Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Renaultin maahantuojalla...

Aika hidasta palvelu

Loistava asiakas palvelu heidän nettisivuilla ilmoittaamassa asiakaspalvelu sähköposti osoiteessa.
Lähetin kysymyksen sähköpostilla asiakaspalveluun kuukausi sitten kun Renault myyjä ei osannut kysymykseeni vastata. Nyt odottelen yhä maahantuojan asiakaspalvelun vastausta :) :) :)
katsotaan montako kuukautta menee että saan vastauksen, vai saanko ollenkaan :( :( :(

8

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enä

      itse kesällä kyselin suoraan osia maahantuojalta,kun paikallinen Rellu-diileri ei "löytänyt"osaa -84 vuoden malliseen autoon. Otin puhelimen kouraan ja soitin suoraan maahantuojalle ja kyselin että katsokaa te onko sellaista saatavilla ja mitä se maksaa. Minulle vastattiin että jälleenmyyjät hoitavat asiat. No vuodatin asiat suoraan puhelimessa että kun mikää asia ei sitten toimi ja pyysin että selvittäkää asia ja he lupasivat ilmoittaa s-postilla. Vieläkään ei vastausta ole tullut ja kesäkuusta on jo aikaa.Taas kerran jälkimarkkinointi takkuaa. Olen todennut että en tarvitse maahantuojan palveluit enää, en maahantuonnissa, en huollossa enkä edes varaosissa. Ei ihme että myynti takkuaa. Edes hyväkään (pitkä) takuu ei korvaa sitä mitä ollaan jo menetetty. Renault ei enää koskaan palaa noihin 2000-luvun alun myyntimääriin, vaikka kuinka myytäisiin halpaa Daciaa tai sitten myyjinä olisi meautot tai rintajoupit.

      • Hukattu asiakas

        Itsekin kysäisin missä uuden Meganen malleissa on nokkaketju,kun jälleenmyyjä ei osannut kertoa.Vastaus oli tämä:

        Kiitos sähköpostistanne.

        Vastauksen kysymykseenne saatte jälleenmyyjältänne.
        Lähetän nettiosoitteen, josta löydätte jälleenmyyjät. Etsi ruutu "Jälleenmyyjät" Renault kotisivun oikeassa yläkulmassa tai käytäkää nettiosoitetta.
        http://www.renault.fi/fi/Jalleenmyyjat.aspx


      • Ei voi muuta kuin ih
        Hukattu asiakas kirjoitti:

        Itsekin kysäisin missä uuden Meganen malleissa on nokkaketju,kun jälleenmyyjä ei osannut kertoa.Vastaus oli tämä:

        Kiitos sähköpostistanne.

        Vastauksen kysymykseenne saatte jälleenmyyjältänne.
        Lähetän nettiosoitteen, josta löydätte jälleenmyyjät. Etsi ruutu "Jälleenmyyjät" Renault kotisivun oikeassa yläkulmassa tai käytäkää nettiosoitetta.
        http://www.renault.fi/fi/Jalleenmyyjat.aspx

        Palvelua maahantuojalta :) :) :)

        Kun jälleenmyyjäei osaa vastata kysymykseen, niin ei näköjään osaa etes maahantuojakaan, kun siirtää asian takaisin jälleenmyyjälle :) :) :)


    • Laguuna

      Mitä muuta voi Volvolta odottaa. Renault on siellä aina ollut huutolaismerkkinä. Toista se oli Autorexin aikaan vielä

      • Hukattu asiakas

        Maahantuonti on kyllä nykyisin ilmeisesti Renaultin itsensä hoidossa eli tuonne allaolevaan osoitteeseen viestin laitoin ja onhan tuossa edessä tällainenkin teksti:

        Renault jälleenmyyjäverkon liikkeet ovat asiantuntijoita tuotteisiin ja palveluihin liittyvissä kysymyksissä. Suosittelemme yhteydenottoa ensin jälleenmyyjään, mutta tarvittaessa voit ottaa yhteyttä myös suoraan Renaultille.

        Renault Suomi
        Vaisalantie 4
        02130 Espoo


      • Kimi Kaikkonen
        Hukattu asiakas kirjoitti:

        Maahantuonti on kyllä nykyisin ilmeisesti Renaultin itsensä hoidossa eli tuonne allaolevaan osoitteeseen viestin laitoin ja onhan tuossa edessä tällainenkin teksti:

        Renault jälleenmyyjäverkon liikkeet ovat asiantuntijoita tuotteisiin ja palveluihin liittyvissä kysymyksissä. Suosittelemme yhteydenottoa ensin jälleenmyyjään, mutta tarvittaessa voit ottaa yhteyttä myös suoraan Renaultille.

        Renault Suomi
        Vaisalantie 4
        02130 Espoo

        Mulla hajosi vvt-pyörä ja soitin suoraan maahantuojalle numeroon 00800 2525 2575. Asiakaspalvelu on Tukholmassa, mutta saa sieltä onneksi suomenkielistäkin palvelua (paitsi tuolloin kun soitin ko. henkilö oli ruokatunnilla, mutta jätin soittopyynnön). Loppujen lopuksi maahantuoja maksoi vvt-pyörän korjauksen.


    • Loistavaa palvelua

      Maahantuojan asiakaspalvelu vastasi kysymykseen, johon ei jälleenmyyjä osannut vastata. Maahatuojan vastaus oli että voitte kysyä asiaa jälleenmyyjältä :) :) :)
      Eli loppu tulos oli että kukaan ei tiedä Renaulteista mitään :( :( :(

    • Bordermoor

      Onko kukaan törmänny Renaultin tila-autossa käynnistys vaikeuksiin ??? Itse olen törmännyt tähän vikaan jo kahden auton kohdalla. Auto kyllä starttuuttaa hyvin, mutta kun moottori ei vain käynnisty ???
      Merkkihuollssa ne sanoo, että siitä on mennyt joku tunnistin rikki. Mutta eihän sama vika voi toistua jatkuvasti vaikka vika korjataankin. Vika ilmenee yleensä syksyisin ja keväisin ja aina silloin kun ilman lämpötila muutosket ovat nopeita ja suurempia. Olen jo yhdeksättä vuotta kärsinyt samasta viasta. Itse ainakin päättelen, että kyseessä on VALMISTUSVIKA !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe