Onko jotain loitsua että sinusta tulisi hyvä jossain? Esim joku loitsu että kun sen lausuisin laulaulaisin niin maailman hyvin. Tai jotain vastaavaa...
Onko Loitsua
3
327
Vastaukset
- kysyngg
siis älkää luullo että pidän että kaikki tulisi kuin näps mutta kun olen yrittänyt yhtä asiaa jo 3 vuotta eikä vielläkään luonnistu
- Minervä
On olemassa erilaisia suojelupyhimyksiä joihin turvaudutaan loitsuina esim. eläimillä on omansa, joka näyttää vuohelta, joka soittelee Pan-huilua, että metsän eläimet nukahtaisivat. On totta, että saat yhteiskunnassa valtavasti arvostusta, jos osaat tämän Pyhimyksen nimen, joka näyttää aivan Luciferilta, muttei muistaakseni ollut sitä. Magia on mullekin ollut todella pitkäveteistä, kun muu maailma pyörii kristinuskon ympärillä. Entä voisitko jopa týöllistää itsesi magialla ja miten se onnistuisi? "Etsi magia itsestäsi" on mun motto sulle. Koskaan ei tiedä milloin elämä loppuu, toivottavasti löydät sen ennen kuin on tullut sinun aikasi mennä pois.
- ....................
Hyvä noita tekee loitsunsa itse. Harkitse ensin, että onko välttämätöntä, että tulisit hyväksi harrastuksessasi. Sinua ei ole välttämättä tarkoitettu hyväksi laulajaksi tai pituushyppääjäksi.
Loitsua ei voi lukea mistään valmiista kirjasta, se ei toimi niin. Sinun pitää itse miettiä, että mitä toivomuksesi sinulle merkitsee ja symbolisoi. Tee loitsu omalla tyylilläsi. "A natural witch", eli luonnostaan noitavoimia omaava noita osaa kyllä tehdä loitsun joka toimii. Sehän on noidan veressä. Muista harkita tarkkaan mitä toivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094256
- 783486
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803312Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243219Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223192- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622764Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332394