Se ei ainakaan ole toisen ihmisen vainoamista ja toisesta vikaa hakemista. Ei toisen syyttelyä omista virheistä. Ei pettämistä, hyväksikäyttämistä. Eikä toisen avioliittoon sotkeutumista.
Onni tulee jokaisesta meistä itsestä. Jos olen tyytyväinen itseeni ja elämääni, minuun luotetaan, ja minä voin luottaa puolisooni, jonka kans saan, ja uskallan jakaa niin hyvät kuin huonotkin asiat. Otetaan yhdessä vastaan se mitä elämä tuo. Elämäni on turvallista ja siitä olen onnellinen, ja se näkyy. Sitä ei tarvi toitottaa. Danyn laulun sanoin. Saa ystävästä huolta kantaa, ei ole se keltään pois. Kun sydämestään antaa on kuin ittsekin saanut ois. Sitähän se onni on.
Mitä onni on??
abcdefghijklmnopqrst
1
1298
Vastaukset
- kyllä onnistuu
onnellinen. Jos olisin tämän tiennyt vuosia sitten, olisin ilomielin luovuttanut.
Näin se on, elämä ei mene kuin toivomme, vaan se menee paljon paremmin.
Tuo myrkkypistiäinen vainoaa, mutta mitäpä siitä me vain nautimme elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3631964Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1361183
- 841053
- 90936
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118853- 48853
- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746