Asentelin kaverin koneeseen em. nettitikkua. Kone (scaleo P a8ne-fm, windows xp sp3) ei tunnistanut tikkua. Valmistajan sivuilta ei löytynyt laitteelle mitään ajuri-tai hallintaohjelmistoa. Tai tunnisti, mutta asemassa mikä oma tietokone-ruutuun ilmaantui "ei ollut levyä". Laitehallinnassa näkyi sekä tikun flash-muisti, millä hallintaohjelman olisi pitänyt olla, että tikun modeemi. Käytöstä tai laitteistosta poistamisilla&asenteluilla ei ollut vaikutusta. Latailin netistä soneran sivuilta ajuripäivityksen mutta tikku oli kadottanut cd-aseman, eikä sitä saanut takaisin edes asentamalla ajurit uudelleen. Laitehallinnassa asema näkyi, muttei explorerissa. Palautuspisteyritys jumittui. Korjausasennuslevy kyselee järjestelmänvalvojan salasanaa, mitä ei ole edes asetettu. Nyt pitää sitten asentaa koko paska uusiksi. Yksi asia on varma: vastedes pysyn kaukana huaweista. Pysykää tekin.
huawei e1552
9
1812
Vastaukset
- sinulla on
windows, siinä syy. Huaweit toimivat todella hyvin ;)
- toimii...
Huawei Windows:sa. Minulla kyllä on CE0682 Huawei ja hyvin toimii.
- nippelimies
toimii... kirjoitti:
Huawei Windows:sa. Minulla kyllä on CE0682 Huawei ja hyvin toimii.
siis CE0862 ei ole mallinumero vaan joku hyväksyntätieto. Minulla E1552 ja toimii erittäin hyvin keskimäärin mitattuna 4 kertaa vuorokaudessa (www.speedtest.net ) mittarilla nopeus noin 2,2 M
- mokkulat on....
Ohjelmistohan on siinä tikun flash-muistissa, asennusohjelma siis.
Jos ei tuo kone sitä tunnistanut, toinen keino on kopioida MobilePartnerin ohjelmat toisessa koneessa joko toiselle tikulle/muistikortille tai vaikka cd-levylle jos ei muuten saa sitä siirrettyä kohdekoneelle. Tai vaikka sähköpostin liitteenä, vaatii tietysti jonkin nettiyhteyden.
Kun ohjelmisto on kohdekoneella, käynnistä asennus, tökkää tikku, se tunnistuu.
Kerran törmäsin tollaseen koneeseen, joka ei noteerannut mokkulaa mitenkään. Kuvailemallani konsteilla sain ohjelmiston ja ajurin asennettua koneeseen ja niin se vaan alkoi toimimaan. Nuo muut kertomasi ongelmat panee rapimaan korvallista, mutta nyt vaan kävi näin. - kävi näin
torjunta voi estää asennuksen.
- virus_fake
viime päivinä on näkynyt viestejä, että pari virustorjuntaa väittää MobilePartnerin ohjelmistoa troijalaiseksi.
Yksi mahdollisuus siis.
vaan. Ainakin Huawei E169 toimii loistavasti Macissa ja mitä olen kokeillut, wörkkii jopa Windowsissa!
- .........
Minulla huawei toimii kuin enkeli ja aloittaa ohjatun asennuksen aina, kun tökkää usb-reikään.(tietenkin vain silloin, kun asennus on poistunut jostain syystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855