..sivulta tuli semmonen ilmoitus, että jos poistut tältä sivulta tulee ongelma.
Tietääkö kukaan mikä se on?
Seiska lehden....
4
570
Vastaukset
- winseven
mulle ei tullut edes ikävä, vaikka suljin sivun.
- utelias...
Tota joo. kävin uudestaan siellä seiskan sivulla, nyt sitä ilmoitusta ei tullut.
Yritän tarkentaa, eli siihen tuli semmoen lätkä, kun yritti sulkea sivun, että jos poistut tältä sivulta tulee ongelma. Vaihtoehtot poistu sivulta paina OK tai peruuta. Jos painoi peruuta lätkä häipyi ja kun taas
yritti poistua lätkä tuli takaisin samoine vaihtoehtoineen. En klikannut OK vaihtoehtoa, ajattelin, ett siitä
saa jonkun viruksen koneelle. Poistuin sivulta kirjaantumalla ulos. Onko muille tullut vastaavaa? - winseven
utelias... kirjoitti:
Tota joo. kävin uudestaan siellä seiskan sivulla, nyt sitä ilmoitusta ei tullut.
Yritän tarkentaa, eli siihen tuli semmoen lätkä, kun yritti sulkea sivun, että jos poistut tältä sivulta tulee ongelma. Vaihtoehtot poistu sivulta paina OK tai peruuta. Jos painoi peruuta lätkä häipyi ja kun taas
yritti poistua lätkä tuli takaisin samoine vaihtoehtoineen. En klikannut OK vaihtoehtoa, ajattelin, ett siitä
saa jonkun viruksen koneelle. Poistuin sivulta kirjaantumalla ulos. Onko muille tullut vastaavaa?mutta ilmeisesti systeemisi ei ollut tarpeeksi herkässä tilassa retkahtaakseen hou-
kutukseen.
Jotain tollasia on tullut vastaan, mm. Googlen kuvahakusivulla (linkki siihen oli aloittelijasivulla s24). - utelias...
winseven kirjoitti:
mutta ilmeisesti systeemisi ei ollut tarpeeksi herkässä tilassa retkahtaakseen hou-
kutukseen.
Jotain tollasia on tullut vastaan, mm. Googlen kuvahakusivulla (linkki siihen oli aloittelijasivulla s24).Kiitti vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876