Se ei ainakaan ole toisen ihmisen vainoamista ja toisesta vikaa hakemista. Ei toisen syyttelyä omista virheistä. Ei pettämistä, hyväksikäyttämistä. Eikä toisen avioliittoon sotkeutumista.
Onni tulee jokaisesta meistä itsestä. Jos olen tyytyväinen itseeni ja elämääni, minuun luotetaan, ja minä voin luottaa puolisooni, jonka kans saan, ja uskallan jakaa niin hyvät kuin huonotkin asiat. Otetaan yhdessä vastaan se mitä elämä tuo. Elämäni on turvallista ja siitä olen onnellinen, ja se näkyy. Sitä ei tarvi toitottaa. Danyn laulun sanoin. Saa ystävästä huolta kantaa, ei ole se keltään pois. Kun sydämestään antaa on kuin ittsekin saanut ois. Sitähän se onni on.
Mitä onni on??
abcdefghijklmnopqrst
1
1307
Vastaukset 1
- kyllä onnistuu
onnellinen. Jos olisin tämän tiennyt vuosia sitten, olisin ilomielin luovuttanut.
Näin se on, elämä ei mene kuin toivomme, vaan se menee paljon paremmin.
Tuo myrkkypistiäinen vainoaa, mutta mitäpä siitä me vain nautimme elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851335
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä351061Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19865Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita154695Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13680- 46659
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13637Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja185631- 33550
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39538