No Signal

RUUTU PIMEENÄ

Eilisen jälkeen digi-kaapeli pimeni. Tulee vain No Signal ruutuun. Onko muita joille käyny samoin? Miten Galaxis boksin saa Bootattua?

5

1027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kääk

kannattais varmaan lukea sitä käyttöohjetta

ps. valikosta tehdasasetukset

• digi-män

Digita pisti kanavapaikat uusiksi 1.4.

http://www.digitv.fi/uutinen.asp?path=1;699;3026;4465

"Digi-tv:n kanavanumerointi muuttuu muutamien kanavien kohdalla 1.4. maanpäällisessä verkossa. Muutokset toteutetaan tuona päivänä aamupäivällä. Digi-tv-lähetykset ovat poikki muutosten edellyttämien teknisten töiden ajan. Lähetykset alkavat uudelleen noin klo 10.10. Jotta myös muuttuneet kanavat näkyisivät, on kuluttajien viritettävä digisovitin tai - televisio uudelleen muutosajankohdan jälkeen. Useimmat vastaanottimet etsivät kanavat automaattisesti; kuluttajan tarvitsee vain käynnistää kanavahaku. Joissakin vastaanottimissa haku on niin automaattista, ettei kanavahakua tarvitse tehdä erikseen."

Viritä digiboksi uudestaan, että löytää
      kanavat uusilta kanavapaikoilta.

• viritin

siis alkuasennus uusiksi !

• kiitos
        viritin kirjoitti:

siis alkuasennus uusiksi !

Mä olin jo kokeillut kaikkea kanavataajuuksien muuttamisista lähtien...Ja No Signal vaan! Mut menin ja vaihdoin koko boksin uuteen malliin! Eri merkkiä! Nyt olenkin sitten tosi tyytyväinen..ohjelmatiedotkin kun saa jo viikon etukäteen selata :) Eipä ollu Galaxis karvalakkimallissa moista toimintoa minulla ainakaan! Kiitos neuvoistanne kuitenkin!

• Stoner

Mulla on Galaxis Pop-C kaapeliboksi joka tekee tuota samaa... Kun "ei signaalia" tulee ruutuun, paina kaukosäätimestä exit niin ohjelma jatkuu. Tuon boksin softassa on ilmeisesti jokin vika että jos se signaalin hukkaa niin se ei sitä automaattisesti poimi uudestaan. Ärsyttävintä tuo on ajastimella nauhoittaessa kun kukaan ei ole sitä exittiä painamassa (ja tietenkin tämä vika ilmenee useimmin juuri silloin). Menee vi*uiksi koko nauhoitus. Asian tiimoilta olen yrittänyt ottaa yhteyttä valmistajaan mutta vastausta ei ole kuulunut. Boksista muuten minulla on pelkkää hyvää sanottavaa, valmistajan huonosta asiakaspalvelusta huolimatta ja laitteen hinnan huomioonottaen. Meidän huushollissa tuon digiboksin saa hukkaamaan signaalin, uskokaa tai älkää, vessan valon sammuttamalla, joten kaivan kaukosäätimen jo valmiiksi kun joku on menossa vessaan. Ilmeisesti tuo vika (tai ominaisuus) kielii virtalähteen heikosta suunnittelusta tai sitten meidän talon sähköverkko on tavallista häiriöisempi. Boksin buuttaaminen (et maininnut boksisi mallia) käy vetämällä virtapiuha irti ja hetken päästä takaisin. Ainakin Pop-C mallin boksi on sellainen että jos se sekoaa niin pahasti että virrat pitää katkaista, niin tätä virtapiuhan irroittelua voi joutua jatkamaan kymmeniäkin kertoja ennenkuin tokenee. Mielestäni tuokin viittaa hiukan virtalähteen tasoon. Olen ajatellut seuraavaksi vaihtaa boksiin laadukkaamman virtalähteen (Pop-C:ssä se on ulkoinen mokkula), josko vaikka nuo viat häviäisivät... Toivottavasti tästä oli jotain apua, ehkä ei :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      98
      2361
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      190
      1939
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      184
      1527
    4. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      82
      942
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      249
      932
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      809
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      712
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      653
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      631
    Aihe