Minä särkyi eilen
Kirpeassä aamussa se helähti sanoistasi rikki
Sydäverta rykien kirjoitan muutaman lauseen rakkauden lopusta
Alusta en vielä pysty
Mies miehen roolissaan kärsii, itkee salaa, vahvempi astia, hiljaa mureten
Ehyempi meistä olet sinä.
Sinä
7
408
Vastaukset
vahva, tunnepitoinen miehen sielulla ja sydämellä
kirjoitettu runo. Tulee aika, jolloin voit kirjoittaa
myös alun - usko pois.
' Minä särkyi eilen '
upea vaikkakin koskettava lause, puhuu puolestaan
niin kuin runosikin. Tuskin voit varmuudella muuten
tietää, onko toinen osapuoli se vahvempi.
Jaksamista Sinulle toivon, rakkaus kuitenkin asuu
aina ihmissydämessä.
Runostasi kiittäen
lintsi- mies-v57
Vaikka minulla on voimia, minä ennen
sinua Nanen murenen, kun päivä ylimmällä,
Sinä olet siellä aina ensin..
En minä häpeile tunnustaa, ettenkö ole
Sinusta enemmän riippuvainen, liikaa keskity
kaikkeen, millä luoksesi pääsisin...
Lihakseni, tämä uljas uhoni, luoja, tiedän
että näet sen kaiken lävitse, teatraalisuuteni,
miten herkästi se muruiksi vaihtuu...
Jokus, kun vahingossa herkistyn, ilmaisen,
paljastan, sanon ääneet, miten tärkeä Sinä olet,
heräät, katsot, tiedän, miten nainen Rakastuu..
..kun kova kuori raottuu..voi sydäntä koettaa..
http://www.youtube.com/watch?v=rDT2WtjS-4s&feature=related
Kiitos Runostai.
Lopulta herkimmissä tunteissa on
suurin voima..
vähäisimmissä sanoissa vahvuus..
Pitää vain uskaltaa kertoa,
olla vahva heikkoudessaan..
Eikä enään pelkää mitään...
Rakkauttakaan.
Koskettavan kirpeä ja avoin
Rakkausruno..
teksitissä oli aitoa tunnelmaa ja
kerrontaa pelkistettynä..
Persoonallinen, tyylikäs ja
kovasti hyvä Runosi.
Voimia ja kannustusta koko
talviseen päivääsi.- Isseriekko
Mistäpä ruonollinen mies saisi sielukkaan kumppanin rinnalleen?
On hyvin hämmentävää huomata kuinka kovia, laskelmoivia ja kylmiä te, rakkaat naiset olette lopultakin olleet.
Tunnetasolla en ole koskaan kokenut sellaista rakkautta joka olisi ollut rakkausrunon arvoinen. Pettymyksistä ja raastavista eroista kylläkin tekstiä syntyy...
Kertokaapa rakkaat runojen naiset onko sellaista rakkausrunojen onnea olemassakaan, vai onko kaikki vain harhaa ja turhaa unelmaa?
En tosin ole koskaan rakastunut runoilevaan naiseen, kun en ole sellaista löytänyt... Isseriekko kirjoitti:
Mistäpä ruonollinen mies saisi sielukkaan kumppanin rinnalleen?
On hyvin hämmentävää huomata kuinka kovia, laskelmoivia ja kylmiä te, rakkaat naiset olette lopultakin olleet.
Tunnetasolla en ole koskaan kokenut sellaista rakkautta joka olisi ollut rakkausrunon arvoinen. Pettymyksistä ja raastavista eroista kylläkin tekstiä syntyy...
Kertokaapa rakkaat runojen naiset onko sellaista rakkausrunojen onnea olemassakaan, vai onko kaikki vain harhaa ja turhaa unelmaa?
En tosin ole koskaan rakastunut runoilevaan naiseen, kun en ole sellaista löytänyt...naisista ja on ikävää, ettet ole kokenut kirjoittamisen arvoista
rakkautta koskaan. Väittäisinpä, että miehistä löytyy satavarmaan
samaa laskelmoivuutta ja kylmyyttä, kuin mihin liität naiset.
Ja kyllä, kyllä rakkausrunojen onnea ON olemassa.
Toivottavasti löydät vielä joko runoilevan tai runoilemattoman
naisen ja rakkauden, jolloin voit kirjoittaa sydämesi kyllyydestä.- Isseriekko
lindalinda kirjoitti:
naisista ja on ikävää, ettet ole kokenut kirjoittamisen arvoista
rakkautta koskaan. Väittäisinpä, että miehistä löytyy satavarmaan
samaa laskelmoivuutta ja kylmyyttä, kuin mihin liität naiset.
Ja kyllä, kyllä rakkausrunojen onnea ON olemassa.
Toivottavasti löydät vielä joko runoilevan tai runoilemattoman
naisen ja rakkauden, jolloin voit kirjoittaa sydämesi kyllyydestä.Tulihan tuossa liiaksi yleistettyä, anteeksi! Raaka yleistykseni johtunee kaiketi juuri koetusta suhteen loppumisesta ja särkyneestä sydämestä.
Ja onhan ihania rakastumisia minullakin. Ne rakastumiset vaan eivät ole koskaan ehtineet kypsyä tarpeeksi, tai sitten rakkaus on palanut roihuten pohjaan kuten viimeisin...
En väitä olevani runoilija. Se olisi liikaa sanottu. Mutta runoja tykkään kirjoitella ja runoilijan sydän ja sielu minulla on. Ehkäpä juuri tuo taiteilija minussa onkin se syy suhteiden karikkoihin ja karille ajoihin.
- yxex
Koskettava runo
- Sanoja nuo.
Eikö ennemmin vahva !
Heikko on se, kuka
on kova !
Sanat kovat
helppo on heittää.
Mut kerääppä ne takaisin
joka ainoa
sirpalekkin.
Eipä taida onnistua.
Ehyt
onko kukaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368