Dna asiakaspalvelu

entinen asiakas

On kyllä hyvä pulju tää dna... Tänään olen 2h yrittänyt päästä juttelemaan aspaan, mutta eipä näytä onnistuvan. Sitten, kun pääsee läpi, niin aspan henkilökunta ei kuule soittajan ääntä. Soittajan yhteydessä ei ole yhtään mitään vikaa vaan tämä on testattu monella eri tapaa. Samoja ongelmia muillakin käyttäjillä. Minkälaisen kuvan se antaa yrityksestä, kun jonotat 15min sitten aspan täti huutaa "ei kuulu" ja sekunnin päästä tulee luuri korvaan. Sitten taas sama juttu uudestaan. Sitten, kun taas aspan täti kuulee, niin ei hän voikkaan tehdä liittymään koskevia muutoksia vaan "yhdistää" eteenpäin... no tämä yhdistäminen oli sellainen, että puhelimesta ei kuulunut 10minuuttiin mitään ja sitten tulee nauhoitettu puhelu "kiitos soitostasi dna blaa blaa.."

Toimivaa eikö? Itse käppäilen kohta liikkeeseen ja irtisanon koko paskan ja kyllä vituttaa, kun kommunistit vain lakkoilevat eivätkö voi hoitaa asiakkaiden asioita.. hyvästi dnan kommunistit.

5

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhelinmyyjä

      Dna:n asiakaspalvelussa tehdään tuota todella paljon,tai väitetään että tietokoneessa on joku vika eikä pystytä tekemään mitään muutoksia/purkamaan määräaikaisuuksia.

      Älkää uskoko tuota sontaa mistään vioista koneessa,ellette saa luuria korvaan niin vaatikaa tekemään ne muutokset mitä olette sinne soittamassa!

      • kaipaseonreilua

        sellasta vaan kerron notta olisitta pysyny poissa töistä, vitut teitä jaksa katella, nyt ootte niiiiin sankareita ja olevinaan. Työrauha meni loppuelämäksi.


    • dnaaaaaaaaaa

      dna = tosi huono palvelu

    • ieppi2

      just ottakaa dna kytky tai muu palvelu minulle soitettin että nyt päivitetty linkki ja mokkulalla netti 100 mt ja pläää pläää otin kokeiluun ja ei toiminut ollenkaan yritin soitaa asikas palveluun palautus lupaa 26 kertaa aina aika katkaisu mt sitte 2 vikkoo yrittetty ja tärppäs katos kokeilu ja palautus aika 14 vrk sain kuitenkin sovittua että voin palauttaa mut oli just matkoilla ja noin viiko kun tulin kotiin ja palautin viesti tuli palauttamasi laite vastaanotettu ja laskutus ei ensimmäistäakään laskua tullut minulle viestejä tulee laskusi makasmatta maksathan pian justia perintä kyllä toimittaa laskut ja niitä tulee vieläkin kukausittain en ymmärrä miten saan tuon laskutuksen loppumaan maksoin viimeksi kuukausi sitten justiaperitä laskun ja nyt uusi siis joka kuukaus dna ei ole laittanut minulle laskua

    • vttuuntutnut kusetuk

      hitto mikä firma
      ei oteta asiakkaan asiaa hoidettavaksi käsketään mailata ja sit kun mailaa niin siiän lukeekin että nihin ei vastata. SOITA.
      nyt jonottanu 3x n10min

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe