Se ei ainakaan ole toisen ihmisen vainoamista ja toisesta vikaa hakemista. Ei toisen syyttelyä omista virheistä. Ei pettämistä, hyväksikäyttämistä. Eikä toisen avioliittoon sotkeutumista.
Onni tulee jokaisesta meistä itsestä. Jos olen tyytyväinen itseeni ja elämääni, minuun luotetaan, ja minä voin luottaa puolisooni, jonka kans saan, ja uskallan jakaa niin hyvät kuin huonotkin asiat. Otetaan yhdessä vastaan se mitä elämä tuo. Elämäni on turvallista ja siitä olen onnellinen, ja se näkyy. Sitä ei tarvi toitottaa. Danyn laulun sanoin. Saa ystävästä huolta kantaa, ei ole se keltään pois. Kun sydämestään antaa on kuin ittsekin saanut ois. Sitähän se onni on.
Mitä onni on??
abcdefghijklmnopqrst
1
1182
Vastaukset
- kyllä onnistuu
onnellinen. Jos olisin tämän tiennyt vuosia sitten, olisin ilomielin luovuttanut.
Näin se on, elämä ei mene kuin toivomme, vaan se menee paljon paremmin.
Tuo myrkkypistiäinen vainoaa, mutta mitäpä siitä me vain nautimme elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350