Onko jotain loitsua että sinusta tulisi hyvä jossain? Esim joku loitsu että kun sen lausuisin laulaulaisin niin maailman hyvin. Tai jotain vastaavaa...
Onko Loitsua
3
352
Vastaukset
- kysyngg
siis älkää luullo että pidän että kaikki tulisi kuin näps mutta kun olen yrittänyt yhtä asiaa jo 3 vuotta eikä vielläkään luonnistu
- Minervä
On olemassa erilaisia suojelupyhimyksiä joihin turvaudutaan loitsuina esim. eläimillä on omansa, joka näyttää vuohelta, joka soittelee Pan-huilua, että metsän eläimet nukahtaisivat. On totta, että saat yhteiskunnassa valtavasti arvostusta, jos osaat tämän Pyhimyksen nimen, joka näyttää aivan Luciferilta, muttei muistaakseni ollut sitä. Magia on mullekin ollut todella pitkäveteistä, kun muu maailma pyörii kristinuskon ympärillä. Entä voisitko jopa týöllistää itsesi magialla ja miten se onnistuisi? "Etsi magia itsestäsi" on mun motto sulle. Koskaan ei tiedä milloin elämä loppuu, toivottavasti löydät sen ennen kuin on tullut sinun aikasi mennä pois.
- ....................
Hyvä noita tekee loitsunsa itse. Harkitse ensin, että onko välttämätöntä, että tulisit hyväksi harrastuksessasi. Sinua ei ole välttämättä tarkoitettu hyväksi laulajaksi tai pituushyppääjäksi.
Loitsua ei voi lukea mistään valmiista kirjasta, se ei toimi niin. Sinun pitää itse miettiä, että mitä toivomuksesi sinulle merkitsee ja symbolisoi. Tee loitsu omalla tyylilläsi. "A natural witch", eli luonnostaan noitavoimia omaava noita osaa kyllä tehdä loitsun joka toimii. Sehän on noidan veressä. Muista harkita tarkkaan mitä toivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837