Sukupuolisia kohdehäiriöitä
Asfyksofilia:
* Tukehtumisen tunne tuottaa seksuaalista mielihyvää. Esim. pään ympärille sidottu muovipussi tai kurkun kuristaminen.
Klismafilia:
* Peräruiske tuottaa seksuaalista mielihyvää.
Koprofilia:
* Fetissinä on uloste.
* Ulosteen käsittely tuottaa seksuaalista mielihyvää.
Nekrofilia:
* Seksuaalisen halun kohdistuminen kuolleisiin.
* Mitä on nekrofilia?
www.susiraja.net
Puhelinskatologia:
* Rivojen puhelujen soittaminen toisille ihmisille tuottaa seksuaalista mielihyvää.
Saliromania:
* Seksuaalista mielihyvää aiheuttaa yleensä epämiellyttäviksi koetuista hajuista ja mauista. Esim. virtsa tai uloste, likainen partneri. Partnerin peräaukon nuoleminen.
Urofilia:
* Henkilö kiihottuu seksuaalisesti nähdessään toisen ihmisen virtsaavan
* Henkilö haluaa jäädä toisen ihmisen virtsasuihkun alle saadakseen seksuaalista kiihotusta.
Kylpyhuone Kosteat seksileikit
www.pissfun.cjb.net
Zoofilia:
* Eläimiin sekaantuminen
* Henkilöllö on jatkuvia eläimiin kohdistuvia seksuaalisia haluja
* Halut johtavat toistuvaan eläimeen sekaantumiseen ja aiheuttaa erilaista kärsimystä ja itsesyytöksiä sekaantujalle
Serkkutyttöä niitten kylppärissä
6
28559
Vastaukset
- kusiaivo!
Olin juuri lukenut 5 tarinaa, ja saanut pilini kunnolla jöpöttämään. Valmistauduin juuri laukeamaan seuraavan tekstin tahdissa, ja valitsin tekstin otsikon perusteella, valittevasti sun tekstis! Arvaa veltostuiko kaluni? Kyllä! Saitko tyydytyksen, saatanan pervo?
- Taunouuno
niin mietippä sitä, hanki elämä
- Kilowattituntimittari
Taunouuno kirjoitti:
niin mietippä sitä, hanki elämä
hanki vittu itte elämä kun haukut vaan toisii joil on sentään jonkinmoinen elämä
- Maija
Mä oon 20v nainen ja kaikki yli 50-vuotiaat miehet tekee mut ihan kosteeksi. Kurttuset panettaa... Pedofiilin vastakohtako???
- Pallit(on)
Eläkeläinen!
- no niin,
Kyllä on kuin onkin olemassa vastakkainen filia pedofilialle, jokin g-kirjaimella alkava se oli. Genetofilia tai vastaava, jossa seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu nuorilla huomattavasti itseään vanhempiin (vanhuksiin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983