Helsinki on kaunein

tiudau

Hesa on paras

24

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aito tatilaanen

      Ihan olen kanssasi samaa mieltä.
      Kesät kierrän maaseudulla töissä ja aina syksyllä on kiire kotiin.

    • poolanko¨

      Aina aina kotiseutua pidetään kauniimpana. Tykkään stadista, koska asun stadissa, mutta tykkään että lappi ja itäsuomen maisemat ovat kauniita.

    • tosi on.

      ole. Seinäjoki on kaunein ja paras.

      • yhtä Seinähullua

        saada jo hoitoon?


      • hoitoon...
        yhtä Seinähullua kirjoitti:

        saada jo hoitoon?

        Kun se ei itse huomaa omaa tilannetta.


      • Ettäs tiedät
        yhtä Seinähullua kirjoitti:

        saada jo hoitoon?

        vanhempasi ovat seinähulluja kun sinut sai.


      • Koska saa nauraa?
        hoitoon... kirjoitti:

        Kun se ei itse huomaa omaa tilannetta.

        ei saa? Sinäpä se hoitoa tarvitseva olet.


      • kamukk
        Koska saa nauraa? kirjoitti:

        ei saa? Sinäpä se hoitoa tarvitseva olet.

        parantolasta olet karannut


      • Niin varmaan.
        kamukk kirjoitti:

        parantolasta olet karannut

        joka on karannut pöpilstä, eikä kukaan muu.


      • väittämättömästi
        Niin varmaan. kirjoitti:

        joka on karannut pöpilstä, eikä kukaan muu.

        Kaunein


      • Varmasti.
        väittämättömästi kirjoitti:

        Kaunein

        Lapissa ei ole yhtään mitään ja mitään kaunista. Seinäjoelta löytyy senkin edestä.


      • Stop!
        Varmasti. kirjoitti:

        Lapissa ei ole yhtään mitään ja mitään kaunista. Seinäjoelta löytyy senkin edestä.

        lopettakaa tuo jauhaaminen


      • GO!
        Stop! kirjoitti:

        lopettakaa tuo jauhaaminen

        stoppia. Eikä täällä ole mitään jauhetta kun ei ole aihetta jauhamiseen.


      • pöpipöpipöpipipöpipö
        Varmasti. kirjoitti:

        Lapissa ei ole yhtään mitään ja mitään kaunista. Seinäjoelta löytyy senkin edestä.

        seinäjoella se hullujen hoitopaikka, siellä kun on niin kilttejä setiä ja tätejä, oon kuullu vaan.


      • Q
        pöpipöpipöpipipöpipö kirjoitti:

        seinäjoella se hullujen hoitopaikka, siellä kun on niin kilttejä setiä ja tätejä, oon kuullu vaan.

        sieltä karannut hoitolan potilas. Painu vaan sinne takaisin niin saat takuu varmasti oikean lääkityksen. Vitut sinä ole mitään kuullut kun olet asunut siellä koko ikäsi.


    • uskor

      ajokielto, kehäkolmosen ulkopuolelle ei saa taidottomat tulla kuin yleisen liikenteen kulkuneuvoilla.

      Helsingin hurtat eivät osaa ajaa kelin ja olosuhteiden mukaan. Reikäpäät törttöilevät maaseudulla asuvien riesana. Esimerkki: " Lumi heikentää tänään pahasti eteläisen Suomen ajokeliä.
      Tiehallinnon mukaan lähes kaikki päätiet ovat lumisia ja liukkaita. Näkyvyyttä heikentävät lumisade ja teillä pöllyävä lumi.Perjantaiaamuun klo 9:ään mennessä pelkästään Helsingissä oli tapahtunut jo peräti 15 hätäkeskukseen kirjautunutta liikenneonnettomuutta".

      Eilen, 28.1.10, nämä pölvästit ajoivat ainakin 50 -kolaria! Älkää heikkohermoiset vesipäät tulko tänne muuhun suomeen sotkemaan ihmisten elämää.

      • plootukalle

        Montako autoa siellä "peröäkylässä" on ytaikaa liikkeellä ja montako hesassa. Vähintään tuhat kertaa enemmän. Peräkylässä saa oottaa tunnin ennenkuin seuraava auto tolee.


      • hki,hki,hki

        Arvoisa turvenuijan vahinko.
        On varmaan hienoa syntyä , sanoisinko pikkusen "pöhelönä" ja yksinkertaisena.
        Ensimmäisen kerran istuin tuommoisen sanoisinko isomman rattaan ratin taakse talavella 69-70.
        Ja sen jälkeen tuota tietä on tullut ajettua Suomi-nimistä plänttiä ees , taas.
        Kilometrejä on takana se verran ,että et ikinä pysty käsittämään.
        Mitä noinhin Helsinkiläisiin ajajiin tulee täytyy muistaa , että valtaosa on sinun entisiä naapureita
        "takahikiän junttilasta". Ajavat 10.000 maksimissaan vuodessa , sulalla tiellä ja lumi on hyvin ,hyvin outo käsite. Kehän ulkopuolella siihen on totuttu.
        Mutta näin Helsingissä on hyvä ajaa isolla vehkeellä , mutta maaseudulla ei tiedä mikä , mistä , milloin eteen tulee. Suomalainen autoilija on asennevamman saanut jo syntyessään ja se ei katso syntymäpaikkaa.
        Helsinki on paras ja ajaessa , ajan mieluiden itä-rajaa pitkin tunturi-lappiin.
        Länsipuoi ei säväytä.


      • Nykimies

        Helsinki on pieni kyläpahanen eteläisessä Suomessa


    • työllisyydessä.

      Työllisyystilastoissa Helsinki on kaunein, samoin vähiten työttömyyttä. Sen sijaan rakennusarkkitehtuuri on rumin Kumpulaa lukuunottamatta.

      • Arvo j

        Missäs se Helsinki muuten on.


      • plootuska
        Arvo j kirjoitti:

        Missäs se Helsinki muuten on.

        Onko maantiede lempiaineesi - ei varmaan ole?


    • . .

      ...niin kyllä alko näyttää karulta ne lasipetonilaatikot ja "käytännölliset" kauppakeskuskökkelit. Kuka kumma näitä rumiluksia tänne Suomeen kyhää??

      • lasipetoniesko

        Kaverini rapakon takaa totesi Helsingistä: Nice, small but flat town.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe