Elikkäs tämmönen tyttö pohojanmaalta jälleen haluaa tuoda luovuuttaan esiin. Mulla on mielessä käyny että tekis itelle kesämekon, tuuhea hame ja yläosa korsettimainen.. idea vain tyssää tähän. Pelit ja pensselit kyllä löytyy ja kaavoja en tarvi mutta kangas puuttuu mistä ihmeestä sitä sais puuvilla kangasta tai jotain hengittävää ja kevyttä sen tapaista skottiruudullista. Väri vaihtoehtoina on kirkkaan punainen, - keltainen, vihreä. Mikä tahansa noista väreistä kelpaa :D Olen löytänyt muutamat nettikaupat missä olisi skottiruudullista kangasta mutta ne on joko liian raskasta kangasta tai väärän väristä. Harmaakaan ei toisaalta olisi paha mutta kyseessä kesämekko eli väriä tarvittaisiin :)
Nyt jostaki on saatava! :D
Pohojola
0
211
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491757
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121601Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291216Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931151- 911093
- 74971
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351933- 62819
- 49791
- 50786