Kuvittele minut
rinnallesi
Vaikka Siwan kassajonossa
tai ihan missä vaan
Laitakaupungin vuokrakaksiossa
esimerkiksi
tänään
Nyt
Miten olemme eteisessä
sinä menossa
minä tulossa
Ja pikainen suudelma
Kätesi hetken hiuksillani
leikitellen viipyvä
iholla
Ja illalla taas
sama toisinpäin
Aina aina aina aina
Lauantaina vapaalla
päät sekaisin
punaviiniä
Sitä voi aina syyttää
Miksi patjan jouset eivät enää laula
arkea etäämmälle
Yhtä hyvin voisin olla
joku muu
vieras
Se toinen
Kenen nauru on tarttunut sinuun
ketä luet unettomina öinä
Ymmärräthän
ei siitä mitään tulisi
Ja minä kuvittelen sinut
ja kaiken sen
Mistä olen luopunut
Sinua ei ole - eihän
9
414
Vastaukset
- ghrt
Mutta mitä sain ?
Lupauksia
pitämättömiä,
sanoja
merkityksettömiä!
Katetta ei millään !
Sano,
sanoja kauniita
houkuttelevia,
maalailit
maan ja taivaan.
Mut tuli
tulva
virtaansa kaiken
upotti.
Pieni
kaarnalaiva
vain
aalloilla keikkui... !
Ja keikkuu kai
vieläkin ...!
Kuka oot ?
Kerrontasi on tuttua ! mikä tämä ""nikki"" uudistus on ?? Yhä hullumaksi näyttäämenevän ! Sirius ,,-,,- yxex
Olenhan minä tuttu - en vaan kertakaikkiaan jaksanut kirjautua =)
Siinä ei ole mitään sen ihmeempää...
Sanasi olivat puhuttelevia - niistä kiitos - kuten kommentistasi ylipäätään!! - sirius ,,-,,
yxex kirjoitti:
Olenhan minä tuttu - en vaan kertakaikkiaan jaksanut kirjautua =)
Siinä ei ole mitään sen ihmeempää...
Sanasi olivat puhuttelevia - niistä kiitos - kuten kommentistasi ylipäätään!!Omaa nikkiäni kun ei huolinut,oli kuulemma varattu...? Niin minä sitä ennen käytin..katsoo nyt huoliiko ?
Sanani runoa.ei henk.koht. ymärräthän ! En tunne sinua kuten et sinäkään minua. Omakin runosi herätti ajatuksia.
- mies-v57
Tiedän, tämä on vain ohut haave, tässä
yksitoikkoisuudessa, luulojani ja kuvitelmia
asetettuna mieleen, en muuten selviäisi tästä
päivästä, mutta ajattelet että olet luonani..
Taas takana yksi yö, jolloin vain näin
mielikuvia, humalaisen harhoja,Sinusta,
maalasin taulua, niin kuin lupasin, jossain
yöni, viinahuurujen, juoppohulluuden, seassa..
En minäkään enää tiedä, miksi kuljen, valun
eteenpäin, et sinä enää tunnista minua, tämä
lahonnut minäni on vieras, juomisen kuihduttama
kehoni palanut loppuun, vain kauhtunut entisesi..
Se toinen vei Sinut ja minä jäin huutamaan,
minun huutoni jatkuu ja syö aivoni, olen lopussa
omaa tarinaani, silti joa yö Sinä minuun palaat ja
ne hetken elän taas, kunnes tulee se viime säe..
..katoan, eikä minua enää tarvitse yrittää
unohtaa, että olin silloin mies..
http://www.youtube.com/watch?v=SyGggJk4ViU&feature=related
Kiitos Runostasi.
Luopuminen Rakkaudessa on vaikeinta,
irrottautuminenja periksi antaminen..
Kun itsessä kuitenkin liekki ja
lämpö, tahto, halu jatkaa..
Nauruja, ääniä, kuvitelmia
ja turvautumista johonkin..
Mistä hetkeksi löytää Rakkauden.
Kerrassaan hieno Rakkausrunoa
Sinulta..
Tekstisi oli valmista ja puhdasta,
aitoa, lukijalle..
Omalla tavallaan korutonta, mutta samalla
herkkää ja kaunista..
Hieno ja todella eheä, sanomaa
sisältävä Runosi.
Iloa ja voimia talviseen päivääsi.- yxex
Kaunis kommentti!
Olen aina pitänyt runoistasi...
kiitos runosi suomista tunnelmista ja hetkistä.
Melkein sieluni silmin voin nähdä nuo aamuiset
ja illalliset tilanteet. Otsikostasi tuli mieleen
lause, jota joskus olen jossain omassa runossani
käyttäny ' minä olen ja en ole täällä ' Unenomaista
harhailua todellisuuden ja unelmien ristitulessa.
Vaikea löytää oikeita sanoja joilla kommentoida.
Mutta tiedä, missä sitten lienetkin - se pyörii
päässäni ja voit olla kiitollinen onnistumisestasi.- yxex
Kuule - kiitollinen voin olla (ja olenkin) kommentistasi!
Huikeeta ja ihanaa =)
- kassajonossa
Vai eikö olla.
Luopumisen tuska ei ole pientä. Koskaan.- yxex
Niin kuin kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368