahahah!!!!!Että sillä tavalla!
- Påpåöä
Taas yksi jolla ei rahat tai munat riitä nahkatakkiin mutta jos on nahkahousutki sitten NAHKANEITIHOMO on hyvä ilmaus
- Ei vingu!
Minun nahkapukuni ei ulise, koska on laadukas. Yleensä ainoastaan huonot nahkat rutisee, ja varsinkin ulisee ja natisee. Kannattaa varmaan hankkia parempaa nahkaa, jos siihen on resursseja. Hyviä kauppoja kyllä on.
- Väärin säärin väärin
Kyllä se on niin että LAATU nahka nimen omaan miten sen kukin mieltää:natisee,narisee,rutisee....Siitä tunnistaa kyllä kunnon nahkan joka on paksua ja jämäkkää eikä sellaista pemopaperinahkaa kuin nykyään suurin osa tuotteista on.Aikanaan tehtiin kunnon mp-nahkahaalareita ja nahkatakkeja jne...Nykyään kaikki on muka niin superhypermega-avaruus tekstiileillä höystettyä sekundaa!
Mutta sitten jos nahka alkaa materiaalina ULISTA niin on kyllä vikaa ei ko. tuotteessa vaan ennemminkin henkilössä joka kuulee jostain vaatteesta ULINAA :-) Pitääkin kysyö motoristi kavereilta onko heillä kenelläkään ulisevaa mp-nahkahaalaria.Jos löytyy nini laitan tänne infoa siitä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh402474Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli601825Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit521689- 911523
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411364Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö62955Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise121905Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j165868Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun378845Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.64825