Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lasten kanssa

Tallinnaan!

Kaikki vinkit tervetulleita!
Kesällä ollaan menossa,
ja uimarantaa kaivataan!

9

8257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mio

      Piritassa on pitkä hiekkaranta, muutama kilsa keskustasta, mutta tutkikaapa vettä ennekuin päästätte lapsia, haiskahti ikävästi pari kesää sitten..

    • -me

      rannalle halua, niin yksi hyvä paikka on Tallinnan
      eläintarha Zoo. Lähellä keskustaa. Toki monet eläimet on siellä vielä liian pienissä häkeissä,
      mutta näyttävät remontoivan sitä koko ajan.
      Meidän lapset tykkäsi kovasti, siellä kun on paljon sellaisia eläimiä mitä korkeasaaressa ei ole mm. jääkarhu, elefantti, krokotiili, simpanssi.

      • Missä

        Olin jostain lukevinani että siellä olisi joku huvipuisto, onko joku käynyt? Millainen, uskaltaako muksut sinne viedä?


      • mari
        Missä kirjoitti:

        Olin jostain lukevinani että siellä olisi joku huvipuisto, onko joku käynyt? Millainen, uskaltaako muksut sinne viedä?

        Muistelen että pari vuotta sitten oli suljettuna koko kesän, konkurssi tai jotain. Mutta tiedä mitä uusi kesä tuo tullessaan. Mielestäni Tallinna on paremmin aikuisten huvipuisto, ei siellä lapsille helposti löydy tekemistä.


      • J_K
        mari kirjoitti:

        Muistelen että pari vuotta sitten oli suljettuna koko kesän, konkurssi tai jotain. Mutta tiedä mitä uusi kesä tuo tullessaan. Mielestäni Tallinna on paremmin aikuisten huvipuisto, ei siellä lapsille helposti löydy tekemistä.

        Samaa mieltä, lapsille ei Tallinnassa löydy aktiviteettia (aikuisile löytyy), lapsien kanssa kannattaa suunnata muualle Viroon, ei Tallinnaan.


      • J_K
        mari kirjoitti:

        Muistelen että pari vuotta sitten oli suljettuna koko kesän, konkurssi tai jotain. Mutta tiedä mitä uusi kesä tuo tullessaan. Mielestäni Tallinna on paremmin aikuisten huvipuisto, ei siellä lapsille helposti löydy tekemistä.

        Oli viime kesän suljettu, no money....


    • lasten

      Emme ole Tallinnassa aikaa viettäneet lasten kanssa,mutta kierrelleet ympäri Viroa omalla autolla,joka on muuten tosi helppoa kun on päässyt ulos Tallinnan keskustasta ja on kartat matkassa.Viime kesänä olimme ensin Pärnussa johon on noin 120 km tallinnasta,3 yötä.Siellähän on aivan upeat hiekkarannat.Sitten ajoimme pieneen paikkaan nimeltä Kehtna joka on kuin toiselta aika kaudelta.Siellä oli myös uimalampi tai joku sen tapainen jossa ainakin meidän 3 lasta tykkäs pulikoida.Hotelli oli halpa ja kuin suoraan elokuvasta Hohto.Menimme sen takia kyseiseen paikkaan yöksi,koska sieltä oli hyvä matka aamulla jatkaa Vempu Tempu maahan joka on noin 50 km Tallinnasta.Sinne menoa suosittelen,on vähän kuin meidän Puuhamaa.Lapset tykkäs kovasti.Nyt olemme taas kesäkuussa lähdössä Viroon lomailemaan koska meidän perheellä ei ole tosiaan varaa reissata kotimaassa tällä hintatasolla.Suosittelen teille lämpimästi Viron matkailua omalla autolla lasten kanssa.Budjetti pitää taatusti.Muistatte vaan pyytää vakuutusyhtiöltä vihreän kortin ennen lähtöä.

      • menossa jos löytyy...

        Hei,

        olen kovasti yrittänyt etsiä tietoa Vempu Tempu maasta, mutta sitä ei tahdo löytyä. Olemme kesällä menossa Pärnuun ja ajattelimme käydä kyseisessä paikassa MIKÄLI se on jotakuinkin akselilla Tallinna-Pärnu. Osaatko neuvoa missäpäin kyseinen paikka on tai mistä ihmeestä siitä saisi tietoa? Olen kaikesta informaatiosta kiitollinen.


      • täälä
        menossa jos löytyy... kirjoitti:

        Hei,

        olen kovasti yrittänyt etsiä tietoa Vempu Tempu maasta, mutta sitä ei tahdo löytyä. Olemme kesällä menossa Pärnuun ja ajattelimme käydä kyseisessä paikassa MIKÄLI se on jotakuinkin akselilla Tallinna-Pärnu. Osaatko neuvoa missäpäin kyseinen paikka on tai mistä ihmeestä siitä saisi tietoa? Olen kaikesta informaatiosta kiitollinen.

        On noin 28 km Raplan tietä mentäessä, Kurtna nimisessä paikassa. Löytyy netistä kun haet Vembu-Tembumaa.ee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe