Hei!
Tiedättekö hyviä kultaseppiä Tampereelta ja millaisen teetitte sekä mitä maksoi. Olemme siis kihlasormuksen teettämistä harkitsemassa. Säästössä on tällähetkellä vasta 250e.
Kiitos asiallisista vastauksista :)
Kultaseppiä Tampereella
3
910
Vastaukset
- Lady_*
Moikka.
Teetimme viime keväänä Tampereella kihlat ja silloin tuli "vähän" katseltua ja kyseltyä aiheesta :).
Seuraavaksi olis vuorossa vihki!
Kävimme muistaakseni ainakin näissä paikoissa : Aurifaber, Tampereen jalokivipaja ja AuAu Design. Näissä paikoissa oli ainakin seppä paikalla! Oli kyllä muitakin paikkoja, missä ei sitten käyty.
Me teetimme keltakulta&valkokultasormuksen, johon pintaan kaiverrettiin käsin meidän kirjaimet. Sisäpuolelle tuli sitten päivämäärät. Hinnoissa oli aika paljon eroja,kun kyseltiin eli kannattaa vähän kierrellä! - miumäy
Itse vein Kulta Ropoon, siellä oli ainakin tosi hyvä asiakaspalvelu ja omani oli perintösormus johon upotetaan kaksi timanttia ja se liitetään kihlasormukseen ja toki vielä kaikki kiillotukset ja kaiverukset mukaan niin hinta-arvio oli enitään 200e... tulosta tässä odotellessa ja toivon mukaan tulee hyvä... Eli neuvoisin käymään läpi pienempiä yksittäisiä liikkeitä, googlettamalla löytyy kun etsii kultasepät tampere ja kannattaa kierrellä ja käydä kysymässä hinta-arvioita, eikä tyytyä ensimmäiseen...:)
- nuoripari,
Kannattaa ottaa yhteyttä
http://www.woimakulta.fi/tuotteet/sormukset.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604