Yhdessä kimppakämppä,TURKU?

kämppiss

Heippa,
Ajattelin kokeilla onneani, jos täältä löytyisi joku tyttö, joka olisi mielessään pohtinut kämppiksen ja kämpän hankkimista Turusta, jostain ydinkeskustasta tai itäisestä keskustasta. Olen reilu parikymppinen opiskelijatyttö ja kovasti kiinnostaisi kokeilla kimppa-asumista. Haaveilen kolmiosta (jos meitä olisi kaksi), olisi tilaa olla yhdessä mutta myös erikseen. Miltä kuullostaa? :) Olen sosiaalinen, rauhallinen, ja toiveena olisi löytää oikea koti, ei mikään bilekämppä.

Jos kiinnostus heräsi, niin laita viestiä tänne ja jutellaan lisää.
T. kämppis

3

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onspeede

tää tuli ko tilauksesta, paitsi et oon vähä nuorempi.. haittaakohan? oon itekki miettiny kolmiota. Missä voitais jutella paremmi? Oisko vaik sähköposti ym?

• kämppiss

Laita mulle spostia osoitteeseen [email protected] ja kerro itsestäs lisää.
        Jutellaan siellä sitten paremmin ja katotaan, kolahtaako meillä:)

• espeepee
        kämppiss kirjoitti:

Laita mulle spostia osoitteeseen [email protected] ja kerro itsestäs lisää.
        Jutellaan siellä sitten paremmin ja katotaan, kolahtaako meillä:)

Tiedän, että tämän keskustelun aloittaja on jo löytänyt kämppiksen, joten laitan ihan oman viestini tähän heti perään, ettei mene viestiketju ihan hukkaan:) :

Olen siis etsimässä naispuolisia kämppiksiä Turusta. Suunnitelmissa olisi muuttaa Turun keskustaan tämän kesän aikana mahdollisimman pian. Olen pian 20v. sosiaalinen erittäin luotettava tyttö ja hoidan tärkeät asiat aina huolellisesti. Tykkään kyllä juhlia silloin tällöin, mieluiten toki niin ettei kämpälle tai naapureille koidu harmia. En omista eläimiä, enkä polta ja muutenkin elän siististi.
        Luultavasti aloitan opiskelut nyt Turussa tai jatkan töitä vielä vuoden, jos ei kouluun ovet aukea.

Olisin hakemassa yhtä tai jopa useampaa kämppistä. Aina halvempaa ja mukavampaa jos on enemmänkin ihmisiä. Kaksi mun lisäksi voisi olla se maksimi kylläkin.

Ota ihmeessä yhteyttä jos olet kämppistä vailla! [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109