Tarkoittaako siis tämä yks tuolla pekutamisella sitä, että joku laittaa noita peukkuja monta kertaa?
En minä voi ainakaan antaa kun yhden peukun. Ei anna tehdä useampia peukutuksia.
Vai tarkoitatko sitä, että sama henkilö laittaa eri nimimerkeillä viestejä?
Se on kyllä mahdollista, mutta peukkuja ei kyllä pysty antamaan kun 1/ ip osoite/viesti ja mitä se haittaisi jos joku laitaiskin niitä vaikka 1000000 jos pystyisi????
Peukutus?
3
287
Vastaukset
- XxXx666
ei oo vaikea arvata kuka tän viestin on kirjoittanut!!! ;D
- Olen jo arvostellut
Ole vaikea arvata kuka sinä olet. Kokeileppa laittaa niitä peukkuja. Ei niitä kuulee voi laittaa kun yhden.
Olet jo arvosellut tämän viestin. - dfg re tertw
Olen jo arvostellut kirjoitti:
Ole vaikea arvata kuka sinä olet. Kokeileppa laittaa niitä peukkuja. Ei niitä kuulee voi laittaa kun yhden.
Olet jo arvosellut tämän viestin.painu huora vittuu täältä!!!! ja tunge se peukalo vaikka perseeseen homohuora
ja kyllä noita peukkuja voi laittaa nii paljo ku haluaa, sen tiiät varmasti itekki ku oot niitä laittanu ja kirjotat 100 eri nickillä näillä palstoilla!!! Vittu et oot vähä sairas!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681749
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551634Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1111204Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701201- 1111018
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s89882La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt9774Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57763- 59735