Sinua ei ole - eihän

yxex

Kuvittele minut
rinnallesi

Vaikka Siwan kassajonossa
tai ihan missä vaan

Laitakaupungin vuokrakaksiossa
esimerkiksi
tänään

Nyt

Miten olemme eteisessä
sinä menossa
minä tulossa

Ja pikainen suudelma

Kätesi hetken hiuksillani
leikitellen viipyvä
iholla

Ja illalla taas
sama toisinpäin

Aina aina aina aina

Lauantaina vapaalla
päät sekaisin
punaviiniä

Sitä voi aina syyttää

Miksi patjan jouset eivät enää laula
arkea etäämmälle

Yhtä hyvin voisin olla
joku muu
vieras

Se toinen

Kenen nauru on tarttunut sinuun
ketä luet unettomina öinä

Ymmärräthän
ei siitä mitään tulisi

Ja minä kuvittelen sinut
ja kaiken sen

Mistä olen luopunut

9

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghrt

      Mutta mitä sain ?

      Lupauksia
      pitämättömiä,
      sanoja
      merkityksettömiä!

      Katetta ei millään !

      Sano,
      sanoja kauniita
      houkuttelevia,
      maalailit
      maan ja taivaan.

      Mut tuli
      tulva
      virtaansa kaiken
      upotti.

      Pieni
      kaarnalaiva
      vain
      aalloilla keikkui... !

      Ja keikkuu kai
      vieläkin ...!

      Kuka oot ?

      Kerrontasi on tuttua ! mikä tämä ""nikki"" uudistus on ?? Yhä hullumaksi näyttäämenevän ! Sirius ,,-,,

      • yxex

        Olenhan minä tuttu - en vaan kertakaikkiaan jaksanut kirjautua =)

        Siinä ei ole mitään sen ihmeempää...

        Sanasi olivat puhuttelevia - niistä kiitos - kuten kommentistasi ylipäätään!!


      • sirius ,,-,,
        yxex kirjoitti:

        Olenhan minä tuttu - en vaan kertakaikkiaan jaksanut kirjautua =)

        Siinä ei ole mitään sen ihmeempää...

        Sanasi olivat puhuttelevia - niistä kiitos - kuten kommentistasi ylipäätään!!

        Omaa nikkiäni kun ei huolinut,oli kuulemma varattu...? Niin minä sitä ennen käytin..katsoo nyt huoliiko ?

        Sanani runoa.ei henk.koht. ymärräthän ! En tunne sinua kuten et sinäkään minua. Omakin runosi herätti ajatuksia.


    • mies-v57

      Tiedän, tämä on vain ohut haave, tässä
      yksitoikkoisuudessa, luulojani ja kuvitelmia
      asetettuna mieleen, en muuten selviäisi tästä
      päivästä, mutta ajattelet että olet luonani..

      Taas takana yksi yö, jolloin vain näin
      mielikuvia, humalaisen harhoja,Sinusta,
      maalasin taulua, niin kuin lupasin, jossain
      yöni, viinahuurujen, juoppohulluuden, seassa..

      En minäkään enää tiedä, miksi kuljen, valun
      eteenpäin, et sinä enää tunnista minua, tämä
      lahonnut minäni on vieras, juomisen kuihduttama
      kehoni palanut loppuun, vain kauhtunut entisesi..

      Se toinen vei Sinut ja minä jäin huutamaan,
      minun huutoni jatkuu ja syö aivoni, olen lopussa
      omaa tarinaani, silti joa yö Sinä minuun palaat ja
      ne hetken elän taas, kunnes tulee se viime säe..

      ..katoan, eikä minua enää tarvitse yrittää
      unohtaa, että olin silloin mies..

      http://www.youtube.com/watch?v=SyGggJk4ViU&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Luopuminen Rakkaudessa on vaikeinta,
      irrottautuminenja periksi antaminen..

      Kun itsessä kuitenkin liekki ja
      lämpö, tahto, halu jatkaa..

      Nauruja, ääniä, kuvitelmia
      ja turvautumista johonkin..

      Mistä hetkeksi löytää Rakkauden.

      Kerrassaan hieno Rakkausrunoa
      Sinulta..

      Tekstisi oli valmista ja puhdasta,
      aitoa, lukijalle..

      Omalla tavallaan korutonta, mutta samalla
      herkkää ja kaunista..

      Hieno ja todella eheä, sanomaa
      sisältävä Runosi.

      Iloa ja voimia talviseen päivääsi.

      • yxex

        Kaunis kommentti!

        Olen aina pitänyt runoistasi...


    • kiitos runosi suomista tunnelmista ja hetkistä.
      Melkein sieluni silmin voin nähdä nuo aamuiset
      ja illalliset tilanteet. Otsikostasi tuli mieleen
      lause, jota joskus olen jossain omassa runossani
      käyttäny ' minä olen ja en ole täällä ' Unenomaista
      harhailua todellisuuden ja unelmien ristitulessa.

      Vaikea löytää oikeita sanoja joilla kommentoida.
      Mutta tiedä, missä sitten lienetkin - se pyörii
      päässäni ja voit olla kiitollinen onnistumisestasi.

      • yxex

        Kuule - kiitollinen voin olla (ja olenkin) kommentistasi!

        Huikeeta ja ihanaa =)


    • kassajonossa

      Vai eikö olla.
      Luopumisen tuska ei ole pientä. Koskaan.

      • yxex

        Niin kuin kaikkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe