Se ei ainakaan ole toisen ihmisen vainoamista ja toisesta vikaa hakemista. Ei toisen syyttelyä omista virheistä. Ei pettämistä, hyväksikäyttämistä. Eikä toisen avioliittoon sotkeutumista.
Onni tulee jokaisesta meistä itsestä. Jos olen tyytyväinen itseeni ja elämääni, minuun luotetaan, ja minä voin luottaa puolisooni, jonka kans saan, ja uskallan jakaa niin hyvät kuin huonotkin asiat. Otetaan yhdessä vastaan se mitä elämä tuo. Elämäni on turvallista ja siitä olen onnellinen, ja se näkyy. Sitä ei tarvi toitottaa. Danyn laulun sanoin. Saa ystävästä huolta kantaa, ei ole se keltään pois. Kun sydämestään antaa on kuin ittsekin saanut ois. Sitähän se onni on.
Mitä onni on??
abcdefghijklmnopqrst
1
1067
Vastaukset
- kyllä onnistuu
onnellinen. Jos olisin tämän tiennyt vuosia sitten, olisin ilomielin luovuttanut.
Näin se on, elämä ei mene kuin toivomme, vaan se menee paljon paremmin.
Tuo myrkkypistiäinen vainoaa, mutta mitäpä siitä me vain nautimme elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379