Tilasin Dna:n nettikaupasta kimppa liittymän eli kännyn ja liittymän. Olen nyt odotellu 3 viikkoa puhelinta saapuvaksi, onko muilla ollut saman suuntaisia ongelmia ja kauanko on loppujen lopuksi mennyt että puhelin saapunut? Järki menee jo odottaessa! Ja asiakaspalveluunhan on ihan turha soitella, kun ei ole aikaa koko päivää jonotella linjoilla. Ja sähköpostiinkaan ei vastausta näy, siitäkin jo viikko kun sitä lähetin.
Dna:n hidas toimitus...
5
1326
Vastaukset
- sdfsdfaga
Voi kun jännittää jo niin kovasti! Josko se puhelin tulee tai on tulematta? Voi miten saatkaan enää unta...
- tenaleiti
jonotusaika on keskimäärin 2-5 minuuttia, kysy pois vaan. Minkä luurin tilasit? Ne voi olla lopussakin tilapäisesti. Tilauksesi on hyvissä käsissä.
- mie vaan
Tilasin Nokia 6600i. Ei kait tässä muuten mitään mutta ku vanha luuri vetelee viimisiä. No eiköhän se jossakin vaiheessa ilmaannu :) Kiitos asialliselle vastaajalle. Aina näköjään pitää olla noita vmäisiä vastaajia myös tukkimassa joka pirun keskusteluun.
- kuhjim
mie vaan kirjoitti:
Tilasin Nokia 6600i. Ei kait tässä muuten mitään mutta ku vanha luuri vetelee viimisiä. No eiköhän se jossakin vaiheessa ilmaannu :) Kiitos asialliselle vastaajalle. Aina näköjään pitää olla noita vmäisiä vastaajia myös tukkimassa joka pirun keskusteluun.
Oletko saanut kyseisen puhelimen jo?
- Anonyymi
kuhjim kirjoitti:
Oletko saanut kyseisen puhelimen jo?
Ei oo kuulunu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026