Vastaukset 12
- kuvariitikko
Kuvasi oli jotenkin tärähtänyt niin ei oikein varmaksi osaa mennä sanomaan. Muuten otoksesi oli hyvä. Sommittelu ja kuvakulma ihan kohdallaan.
- tärähtäneeltä
Ei näytä tärähtäneeltä, vaan suttuoptiikalla kuvatulta.
- KKK--
tärähtäneeltä kirjoitti:
canon ef 70-300mm 4-5.6 is usm on suttu?
sisältä kuvattu (laseja välissä) 100% cropattu ja harmaa sää :D
joo en "puolustele" enempää, tähän putkeen on nyt tyytyminen. - suttu...
KKK-- kirjoitti:
canon ef 70-300mm 4-5.6 is usm on suttu?
sisältä kuvattu (laseja välissä) 100% cropattu ja harmaa sää :D
joo en "puolustele" enempää, tähän putkeen on nyt tyytyminen.Kokonaisuus on suttua.
- kuvariitikko
tärähtäneeltä kirjoitti:
Itse riitikko kun olen, näen mielessäni kuvaajan tarkoitushakuisuuden. Kuvaaja mitä ilmeisimminkin halusi kuvan kautta viestittää tietynlaista taiteellista otetta itse kuvan sommitteluun ja lopputulokseen. Jokainen meistä pystyy ottamaan teräviä kuvia varpusista vai mitä urpiaisia ne nyt ovatkaan. Kun liikutaan herkän koskettavissa kuvatuotoksissa, silloin tarvitaankin jo taiteellisuutta ja herkkää laukaisusormea.
- KKK--
kuvariitikko kirjoitti:
Itse riitikko kun olen, näen mielessäni kuvaajan tarkoitushakuisuuden. Kuvaaja mitä ilmeisimminkin halusi kuvan kautta viestittää tietynlaista taiteellista otetta itse kuvan sommitteluun ja lopputulokseen. Jokainen meistä pystyy ottamaan teräviä kuvia varpusista vai mitä urpiaisia ne nyt ovatkaan. Kun liikutaan herkän koskettavissa kuvatuotoksissa, silloin tarvitaankin jo taiteellisuutta ja herkkää laukaisusormea.
tarkoitus oli ottaa kuva kohteesta ja selvittää mikä lintu siellä kaukana puussa tönöttää. Jos tarkkoja kuvia haluaa niin pitäisi päästä lähemmäksi piilokojulla tai muuten. Viestin tarkoitushan olikin selvittää mikä lintu on kyseessä :)
- Keketsy
No eiköhän tuo ole kuitenkin urpiainen
- pp
Urpiainenhan se siellä.
- dad32f
Tarkennus ei taida olla täysin linnussa ja kuvattu täydellä aukolla? Kokeile tiputtaa aukko F8.
Objektiivihan on ihan ok, mutta 300mm päässä pehmeä täydellä aukolla.- KKK--
Täydellä aukolla kuvattu, kokeilen ensikerralla 8:lla. Tiedän että tällä objektiivilla ei tule parasta jälkeä 300mm:ssa ja pyrin ottamaan 200-250mm, tämä kuva on otettu 260mm 1/160 2/3
- nämä typerät
kuvat ja kysymykset.
Tässä ote tuon aijaa.comin käyttöehdoista ;)
Kysymys: Kuinka kauan kuva säilyy ennen kuin se poistetaan?
Vastaus: Kuva säilyy lataushetkestä lukien vähintään kuusi viikkoa ja käytännössä niin kauan kuin kuvaa katsotaan palvelustamme. Joka kerta, kun kuvaa on katsottu sivustoltamme, kuvan poistohetki siirtyy kuusi viikoa eteenpäin.
Siis kun linkittää tänne jonkun kuvan, ja joku tomppeli käy sen katsomassa, niin saa 6 viikkoa lisäaikaa. - Mummeli vain
urpiainen on lintusi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492165Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210954Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60850
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49804Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat53753- 73721
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35670