eli mulla on H&M:sta ostettu 100% puuvillaa oleva paita, sellainen vaalea denim-sininen, eli saman väriset kuin normaalit vaaleat farkut. olen ajatellut värjätä sen tekstiiliväreillä tummemmaksi, onnistuuko se jos on 100% puuvillaa? nyt TÄRKEIN kysymys, eli jos värjään sen paidan värillä, miten siihen saa sellaiset normaalit kulutukset? ei sellasia valkosia kuten fiorella-farkuissa.. osaatteko neuvoa? kiitos todella todella paljon jos vastaatte!!!
kangasvärit
väriä1234
1
306
Vastaukset
- Kankaanvärjäilijä
Puuvillan värjääminen onnistuu mainiosti, ja jälkikin on varmasti hyvää, kun ompelulangat ovat samaa väriä, vaikkakin eri sävyä.
Onko siinä paidassa jo nyt kulutukset? Värjätessä nimittäin kulutukset jäävät automaattisesti vähän haaleammiksi, joten saattaisit saada haluamasi lopputuloksen pelkällä värjäämisellä. Voit kyllä kulutella paitaasi vaikka hienola hiekkapaperillakin, jos on tarpeen.
Jos värjäät, muista pestä paita kunnolla ensin, vaikka se olisi uusikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60909
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 11719
- 8712
- 346698
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661