Sukupuolisia kohdehäiriöitä
Asfyksofilia:
* Tukehtumisen tunne tuottaa seksuaalista mielihyvää. Esim. pään ympärille sidottu muovipussi tai kurkun kuristaminen.
Klismafilia:
* Peräruiske tuottaa seksuaalista mielihyvää.
Koprofilia:
* Fetissinä on uloste.
* Ulosteen käsittely tuottaa seksuaalista mielihyvää.
Nekrofilia:
* Seksuaalisen halun kohdistuminen kuolleisiin.
* Mitä on nekrofilia?
www.susiraja.net
Puhelinskatologia:
* Rivojen puhelujen soittaminen toisille ihmisille tuottaa seksuaalista mielihyvää.
Saliromania:
* Seksuaalista mielihyvää aiheuttaa yleensä epämiellyttäviksi koetuista hajuista ja mauista. Esim. virtsa tai uloste, likainen partneri. Partnerin peräaukon nuoleminen.
Urofilia:
* Henkilö kiihottuu seksuaalisesti nähdessään toisen ihmisen virtsaavan
* Henkilö haluaa jäädä toisen ihmisen virtsasuihkun alle saadakseen seksuaalista kiihotusta.
Kylpyhuone Kosteat seksileikit
www.pissfun.cjb.net
Zoofilia:
* Eläimiin sekaantuminen
* Henkilöllö on jatkuvia eläimiin kohdistuvia seksuaalisia haluja
* Halut johtavat toistuvaan eläimeen sekaantumiseen ja aiheuttaa erilaista kärsimystä ja itsesyytöksiä sekaantujalle
Serkkutyttöä niitten kylppärissä
6
28802
Vastaukset
- kusiaivo!
Olin juuri lukenut 5 tarinaa, ja saanut pilini kunnolla jöpöttämään. Valmistauduin juuri laukeamaan seuraavan tekstin tahdissa, ja valitsin tekstin otsikon perusteella, valittevasti sun tekstis! Arvaa veltostuiko kaluni? Kyllä! Saitko tyydytyksen, saatanan pervo?
- Taunouuno
niin mietippä sitä, hanki elämä
- Kilowattituntimittari
Taunouuno kirjoitti:
niin mietippä sitä, hanki elämä
hanki vittu itte elämä kun haukut vaan toisii joil on sentään jonkinmoinen elämä
- Maija
Mä oon 20v nainen ja kaikki yli 50-vuotiaat miehet tekee mut ihan kosteeksi. Kurttuset panettaa... Pedofiilin vastakohtako???
- Pallit(on)
Eläkeläinen!
- no niin,
Kyllä on kuin onkin olemassa vastakkainen filia pedofilialle, jokin g-kirjaimella alkava se oli. Genetofilia tai vastaava, jossa seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu nuorilla huomattavasti itseään vanhempiin (vanhuksiin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515866Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714595Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613265SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131209