Se ei ainakaan ole toisen ihmisen vainoamista ja toisesta vikaa hakemista. Ei toisen syyttelyä omista virheistä. Ei pettämistä, hyväksikäyttämistä. Eikä toisen avioliittoon sotkeutumista.
Onni tulee jokaisesta meistä itsestä. Jos olen tyytyväinen itseeni ja elämääni, minuun luotetaan, ja minä voin luottaa puolisooni, jonka kans saan, ja uskallan jakaa niin hyvät kuin huonotkin asiat. Otetaan yhdessä vastaan se mitä elämä tuo. Elämäni on turvallista ja siitä olen onnellinen, ja se näkyy. Sitä ei tarvi toitottaa. Danyn laulun sanoin. Saa ystävästä huolta kantaa, ei ole se keltään pois. Kun sydämestään antaa on kuin ittsekin saanut ois. Sitähän se onni on.
Mitä onni on??
abcdefghijklmnopqrst
1
1081
Vastaukset
- kyllä onnistuu
onnellinen. Jos olisin tämän tiennyt vuosia sitten, olisin ilomielin luovuttanut.
Näin se on, elämä ei mene kuin toivomme, vaan se menee paljon paremmin.
Tuo myrkkypistiäinen vainoaa, mutta mitäpä siitä me vain nautimme elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221