Mac mini intel core leopard jossa on Intel GMA 950 -näytönohjain.
Tätäkö ei voi päivittää Snow Leopardiin?
OpenCL
vaatii jonkin seuraavista näytönohjaimista:
* NVIDIA Geforce 8600M GT, GeForce 8800 GT, GeForce 8800 GTS, Geforce 9400M, GeForce 9600M GT, GeForce GT 120, GeForce GT 130.* ATI Radeon HD 4670, ATI Radeon HD 4850, Radeon HD 4870
http://www.apple.com/fi/macosx/specs.html
Päivitys Snow Leopardiin
9
298
Vastaukset
"Jos Intel-pohjaisessa Macissasi on Mac OS X 10.5 Leopard, voit ostaa Mac OS X 10.6 Snow Leopardin ja seurata yksinkertaisia asennusohjeita."
OpenCL on pois pelistä kun GMA950 on perin vaatimaton näytönohjain, mutta se ei normaalia käyttöä haittaa.
Näillä eväillä, "Paska juttu".- 1stMacFinn
Mulla on kans Intel CoreDuo/GMA950 mini olohuonekäytössä ja SnowLeopardin panin siihen heti kun ilmestyi. Ei sen kanssa mitään ongelmaa ole.
Että senkun päivittelet vaan. - alkup.
1stMacFinn kirjoitti:
Mulla on kans Intel CoreDuo/GMA950 mini olohuonekäytössä ja SnowLeopardin panin siihen heti kun ilmestyi. Ei sen kanssa mitään ongelmaa ole.
Että senkun päivittelet vaan.Tilanne on tämä että saisin lainattua kaverilta snow leopardin asennuslevyä ja sitä rataa omalle koneelle, toisaalta päivityslevy vaikka mustasta pekasta tilattuna oliko se 29€ postikulut, ei paha.
Mut kiitti. - Lainaa vaan
alkup. kirjoitti:
Tilanne on tämä että saisin lainattua kaverilta snow leopardin asennuslevyä ja sitä rataa omalle koneelle, toisaalta päivityslevy vaikka mustasta pekasta tilattuna oliko se 29€ postikulut, ei paha.
Mut kiitti.kaveriltasi, eihän osx ole hintansa arvoinen.
- Lainaa vaan
Lainaa vaan kirjoitti:
kaveriltasi, eihän osx ole hintansa arvoinen.
äsken käytin toisessa keskustelussa nimimerkkiä "Suosittelet", mikä tiedoksi muille. Ja fanaattinen windows fanipoika olen.
- Repe,
Lainaa vaan kirjoitti:
äsken käytin toisessa keskustelussa nimimerkkiä "Suosittelet", mikä tiedoksi muille. Ja fanaattinen windows fanipoika olen.
apple maksaakaan sulle trollauksesta?
- 1stMacFinn
Repe, kirjoitti:
apple maksaakaan sulle trollauksesta?
Yritätkö parantaa omaa sopimustasi MS:n kanssa?
- Oletko säkin
1stMacFinn kirjoitti:
Yritätkö parantaa omaa sopimustasi MS:n kanssa?
repe?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201