Harrastan (ehkä liikaakin) laskettelua ja lautailua. Rukaa on tahkottu ja lapsesta pitäen ja kyllä ne Suomen parhaat rinteet on todettu parhaaksi. Monessa muussa paikassa loppuu rinteet viikossa, tai ovat liian loivia nyppylöitä kuten Levillä, Ylläksellä on pitkiä ja uuvuttavia rinteitä sekä tosi loivia minun makuun. Huippunopea tuolihissi on mun suosikki, koska se on nopea, hiljainen, lämmin persukselle ja siinä voi tankata juomaa nousun aikana ja jutella koko porukan kesken.
Tahko kuuluu luokkaa pienempään kategoriaan matalien rinteiden vuoksi. Ne ovat kevyempiä ja sopivat hyvin lapsille sekä aloittelijoille, siksihän Tahko on suomen suosituin perhekeskus venäläisten keskuudessa.
Ruka on mun mielestä paras.
2
527
Vastaukset
- Rukatarkottaapihkaa
Kyllä mäkin olen Rukaan tykästynyt, en tiedä miksi, mutta tykkään käydä. :)
- RUKA on PARAS
Olen käynyt Rukalla parikymmentä vuotta. Siellä on aina rinteet hyvässä kunnossa. Rinteitä joka makuun, supernopea hissi, jossa tuulisuoja (nopeus 5m/s). Siellä on laskettukausi 250 vrk! Lokauusta kesäkuun puoleen, missään ei ole vastaavaa!
Joskus tullut käytyä muissakin paikoissa aina olen palannut Rukalle. Tahkosta kirjoittaa joku täällä aina jotain sellaista että ei edes viitsi lukea. Lienekkö omat sappaat ojassa??
Hyvää ja turvallista lomaa kaikille! Pääsiäisenä rinteisiin ja ladulle!
Rukan rinnetaksi oli upea juttu, rinnekierros yöllä nautimme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852380- 431970
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!841772- 821590
- 491280
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461218- 481118
- 591111