Heippa,
Ajattelin kokeilla onneani, jos täältä löytyisi joku tyttö, joka olisi mielessään pohtinut kämppiksen ja kämpän hankkimista Turusta, jostain ydinkeskustasta tai itäisestä keskustasta. Olen reilu parikymppinen opiskelijatyttö ja kovasti kiinnostaisi kokeilla kimppa-asumista. Haaveilen kolmiosta (jos meitä olisi kaksi), olisi tilaa olla yhdessä mutta myös erikseen. Miltä kuullostaa? :) Olen sosiaalinen, rauhallinen, ja toiveena olisi löytää oikea koti, ei mikään bilekämppä.
Jos kiinnostus heräsi, niin laita viestiä tänne ja jutellaan lisää.
T. kämppis
Yhdessä kimppakämppä,TURKU?
3
456
Vastaukset
- Onspeede
tää tuli ko tilauksesta, paitsi et oon vähä nuorempi.. haittaakohan? oon itekki miettiny kolmiota. Missä voitais jutella paremmi? Oisko vaik sähköposti ym?
- kämppiss
Laita mulle spostia osoitteeseen [email protected] ja kerro itsestäs lisää.
Jutellaan siellä sitten paremmin ja katotaan, kolahtaako meillä:) - espeepee
kämppiss kirjoitti:
Laita mulle spostia osoitteeseen [email protected] ja kerro itsestäs lisää.
Jutellaan siellä sitten paremmin ja katotaan, kolahtaako meillä:)Tiedän, että tämän keskustelun aloittaja on jo löytänyt kämppiksen, joten laitan ihan oman viestini tähän heti perään, ettei mene viestiketju ihan hukkaan:) :
Olen siis etsimässä naispuolisia kämppiksiä Turusta. Suunnitelmissa olisi muuttaa Turun keskustaan tämän kesän aikana mahdollisimman pian. Olen pian 20v. sosiaalinen erittäin luotettava tyttö ja hoidan tärkeät asiat aina huolellisesti. Tykkään kyllä juhlia silloin tällöin, mieluiten toki niin ettei kämpälle tai naapureille koidu harmia. En omista eläimiä, enkä polta ja muutenkin elän siististi.
Luultavasti aloitan opiskelut nyt Turussa tai jatkan töitä vielä vuoden, jos ei kouluun ovet aukea.
Olisin hakemassa yhtä tai jopa useampaa kämppistä. Aina halvempaa ja mukavampaa jos on enemmänkin ihmisiä. Kaksi mun lisäksi voisi olla se maksimi kylläkin.
Ota ihmeessä yhteyttä jos olet kämppistä vailla! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665605Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942951- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581349Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146