Jos hakee yksityisenhoidontukea, vaikuttaako tähän työttömyys, siis muuten kuin siihen määrään paljonko tukea saa? Eli esim. työtön, onko hänen mahdollista saada tukia? Tai työmarkkinatukea saava, eli jos on työharjoittelussa?
Vastaukset 2
- kihugfd
hoidon tukeahan saa jos lapsi on hoidettavana yksityisellä hoitajalla tai yksityisessä päiväkodissa. Hoitaja on oltava työsopimuksessa perheen kanssa. Jos vanhempi on työttömänä, mihin hoitajaa tarvitaan? Palkkaan on löydyttävä perheeltä rahaa jota sitten yksityinen hoitotuki tulee avuksi. Lue nyt hyvä ihminen vielä kelan sivulta jotta et saa väärää tietoa....
- --
yksityisenhoidontukea saa silloin jos lapsi on yksityisellä hoidossa, se maksetaan suoraan hoidon tuottajalle. Kelan sivuilta kannattaa lukea tarkemmin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584