Mä haluaisin polttaa musiikkii CD-levylle ja mulla on tossa muutama biisi jo valmiinakin, mutta mä haluisin vielä tietää, että pitääkö se CD-levy polttaa heti täyteen, vai voiko sinne polttaa vielä myöhemminkin biisejä?? Ja jos voi, niin toimiiko se ihan samalla tavalla kun sillon, ku polttaa tyhjälle levylle?
Musiikin polttaminen CD-levylle
24
9453
Vastaukset
polttaa lisää jos jättää levyn "auki" ja toimii samalla tavalla kuin aikaisemmin poltetut.
- Narkoositohtori
Avoin multi poltto tuskin toimii muualla kuin tietokoneessa, meinaan ei auto- tai muu ulkopuolinen stereolaite sitä ymmärrä, kyllä se siis täytyy polttaa DAO periaatteella (Disc At Once).
- senn
poltetun levyn pitäisi toimia?
- :)
jos vaikka polttaisit sen takassa taikka uunissa
- ....................
:) kirjoitti:
Minulle elä ala soittelemaan tällä palstalla takassa polttamisia, minä tiijän kyllä, mitä on tietokoneella poltto!
- Lovemusic
No siis cd-soittimessa ja anteeks nyt vaan kaikille jos en oo koskaan polttanu cd-levylle mitään enkä tiedä mistään mitään kun on varaa puhua takassa polttamisesta niin varmaan et oo ite ollu koskaan samassa tilanteessa. :)
- senn
Lovemusic kirjoitti:
No siis cd-soittimessa ja anteeks nyt vaan kaikille jos en oo koskaan polttanu cd-levylle mitään enkä tiedä mistään mitään kun on varaa puhua takassa polttamisesta niin varmaan et oo ite ollu koskaan samassa tilanteessa. :)
Varmin tapa on polttaa kerralla kaikki biisit ja sulkea levy. Lisäys ei onnistu jälkeen päin mutta toimii varmasti.
- Anonyymi
:) kirjoitti:
🤣🤣🤣
- audi-o
kaikki ensin valmiiksi ja sitten alat polttaa, ja kun poltat niin AUDIO-muoto on aina varma ja levy yleensä toimii
kaikissa soittimissa. - Windows-sucks
pitää muuttaa äänitiedostojen päätteet tekstitiedostoiksi eli vaikka olis biisi One.mp3 niin se pitää muuttaa One.txt Sitten poltat levylle niin voit lisätä jälkeenpäin biisejä ja toimii varmasti kaikissa laitteissa. Tällä tavalla kaupasta ostetut levytkin on tehty.
että soi kaikissa soittimissa niin silloin konventoidaan wav:ksi, poltetaan audiona ja suljetaan levy.
- TYHMÄ__
Mites sitten ku mä lataan musaa koneelle tuolta lataayoutubesta, ni mikä muoto näistä : AVI , MP4 , WMV , MKV , GP3 , MP3?
Voisit tietysti testata mikä kuulostaa parhaimmalta missäkin tapauksessa mutta tuo olisi aika työlästä, joten lataa jossain taatusti yhteensopivassa muodossa, kuten MP3:ssa.
- TYHMÄ__
Okei, eli siis se kuuluu tavan cd- soittimessakin? Siis tuo mp3 muoto :)
Ei, vaan kyse oli äänitiedostojen lataamisesta verkosta, jolloin kannattaa ladata tiedostomuodossa, jonka varmasti tietää olevan yhteensopivan sen polttosovelluksen kanssa.
Käyttämässäni sovelluksessa (k3b) valitaan työkaluista Tee audio-CD, jonka jälkeen raahataan avautuneeseen ikkunaan vaikkapa niitä MP3:sia haluttuun järjestykseen haluttu määrä tai kunnes CD:lle varattu levytila on täynnä, jonka jälkeen painetaan nappia Polta. Asemaan pannaan tyhjä levy, jos se on vielä unohtunut. Ei kovinkaan vaativaa touhua...- es-jonne 69
tuleeko kaikki radiossa soitetut musiikit automaattisesti levylle jos levy on siellä sisällä?
- 15+15
Tulee. Paitsi huonot biisit ja mainokset, ne jää pois.
- haiseva vatsalause
15+15 kirjoitti:
Tulee. Paitsi huonot biisit ja mainokset, ne jää pois.
Ei hitto mikä vääräleuka, aaahha, kiits hyvistä nauruista :DDD
- es-jonne 69
oikeesti? vähä siistiä !!!!!!! :) :):):)):)
- interupting
Kiito, tästä tulikin hyvät naurut. =)
- oujeeee
ootteko tosissanne meen heti polttamaan musiikkia kiitti tästä oli mulle paljon apua (= (=
- 5+5
Miksi se musiikki pätkii niin paljon?
Ja poltan DeepBurnerilla?- syyt.
1. Huono levy.
2. Liian suuri nopeus poltossa.
3. Liian surkea lukupää soittimessa.
Siinäpä ne syyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917