Voimala ohjelma tänään klo22----. Puheenaihe on "Mitä miehet puhuvat saunassa"? Miksi aihe kiinnostaa varsinkin naisväkeä. Eikö miehilla saa olla enää miesten keskeistä keskustelua ja elämää, miksi naiset haluavat tirkistellä miesten ajatusmaailmaa. Onko akkavalta valtaamassa myös miesten maailman? Toivottavasti miehet entiseen malliin osaavat jättää salaisuuden verhon siinä mitä miesten kesken jutellaan.
Palaillaan astialle huomenna kun on ohjelma katsottu.
Voimala ohjelma
4
157
Vastaukset
Minä voin tässä nyt kertoo.
Kävin nimittäin tuolla kaupungin yleisessä uimahallin saunassa miesten osastolla tänään.
Siellä keskusteltiin säästä ja sen jatkuvuudesta.
Siellä keskusteltiin jäästä ja kestävyydestä.
Siellä keskusteltiin koulupoikien käytöksestä.
Siellä keskusteltiin lasten kurittomuudesta ja siitä, että siitä voidaan syyttää vain heidän vanhempiaan, ei opettajia.
Siellä keskusteltiin polkupyöräilyssä talvipakkasella.
Sorry vaan, ei siellä keskusteltu naisista ollenkaan.Voimala ohjelma on huolella tehty. Joillakin studiovierailla ei ehkä ole kaikki 'sulat höyhenpeitteissään', mutta eihän se ole ohjelman vetäjien vika.
Sellaisen tapauksen varalta voi mennä paikkaamaan vaikka wanhoja huopikkaitaan, tai mennä kävelemään poronkusemaa vastaava kävelylenkki.- Luumumarmeladi
Muutaman ohjelmaan valitun miehen keskusteluista ei voi tehdä kattavaa päätelmää, sehän on ihan selvä.
Eivät kaikki miehet ole samanlaisia ei toki, eikä onneksi voida muokata samaan formuun, joten jossain puhutaan naisista jossain ei.
- ex metsuri
Studio lavasteisiin. Nyt uusia voimalaohjelmia en ole ehtiny katsomaan kuin osittain. Ohjelmalle on edelleen tilausta. Hyvä Mattila & Rauhamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564