Mihin Kuopion lukioon?

qweööääåå

Keskiarvo on 7,6 mutta näillä näkymin nousee 0,2-0,4. Missä lukiossa on boheemia porukkaa? Onko mitään mahiksia esim. kallaveteen?

12

1330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cheki

Itse olen juuri Kallavedessä ja minusta oikein hyvä ja rento lukio. Kallavesi oli minulla yhteishaussa vasta kolmannella sijalla Lyseon ja Klassikan jälkeen, mutta onneksi eivät arvosanat niihin riittäneet ja pääsin Kallaveteen. Todellakin paljon rennompi meininki, niin oppilaiden kuin opettajienkin suhteen. Etköhän tuolla keskiarvolla Kallaveteen pääse, minulla oli yläasteelta lähtiessä keskiarvo 7,7.

• ustabusta

Minarissa kuulemma opot on ihan kusipäitä... Kallavesi ei oo kovin häppönen paikka mutta tolla keskiarvolla meet sinne niin että hujahtaa. Lyseo on ihan hieno paikka ja suomen 18. parasta opetusta. Klassikka on hieno ja moderni paikka jossa hyvää opetusta (myös isoin k.a. raja - viime vuonna 8,17)

• its the truth

lyseoon. se on kuopion ainoa lukio. muut on jotain lastentarhoja. varsinkin Kallavesi, toiselta nimeltään Kuopion Pissislukio

• minarilainen

Joo ei mihinkään lyseoon. Tuossa viestissä se just nähdään minkälaisia lyseolaiset ovat. Että ovat muka parempia kuin muut kun ovat päässeet muka parempaan lukioon. Nojoo vähän kärjistettyä, on lyseossakin ihan kivaa porukkaa, mutta itse suosittelisin enemmän minaria tai kallavettä, kun kerta tuollaista boheemimpaa porukkaa haet.

• gugga
        minarilainen kirjoitti:

Joo ei mihinkään lyseoon. Tuossa viestissä se just nähdään minkälaisia lyseolaiset ovat. Että ovat muka parempia kuin muut kun ovat päässeet muka parempaan lukioon. Nojoo vähän kärjistettyä, on lyseossakin ihan kivaa porukkaa, mutta itse suosittelisin enemmän minaria tai kallavettä, kun kerta tuollaista boheemimpaa porukkaa haet.

Kannattaa mennä Kallaveteen. Ite aloitin lyseossa ja vaihoin kallaveteen. Tietty jokainen kokee ne lukiot omalla tavallaan mutta musta jotennii tuntu että en ollut jollain tietyllä tasolla lyseon opiskelijoiden ja opetuksen kanssa. Vaikka sanotaan että lyseo on lukio muiden joukossa ja että siellä on monenmoisia opiskelijoita niin musta siellä on kyllä pääasiassa aika akateemista se porukka. Että näin.

• toinen minarilainen
        minarilainen kirjoitti:

samaa mieltä, lyseoon en ikinä erehtys menemään. minari tai kallavesi on parhaat vaihtoehot kuopion alueella.

• diddiididididdd

kallavettä suosittelen =)

• cwc

Klassikka!!!

• aikuinen.

Kallavedella toimii myös Kuopion Aikuislukio. Siellä saat suoritettua koko oppimäärän 48 kurssissa mikäli aloitat alaikäisenä ja opetusta on iltaisin klo 15 ja 20 välillä. Perjantait ovat vapaita jos ei ole kokeita. Sielläkin on nuorta porukkaa joten ei tarvitse pelästyä ja opettajat ovat huippuhyviä ;) Suosittelen, saa olla vaikka minkälainen keskiarvo kunhan vain haet erivapautta suorittaa sen.

• Lukion käynyt :P

KUOPION AIKUISLUKIO TIETENKIN! =)

• ES123456879

Es

• Lärviteile

Hittoooibon on vitu paska olo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5318
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      91
      3248
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57