koiran omistaminen aina oo yhtä onnea ja autuutta..kirosin kyllä koirat manalaan yöllä kun heräsin ripulin hajuun..sitä sitten konttailtiin ja pestiin ripulilla kuorrutettuja seiniä 4 aikaan aamulla 30 asteen pakkasessa seisottiin ja uhkasin tehdä niistä rukkaset..mut nyt jo leppynyt...
ei tää..
139
1389
Vastaukset
- voivoivoi!
Säälin sairasta koiraa.
- turhaa valitusta
Oletko harkinnut luopumista koirastasi. Tuohan on aivan normaalia toimintaa, että vatsa on joskus ripulilla. Ei se ole koiran vika, että sisälle ripulinsa laskee. Koitapas itte pidätellä ripulipaskaa, kerro sitte miten kävi.
Voithan viedä koirasi nukku-piikille ELL luo jos ole nuin kyllästynyt koiraasi.
Manaatko lapsesikin kuolleeksi manalaan, kun tulee kakka housuun.
Luovu koirastasi ensi tilassa, niin ei ole pelkoa ripulipaskoista.- ripulireijo
en mä nyt tota tarkoittanut..kaikesta pitää kääntää jotain ihme juttua..kai mä nyt sen helvetti ymmärrän että normaalia toimintaa..kunhan avauduin...saa kai sitä nyt vituttaa joskus ihmistä..vedä sä aamu lääkkeet lärviin ja oo hiljaa
- ripulireijo
ripulireijo kirjoitti:
en mä nyt tota tarkoittanut..kaikesta pitää kääntää jotain ihme juttua..kai mä nyt sen helvetti ymmärrän että normaalia toimintaa..kunhan avauduin...saa kai sitä nyt vituttaa joskus ihmistä..vedä sä aamu lääkkeet lärviin ja oo hiljaa
varmaan olisit laulellut onnesta...päivä olis ollu pelastettu...
- heleppoohelppoo
ripulireijo kirjoitti:
Miksi sitten manasit koirasi manalaan paskoja siivotessa???? Olisit manannut sinne itsesi. Miksi siis syytät koiraasi jos sinä olet tehnyt väärän valinnan lemmikin suhteen. Olisit hankkinut vaikka pari siiliä ja niille sisävessa. Näin helppoa se on, kun ajattelee asiat loppuun asti.
- hiks..
drinksuist huolehi..avasin jo krapula pullon....että sillä saralla kaiiikkkiiiii hyviiiiin....
- pakkas-ukko
ripulireijo kirjoitti:
Mammoil ei enää hajuakaa, mist kysymys, pääsivä taas toistesa kimppuu kaikest vanhast sonnast, mitä ovat toistesa niskavilloihi heitelleet. Koirat jo unouksis sairauksinee, oha nää oikee sorti sakkii.
Jos ylläpidol sattuu olee aikaa tätäki ketjuu lueskel, niin luule, jot heil o tosi hauskaa siel.
Koirillekkin kun joskus niitä ripuleita tulee. Varsinkaan näillä pakkasilla ei hirveesti pysty sisällä tuulettamaan joten ei kivaa teillä.
Toivottavasti koira toipuu pian.- .........
haju oli kyl miellyttävän imelä vielä aamulla..tossahan se pötköttää..ihan rauhallisesti...että voton puolella sitä ollaan...siitä tulikin mieleen että mikä teidän koirien paras mahan rauhoittaja? mä annan aina joskus gefilus piimää..niin johan maha rauhoittuu kerta laakista...
- 3+17
Aina kun tarve vaatii pystyy tuulettamaan, vai eikö teil aukene akkunat tai ovet pakkasel ?
- siisti-siisti
""Varsinkaan näillä pakkasilla ei hirveesti pysty sisällä tuulettamaan""
Miten niin ? Kyllä ne ovet ja ikkunat aukee ihan samalla lailla kun muillakin ilmoilla; ainaski normaali-huusholleissa.
Silloin tuuletetaan kun / jos on tarvetta. Tietty, jos käyttää tollassii verukkeita kuten pakkanen, niin sitte vaa saa nauttii paskan hajusta ja lillua siellä paskoissaan. YÄKS ! Ehkä olet jo nii tottunu paskan hajuun, ettet näe tarvetta tuuletukseen. ......... kirjoitti:
haju oli kyl miellyttävän imelä vielä aamulla..tossahan se pötköttää..ihan rauhallisesti...että voton puolella sitä ollaan...siitä tulikin mieleen että mikä teidän koirien paras mahan rauhoittaja? mä annan aina joskus gefilus piimää..niin johan maha rauhoittuu kerta laakista...
Meillä annetaan vatsan ensin rauhoittua ja pidetään huoli että koira juo tarpeeksi. Veteen sekoitan nutrisalia.
Ruoan antamisen aloitan varovaisesti kun vatsa on rauhoittunut. Keitän maustamattoman kanan niin kypsäksi että liha irtoaa luista helposti ja kanankeittoliemessä keitän riisin. Sillä riisin antamisella aloitan ja joukkoon laitan ohjeen mukaisesti esim. Bio Bakia.
http://www.aptuspet.com/tuotteet?productgroup=10367436&product=10420854
http://www.biofarm.fi/content/view/99/lang,fi/- RIIJA-REIJA
umalehtinen kirjoitti:
Meillä annetaan vatsan ensin rauhoittua ja pidetään huoli että koira juo tarpeeksi. Veteen sekoitan nutrisalia.
Ruoan antamisen aloitan varovaisesti kun vatsa on rauhoittunut. Keitän maustamattoman kanan niin kypsäksi että liha irtoaa luista helposti ja kanankeittoliemessä keitän riisin. Sillä riisin antamisella aloitan ja joukkoon laitan ohjeen mukaisesti esim. Bio Bakia.
http://www.biofarm.fi/content/view/99/lang,fi/Keitän maustamattoman kanan.
- 20
umalehtinen kirjoitti:
http://www.biofarm.fi/content/view/99/lang,fi/Syötkö itse raakaa kanaa, kana on vasta silloin kypsä kun luut irtoavat lihasta?
- 4+2
umalehtinen kirjoitti:
http://www.biofarm.fi/content/view/99/lang,fi/Miksi ostaa kokonainen kana kun helpommin ja nopeammin saman voi tehdä keittämällä naturell-broilerisuikaleita.
Nyt eletään vuotta 2010, ei 1960. RIIJA-REIJA kirjoitti:
Keitän maustamattoman kanan.
pakasteessa suomalaista patavalmista kanaa;)
20 kirjoitti:
Syötkö itse raakaa kanaa, kana on vasta silloin kypsä kun luut irtoavat lihasta?
:-DD
- n.sorsa
RIIJA-REIJA kirjoitti:
Keitän maustamattoman kanan.
mistä saa kotimaista, ei viro kanaa, ostin meinaa kauppahallista viime vuonna kanaa made in viro, ei finland. 1,5€ kappale.
- 23
n.sorsa kirjoitti:
mistä saa kotimaista, ei viro kanaa, ostin meinaa kauppahallista viime vuonna kanaa made in viro, ei finland. 1,5€ kappale.
tietysti hakee kanansa maalaisilita torilta,tilaa etukäteen kanansa ja sit maalainen lahtaa ja kynii sen hälle.
- ...kugt
4+2 kirjoitti:
Miksi ostaa kokonainen kana kun helpommin ja nopeammin saman voi tehdä keittämällä naturell-broilerisuikaleita.
Nyt eletään vuotta 2010, ei 1960.piilee luissa..ja luuytimestä...näitä ei käsittääkseni löydy suikaleista
- 16+5
mee poies päätäis aukomast
No juh,kaikkeahan sitä noitten kanssa voi sattua :D
Noit ripulit on meillä ollut onneksi aika harvinaisia,tai itse asiassa erittäin,onneksi.Kaikki kun on melkoisia teräsvatsoja ollut.
Mutta kyllä meilläkin joskus koirarukkaset on ollut lähellä :D,lähinnä murkkuiässä.- issu56
30 asteen pakkasessa...aika outo astemäärä pakkaselle. Ja että oikein rukkaset uhkasit tehdä...ihan yhtä outoa kuin nuo asteetkin.
Silloin kun koiran/koiria ottaa, niin pitäisi myös muistaa se, että kaikkea voi aina tapahtua ja kaikkeen pitää varautua. Aivan samoinhan se on lastenkin kanssa, sillä eikait kukaan normaalijärjellä varustettu äiti menetä hermojaan lasten sairastuessa.
Jos ei kestä sairastumisia ilman hermojen menetyksiä, niin silloin ei pidä hankkia kumpiakaan...ei koiraa/koiria, eikä liioin lapsia!
Meillä koirat hoidetaan myöskin silloin, kun sairastuvat ilman hermojen menettämisiä!!!- Virtuaalikoneistaja
sinä olet se puusilmä, laitan tähän avauksesta kopioidun tekstin :
"pestiin ripulilla kuorrutettuja seiniä 4 aikaan aamulla 30 asteen pakkasessa "
Kuten näet siellä on 30, ei suinkaan "JA 30 asteen pakkasessa", kuten sinä väität, ota nyt klasit ja katso tarkemmin. - 2x13
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
Kuten näet siellä on 30, ei suinkaan "JA 30 asteen pakkasessa", kuten sinä väität, ota nyt klasit ja katso tarkemmin.Ei siellä todellakaan lue 30 vaan 30, ja sä tiedät erittäin hyvin että aloittajan viestissä -merkki tarkoittaa samaa kuin 'ja', et sinä mikään tyhmä ole.
- Virtuaalikoneistaja
2x13 kirjoitti:
Ei siellä todellakaan lue 30 vaan 30, ja sä tiedät erittäin hyvin että aloittajan viestissä -merkki tarkoittaa samaa kuin 'ja', et sinä mikään tyhmä ole.
olen palstalla oppinut että ehdottomasti pitää lukea niinkuin on kirjoitettu, ne omat "tulkinnat" kun menevät niin usein metsään, siellä ei missään tapauksessa lue JA 30.
- Virtuaalikoneistaja
vähän tuota v*ttu sanaa, eräs vanha vakkari pahoittaa siitä mielensä ihan totaalisesti, ja kyllä siellä aina vaan lukee 30, ei JA 30, tai yhtäkuin 30, ei myöskään =30.
- Virtuaalikoneistaja
olla puusilmä jos lukee juuri niinkuin on kirjoitettu, pitäisi sinunkin se tietää, et sinä niin tyhmä ole, vai oletko?
Minä muuten olen kirjoittelemassa täällä ja siksi "puutun" vastaamalla ja kommentoimalla kirjoituksiin täällä, mitä varten sinä olet palstalla? - Virtuaalikoneistaja
sentään, noinko nopeasti sinulla meni herne nenään?
Minä luen vain niinkuin on kirjoitettu, en tulkitse enkä kuvittele.
Jos lukee tekstin juuri niinkuin se on kirjoitettu ei voi olla puusilmä, mutta kun lukee tekstissä olemattomia silloin on täysi puupää. Piste. - ex-rekattu
sentään, noinko nopeasti sinulla meni herne nenään?
Minä luen vain niinkuin on kirjoitettu, en tulkitse enkä kuvittele.
Jos lukee tekstin juuri niinkuin se on kirjoitettu ei voi olla puusilmä, mutta kun lukee tekstissä olemattomia silloin on täysi puupää. Piste.Meinaatko tosissasi, että aloittaja pesi ulkoseiniä (?) seisaalleen
vai miten selität luetunymmärryksesi..... - Virtuaalikoneistaja
ex-rekattu kirjoitti:
Meinaatko tosissasi, että aloittaja pesi ulkoseiniä (?) seisaalleen
vai miten selität luetunymmärryksesi.....enhän minä sinun tulkinnoistasi ole vastuussa, minulle on ihan sama vaikka olisi pessyt mahallaan, ei se minua liikauta.
- ex-rekattu
enhän minä sinun tulkinnoistasi ole vastuussa, minulle on ihan sama vaikka olisi pessyt mahallaan, ei se minua liikauta.
siinä 30 asteen pakkasessa
***LOL*** - se vanha vakkari
vähän tuota v*ttu sanaa, eräs vanha vakkari pahoittaa siitä mielensä ihan totaalisesti, ja kyllä siellä aina vaan lukee 30, ei JA 30, tai yhtäkuin 30, ei myöskään =30.
Sähän olet tänään, eikun eilen olit ihana. Kiitos. Kylä, kylä kyllä siellä lukee 30, ei JA 30, ollaan samaa mieltä. Eikä pahoittunut mielikään. Kauniita unia.
- Virtuaalikoneistaja
ex-rekattu kirjoitti:
siinä 30 asteen pakkasessa
***LOL***minä olen seinistä puhunut, en sitten missään, joten edelleenkään en ole vastuussa sinun tulkinnoistasi.
- Virtuaalikoneistaja
se vanha vakkari kirjoitti:
Sähän olet tänään, eikun eilen olit ihana. Kiitos. Kylä, kylä kyllä siellä lukee 30, ei JA 30, ollaan samaa mieltä. Eikä pahoittunut mielikään. Kauniita unia.
aina ihana, ja siellä lukee 30, kaikki muu on tulkintaa.
- ex-rekattu
minä olen seinistä puhunut, en sitten missään, joten edelleenkään en ole vastuussa sinun tulkinnoistasi.
Tässä omaa tekstiäsi. Nopeasti unohtui. Dementia kenties.
Ehei, kyllä VirtuaalikoneistajaKäyttäjän viestit27.1.2010 23:18
Kuten näet siellä on 30, ei suinkaan "JA 30 asteen pakkasessa", kuten sinä väität, ota nyt klasit ja katso tarkemmin. - Virtuaalikoneistaja
ex-rekattu kirjoitti:
Tässä omaa tekstiäsi. Nopeasti unohtui. Dementia kenties.
Ehei, kyllä VirtuaalikoneistajaKäyttäjän viestit27.1.2010 23:18
Kuten näet siellä on 30, ei suinkaan "JA 30 asteen pakkasessa", kuten sinä väität, ota nyt klasit ja katso tarkemmin.et kai sinä nyt väitä että tuo kopioitu teksti olisi minun kirjoittamani, siinähän lukee ihan selvästi että "laitan tähän avauksesta kopioidun tekstin", eihän se silloin ole minun tekstiäni!!!!!!!
Tuo tekstihän, siis se aloittajan teksti, ei minun, jatkui näin, "pakkasessa seisottiin", tuokin oli siis kopio, ei minun tekstini.
Enhän minä voi sille mitään jos avaaja ei tiedä onko 30 asteen pakkasessa vai - 30 asteen pakkasessa pesemässä ulkoseiniä vai sisäseiniä, tai onko vain seisomassa siellä pakkasessa. - ex-rekattu
et kai sinä nyt väitä että tuo kopioitu teksti olisi minun kirjoittamani, siinähän lukee ihan selvästi että "laitan tähän avauksesta kopioidun tekstin", eihän se silloin ole minun tekstiäni!!!!!!!
Tuo tekstihän, siis se aloittajan teksti, ei minun, jatkui näin, "pakkasessa seisottiin", tuokin oli siis kopio, ei minun tekstini.
Enhän minä voi sille mitään jos avaaja ei tiedä onko 30 asteen pakkasessa vai - 30 asteen pakkasessa pesemässä ulkoseiniä vai sisäseiniä, tai onko vain seisomassa siellä pakkasessa.Vaan sinä ja issu menitte typeryydellänne ja
turhalla viisastelullanne nyt johtoon palstan typerimmissä ....
Onnittelut!! - Virtuaalikoneistaja
ex-rekattu kirjoitti:
Vaan sinä ja issu menitte typeryydellänne ja
turhalla viisastelullanne nyt johtoon palstan typerimmissä ....
Onnittelut!!niin vedän, aloittajan tekstistähän tässä on koko ajan ollut kyse, mistä sinä kuvittelit kirjoittavasi jos et aloituksen tekstistä?
Laitan tähän linkin aloitukseen, siinä on sitten faktaa siitä mistä on keskusteltu ja mitä siellä ihan sanatarkasti lukee.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8802023/thread
Mutta, mutta, olen huvitellut tälle illalle ihan riittävästi, joten menen lukemaan huonoa dekkaria, sinä voit sitten sanoa ne kuuluisat viimeiset sanat :))))))))))))
Kyllähän tässä koiranomistamisessa se onni ja autuus välillä kaukaisilta tuntuvat :) Toivottavasti teillä on koirien vatsat ja isäntäväen kylmettymät parantuneet. Itse muistan siivonneeni useimmiten öisin ja kesken makeimpien unien koirien jälkiä. Harvemmin (lue tuskin koskaan) nuo ripuloivat, mutta joskus on tullut nautittua tuota katinp..kaa, ja voin kertoa, että oksennettuna se vasta herkulta tuoksuu ;) Ja pykät on mukavata tehdä nojatuoliin... Suosittelen muuten lämpimästi sitä paineella ja höyryllä pesevää laitetta, joka samalla imaisee vedet sisuksiinsa.
- sulotar89
Aloitustasi lainaten
"konttailtiin ja pestiin ripulilla kuorrutettuja seiniä 4 aikaan aamulla 30 asteen pakkasessa seisottiin ja uhkasin tehdä niistä rukkaset.."
Kyllä noita ripuleita sattuu aina joskus, koirillekin.Meillä kyllä tulevat tarjoamaan tassua yöllä sänkyyn, mikä on ulos haluamisen merkki - tai lievä murina. Ja siihen on herättävä ja lähdettävä ulos...
Mutta meillä mietitään ensin, että MIKSI tai MISTÄ se ripuli on aiheutunut, eikä tehdä koirista rukkasia edes ajatuksissa.
Terveen koiran ripuli johtuu yleensä ruuan, olosuhteiden tms. vaihtamisesta. Eli perimmäinen syy on kuitenkin omistajassa.
Ja jos tuo aiheuttaa jo sinussa koirasta rukkasten tekoa, niin pitäiskö ihan oikeesti miettiä, onko koira sinulle oikea lemmikki.- viriviritööt
Ei saatana mitä väkeä! Tyhjän moralisoijat ry oikein :)
Ja aina vain tyhmemmäksi menevät jutut näemmä.
Ai koiralla ripulikin voi johtua vain ruokinnasta. Ahaa, ihan olikin uusi juttu minulle vaikka koiria onkin ollut iät ja ajat. Kyllä niitä paskanlentämisiä tulee koirille ihan yhtälailla tautiperäisenäkin, että ottaa selkoa vain.
Ja ihan tervekin koira saa näitä suolistotulehduksia yms.
Ja harvapa teidän lisäksenne niitä ripulipaskoja hymyssä suin keräilee ja aloittaja tuskin oli lahtaamassa koiriaan ripulin takia ihan oikeasti. Ja voisin jopa olettaa, että hänkin koiransa kuitenkin hoitaa asianmukaisesti, ainakaan en huomannut mitään mistä voisin päinvastaisesti olettaa.
Muutamalle teille on ihan sama mitä ja miten kirjoittaa. Pääasia teille tuntuukin olevan aina tuo saamarin pilkunn**siminen ja huumorintajua teillä ei ole kyllä yhtään. Todellisuuden hahmottaminen kirjoituksista tuntuu olevan työn ja tuskan takana sekin ja silti se ei onnistu.
Suuri osahan lukijoista ja kommentoijista näytti ymmärtävän asian, mutta aina löytyy muutama, joka elää sillä, että saa leikkiä yli-ihmistä ja pyhimystä.
LOL - Näin on
viriviritööt kirjoitti:
Ai koiralla ripulikin voi johtua vain ruokinnasta. Ahaa, ihan olikin uusi juttu minulle vaikka koiria onkin ollut iät ja ajat. Kyllä niitä paskanlentämisiä tulee koirille ihan yhtälailla tautiperäisenäkin, että ottaa selkoa vain.
Ja harvapa teidän lisäksenne niitä ripulipaskoja hymyssä suin keräilee ja aloittaja tuskin oli lahtaamassa koiriaan ripulin takia ihan oikeasti. Ja voisin jopa olettaa, että hänkin koiransa kuitenkin hoitaa asianmukaisesti, ainakaan en huomannut mitään mistä voisin päinvastaisesti olettaa.
Muutamalle teille on ihan sama mitä ja miten kirjoittaa. Pääasia teille tuntuukin olevan aina tuo saamarin pilkunn**siminen ja huumorintajua teillä ei ole kyllä yhtään. Todellisuuden hahmottaminen kirjoituksista tuntuu olevan työn ja tuskan takana sekin ja silti se ei onnistu.
Suuri osahan lukijoista ja kommentoijista näytti ymmärtävän asian, mutta aina löytyy muutama, joka elää sillä, että saa leikkiä yli-ihmistä ja pyhimystä.
LOLJos koira on sairaana ja omistaja osoittaa suuttumuksensa siivotessaan sairaan koiran oksennuksia tai ripulia niin koira ahdistuu koska tietää tehneensä väärin mutta ei ole voinut asialle mitään.
- 13+8
kilkankalkan omii kirjotuksiis välist ko sul ei o millonkas mitää asiaa koha jauhat shittii vaa
- no nickname
viriviritööt kirjoitti:
LOLNäinhän se täällä menee. Ja tästäkin ketjusta voi taas huomata miten tuo 'harvemminkin kirjoittava' ilmestyy paikalle moralisoimaan ja peesaamaan kun käsky käy...
Harmittaa oikein nämä yli-ihmisiksi itseään kuvittelevat kun onnistuvat pilaamaan jokaisen aloituksen.
Tsemppiä aloittajalle. Toivottavasti koirien ripuli on rauhoittunut. - 936
no nickname kirjoitti:
Näinhän se täällä menee. Ja tästäkin ketjusta voi taas huomata miten tuo 'harvemminkin kirjoittava' ilmestyy paikalle moralisoimaan ja peesaamaan kun käsky käy...
Harmittaa oikein nämä yli-ihmisiksi itseään kuvittelevat kun onnistuvat pilaamaan jokaisen aloituksen.
Tsemppiä aloittajalle. Toivottavasti koirien ripuli on rauhoittunut.toi ursa on, se kyllä hervemmin kirjottaa rekattuna, puskista sitäkin enemmän, niistä puskakirjotuksista se on välillä bannissa
- Kähee
Läpäti läpäti, lässynlässyn heittopussi. Lopeta jo ja ihmettele ihan vaa itekses, jos vaikka selkenee sullekin jotakin. Sä et voi olla noin hiton yksoikonen, oletko palelluttanut huumorintajus ihan kokonaan?
- 1950000000000000000
Kähee kirjoitti:
Läpäti läpäti, lässynlässyn heittopussi. Lopeta jo ja ihmettele ihan vaa itekses, jos vaikka selkenee sullekin jotakin. Sä et voi olla noin hiton yksoikonen, oletko palelluttanut huumorintajus ihan kokonaan?
kaltaseksee, hyvin sanottu "heittopussi" sitähän se on.
- 514
Kyl sen jo muukki on huomannu mut sitä edelleenki ihmettelen, et miks niitä koiria otetaan ku niitten hoitoon ei mitään valmiuksia oo? Ei ees aikaa! Mitä siis jos sen koiran sijasta tuleeki vauva, ihmislapsi, onks sekin heitgtopussi, joka joutuu ainoastaan halujen vuoks kärsiin koko elämänsä?
- 20+15
Läpäti läpäti, lässynlässyn lää. Kuka on heittopussi, kuka ei välitä koiristaan, kuka ei välitä lapsistaan, mistä rivien välistä sinä näitä hulluuksia luet? Lopeta jo ja ihmettele ihan vaa itekses, jos vaikka selkenee sullekin jotakin. Sä et voi olla noin hiton yksoikonen, oletko palelluttanut huumorintajus ihan kokonaan?
- Läpäti läpäti, lässy
20+15 kirjoitti:
Läpäti läpäti, lässynlässyn lää. Kuka on heittopussi, kuka ei välitä koiristaan, kuka ei välitä lapsistaan, mistä rivien välistä sinä näitä hulluuksia luet? Lopeta jo ja ihmettele ihan vaa itekses, jos vaikka selkenee sullekin jotakin. Sä et voi olla noin hiton yksoikonen, oletko palelluttanut huumorintajus ihan kokonaan?
Laskeks sää huumorii myäs sairaast lapsestais, miust mikkää sairaus ei o huumorinaihe ei ies koiran, minnuu nei naurata vaa kertoop jonku sairaast huumorintajust.
- ""LÄPÄTI""läpäti"""
Läpäti läpäti, lässy kirjoitti:
Laskeks sää huumorii myäs sairaast lapsestais, miust mikkää sairaus ei o huumorinaihe ei ies koiran, minnuu nei naurata vaa kertoop jonku sairaast huumorintajust.
Sinä ja sun sairautes. Kuule, jos ihminen sairastaa synnynnäistä sairautta koko pitkän ikänsä, sitä on pakko oppia käsittelemään myös huumorilla. Ihan samoin myös lapsen, tai koiran kohdalla.
Siinä kuule sekoaa, jos kokoajan on turpa rutussa ja miettii, että voi hyvänen aika, kun olen kipeä, tai lapsi, tai koira on kipeä. Sillai ei voi elää, siinä käy huonosti.
Ole onnellinen, jos olet terve, mutta elä tule arvostelemaan minun suhtautumistani sairauteen. Minulla on pitkä kokemus olla, ei terve ihminen. Ja on minun oma, huom, OMA asiani, suhtaudunko sairauteeni huumorilla, vai en. Tai, vaikkapa koirani sairauteen, sama juttu.
Sinun asenteellasi ei pärjää kuule sairastava ihminen elämässä. Sinulla ei ole sitä huumorintajua alkuunkaan, mitä sekin vaatii.
Nyt voit nauraa sitten vahingonilosta, se varmaan onnistuu sinulta hyvin ja on mielestäsi hienoa. - Läpäti läpäti, lässy
""LÄPÄTI""läpäti""" kirjoitti:
Sinä ja sun sairautes. Kuule, jos ihminen sairastaa synnynnäistä sairautta koko pitkän ikänsä, sitä on pakko oppia käsittelemään myös huumorilla. Ihan samoin myös lapsen, tai koiran kohdalla.
Siinä kuule sekoaa, jos kokoajan on turpa rutussa ja miettii, että voi hyvänen aika, kun olen kipeä, tai lapsi, tai koira on kipeä. Sillai ei voi elää, siinä käy huonosti.
Ole onnellinen, jos olet terve, mutta elä tule arvostelemaan minun suhtautumistani sairauteen. Minulla on pitkä kokemus olla, ei terve ihminen. Ja on minun oma, huom, OMA asiani, suhtaudunko sairauteeni huumorilla, vai en. Tai, vaikkapa koirani sairauteen, sama juttu.
Sinun asenteellasi ei pärjää kuule sairastava ihminen elämässä. Sinulla ei ole sitä huumorintajua alkuunkaan, mitä sekin vaatii.
Nyt voit nauraa sitten vahingonilosta, se varmaan onnistuu sinulta hyvin ja on mielestäsi hienoa.Sattumoisin tiän sairauksist iha riittäväst, ja sempä tähen en niist vitsilöit väännäkkää.
Täällä en sairauksista kerro mittää, ne on asioit jotka ei tänne ies kuulu. - ""läpäti,,läpäti""
Läpäti läpäti, lässy kirjoitti:
Sattumoisin tiän sairauksist iha riittäväst, ja sempä tähen en niist vitsilöit väännäkkää.
Täällä en sairauksista kerro mittää, ne on asioit jotka ei tänne ies kuulu.Hieno homma. Vitsilöi tai ei, mutta toivotan sinulle hyvää kevään jatkoa, vaikka eihän tämä kovin keväiselle näytä, eikä tunnu, vielä, mutta jospa se siintä vielä.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5011439- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18797Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30687
- 63685
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681