Ylivoimaa!

Ylivoima pyörii. Ylivoima hyörii. Heinolanpelle saa selkään.

13

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töttörööö!

      Jatka samaa rataa kunkku!

    • Rullenpieksäjä

      Juuri tästä asiasta olet Rulle oikea poju puhumaan. Olethan saanut selkääsi minulta sen verran monta kertaa, että tunnet asian.

      • The.Eagles

        Aina todella helposti ja siksi nokisetää pyöritetään kuin hedelmäpeliä palstalla ja rulettipyörä pyörii heinolan pikku-ukon päässä epätoivon keskiössä


      • Upeaa! Uskaltauduit vastaamaan vihdoin. Äitisi siis kertoi etten voi kyykyttää sinua livenä netin kautta.


    • sinäkään

      luuseri jääkiekosta ymmärrät. Muuten, vieläkös hallissa joku vanha ukko huutelee tuomarille TALJ*AEVO. Se oli joskus hauska veikko ja sille naureskeltiin aivan avoimesti kun eihän sekään tajunnut Rullen tavoin mitään koko pelistä. Nyt ei ole onneksi tarvinnut sapkon pelejä käydä katsomassa enää kymmeneen vuoteen. Oli se senverran masentavaa katsottavaa.

      • säälijäsi

        Käy enää pelejä katsomassa, kun olet suljetulla lukitussa huoneessa. Turhaan maksoit siis sinäkin aikoinaan otteluihin pääsylippuja kun et ymmärtänyt edes mikä urheilulaji oli menossa. Hallille menit vain Ladallasi toisten lumeentekemien jälkiä seuraten senvuoksi, kun luulit saavasi siellä ilmaista pupertamista nassuusi ja leiman käteesi, mitä oli kiva katsella kotona koko viikon.


      • Sinulla on siis sivistyksessä suuri aukko kun et ole kymmeneen vuoteen SaPKon peliä nähnyt? Otan osaa, mahtaa äitisi olla ylpeä tuollaisesta räkänokasta.


      • No terve
        SavoRULES kirjoitti:

        Sinulla on siis sivistyksessä suuri aukko kun et ole kymmeneen vuoteen SaPKon peliä nähnyt? Otan osaa, mahtaa äitisi olla ylpeä tuollaisesta räkänokasta.

        Sapkon peliä? :D Mitä vitun peliä? Äijät räpiköi syöttökaukalossa ja hakkaa mailoillaan pleksejä. Kyllä ei peliksi tuota Sapkon, tai minkään muunkaan Mestis joukkueen, toimintaa voi sokeakaan sanoa.

        Mutta no, hyvä että meillä on näitä kehitysvammaisia avohoitopotilaita, kuten Savorules ja muut tämän foorumin sankarit.


      • jee-psistä
        No terve kirjoitti:

        Sapkon peliä? :D Mitä vitun peliä? Äijät räpiköi syöttökaukalossa ja hakkaa mailoillaan pleksejä. Kyllä ei peliksi tuota Sapkon, tai minkään muunkaan Mestis joukkueen, toimintaa voi sokeakaan sanoa.

        Mutta no, hyvä että meillä on näitä kehitysvammaisia avohoitopotilaita, kuten Savorules ja muut tämän foorumin sankarit.

        Mestis on kyllä aika hirvittävää kateltavaa..


      • cwire81
        SavoRULES kirjoitti:

        Sinulla on siis sivistyksessä suuri aukko kun et ole kymmeneen vuoteen SaPKon peliä nähnyt? Otan osaa, mahtaa äitisi olla ylpeä tuollaisesta räkänokasta.

        D Team


      • No terve

        En ymmärrä että miksi yritätte olla ovelia runoilemalla tänne foorumille :D En ole tiennyt että tätä seuraa joku Suomenhomorunoilijoiden liiton jäsen, joka etsii uusia kykyjä. Te ilmeisesti tiedätte tämän. Ja vittuilu on taitolaji, runoilu ei oikein avita siihen.

        Mutta itse avautumiseesi. Pitäsi opetella luistelemaan? Siis minun pitäisi opetella luistelemaan, koska Sapko ja muut mestiksen joukkueet ovat perseestä? Tarkoittaako tämä sitä että sinä aloitit formulan ajamisen kun kimillä meni päin persettä?

        Se että en itse osaa tehdä asioita paremmin, ei tarkoita että ne ketkä niitä asioita tekevät, tekevät ne hyvin.


      • frans.
        No terve kirjoitti:

        En ymmärrä että miksi yritätte olla ovelia runoilemalla tänne foorumille :D En ole tiennyt että tätä seuraa joku Suomenhomorunoilijoiden liiton jäsen, joka etsii uusia kykyjä. Te ilmeisesti tiedätte tämän. Ja vittuilu on taitolaji, runoilu ei oikein avita siihen.

        Mutta itse avautumiseesi. Pitäsi opetella luistelemaan? Siis minun pitäisi opetella luistelemaan, koska Sapko ja muut mestiksen joukkueet ovat perseestä? Tarkoittaako tämä sitä että sinä aloitit formulan ajamisen kun kimillä meni päin persettä?

        Se että en itse osaa tehdä asioita paremmin, ei tarkoita että ne ketkä niitä asioita tekevät, tekevät ne hyvin.

        Kuinka vahvahvasti "No terve" pikkumiehellä luistaa luiskakallon uumenis. Varmasti olet joutunut aina väärillä välineillä pelaamaan jääkiekkoa, kun omistat vain armeijan puusukset ja sait vetää pohjiin vain tummelia.


      • No terve kirjoitti:

        Sapkon peliä? :D Mitä vitun peliä? Äijät räpiköi syöttökaukalossa ja hakkaa mailoillaan pleksejä. Kyllä ei peliksi tuota Sapkon, tai minkään muunkaan Mestis joukkueen, toimintaa voi sokeakaan sanoa.

        Mutta no, hyvä että meillä on näitä kehitysvammaisia avohoitopotilaita, kuten Savorules ja muut tämän foorumin sankarit.

        Kuse vastatuuleen ja likainen naamasi saa ultrapesun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe