Varpunen?

KKK--

12

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvariitikko

Kuvasi oli jotenkin tärähtänyt niin ei oikein varmaksi osaa mennä sanomaan. Muuten otoksesi oli hyvä. Sommittelu ja kuvakulma ihan kohdallaan.

• tärähtäneeltä

Ei näytä tärähtäneeltä, vaan suttuoptiikalla kuvatulta.

• KKK--
        tärähtäneeltä kirjoitti:

canon ef 70-300mm 4-5.6 is usm on suttu?

sisältä kuvattu (laseja välissä) 100% cropattu ja harmaa sää :D
        joo en "puolustele" enempää, tähän putkeen on nyt tyytyminen.

• suttu...
        KKK-- kirjoitti:

canon ef 70-300mm 4-5.6 is usm on suttu?

sisältä kuvattu (laseja välissä) 100% cropattu ja harmaa sää :D
        joo en "puolustele" enempää, tähän putkeen on nyt tyytyminen.

Kokonaisuus on suttua.

• kuvariitikko
        tärähtäneeltä kirjoitti:

Itse riitikko kun olen, näen mielessäni kuvaajan tarkoitushakuisuuden. Kuvaaja mitä ilmeisimminkin halusi kuvan kautta viestittää tietynlaista taiteellista otetta itse kuvan sommitteluun ja lopputulokseen. Jokainen meistä pystyy ottamaan teräviä kuvia varpusista vai mitä urpiaisia ne nyt ovatkaan. Kun liikutaan herkän koskettavissa kuvatuotoksissa, silloin tarvitaankin jo taiteellisuutta ja herkkää laukaisusormea.

• KKK--
        kuvariitikko kirjoitti:

Itse riitikko kun olen, näen mielessäni kuvaajan tarkoitushakuisuuden. Kuvaaja mitä ilmeisimminkin halusi kuvan kautta viestittää tietynlaista taiteellista otetta itse kuvan sommitteluun ja lopputulokseen. Jokainen meistä pystyy ottamaan teräviä kuvia varpusista vai mitä urpiaisia ne nyt ovatkaan. Kun liikutaan herkän koskettavissa kuvatuotoksissa, silloin tarvitaankin jo taiteellisuutta ja herkkää laukaisusormea.

tarkoitus oli ottaa kuva kohteesta ja selvittää mikä lintu siellä kaukana puussa tönöttää. Jos tarkkoja kuvia haluaa niin pitäisi päästä lähemmäksi piilokojulla tai muuten. Viestin tarkoitushan olikin selvittää mikä lintu on kyseessä :)

• Keketsy

No eiköhän tuo ole kuitenkin urpiainen

• pp

Urpiainenhan se siellä.

• dad32f

Tarkennus ei taida olla täysin linnussa ja kuvattu täydellä aukolla? Kokeile tiputtaa aukko F8.

Objektiivihan on ihan ok, mutta 300mm päässä pehmeä täydellä aukolla.

• KKK--

Täydellä aukolla kuvattu, kokeilen ensikerralla 8:lla. Tiedän että tällä objektiivilla ei tule parasta jälkeä 300mm:ssa ja pyrin ottamaan 200-250mm, tämä kuva on otettu 260mm 1/160 2/3

• nämä typerät

kuvat ja kysymykset.
      Tässä ote tuon aijaa.comin käyttöehdoista ;)

Kysymys: Kuinka kauan kuva säilyy ennen kuin se poistetaan?
      Vastaus: Kuva säilyy lataushetkestä lukien vähintään kuusi viikkoa ja käytännössä niin kauan kuin kuvaa katsotaan palvelustamme. Joka kerta, kun kuvaa on katsottu sivustoltamme, kuvan poistohetki siirtyy kuusi viikoa eteenpäin.

Siis kun linkittää tänne jonkun kuvan, ja joku tomppeli käy sen katsomassa, niin saa 6 viikkoa lisäaikaa.

• Mummeli vain

urpiainen on lintusi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      32
      3365
    2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2555
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2527
    4. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      104
      2136
    5. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      1988
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1408
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      380
      1043
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      40
      867
    9. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
      Maailman menoa
      28
      818
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      790
    Aihe