Travelstart.fi tai Ebookers.fi kokemuksia?

Hei,
Onko kokemuksia Travelstart.fi tai Ebookers.fi kautta varatuista matkoista?
Ajattelimme varata lento hotelli paketin ja näillä kummallakin on hyvät hinnat.
Travelstart.fi hieman huokeampi...

Kertokaa kokemuksistanne?
Ilmoita

6 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Ebookersia käyttänyt usein, ilman ongelmia. Suosin sitä siitä syystä, että ongelmien tullen heillä on suomenkielinen asiakaspalvelu. Onkohan Travelstrartilla?
5 VASTAUSTA:
Supersaver.fi on sama kuin vanha töölönmatkatoimisto, eli suomalaista palvelua.
Sitä kannattaa kokeilla.
Kyllä Travelstartiltakin saa suomenkielistä palvelua sekä puhelimitse että maililla.
OsOk kirjoitti:
Kyllä Travelstartiltakin saa suomenkielistä palvelua sekä puhelimitse että maililla.
Ainakaan lokakuussa ei Travelstartilla ollut suomenkielistä palvelua saatavilla. Laitoin suomenkielisen mailin (minulla oli lentovaraus heidän kauttaan ja halusin siihen muutoksia) ja tuli vastaus, voisinko kirj. englanniksi, kun eivät ymmärrä. Sama juttu, kun soitin, että englanniksi selvitin asiani. Toimihan se niinkin. Kolmet lennot olen heidän kauttaan hankkinut ja kaikki mennyt ok.
Eeviliini kirjoitti:
Ainakaan lokakuussa ei Travelstartilla ollut suomenkielistä palvelua saatavilla. Laitoin suomenkielisen mailin (minulla oli lentovaraus heidän kauttaan ja halusin siihen muutoksia) ja tuli vastaus, voisinko kirj. englanniksi, kun eivät ymmärrä. Sama juttu, kun soitin, että englanniksi selvitin asiani. Toimihan se niinkin. Kolmet lennot olen heidän kauttaan hankkinut ja kaikki mennyt ok.
Taitaa aika usein olla juuri englanninkielellä nuo palvelut vaikka olisikin .fi päätteinen ja suomenkielellä tehdyt sivut.
enklantia kirjoitti:
Taitaa aika usein olla juuri englanninkielellä nuo palvelut vaikka olisikin .fi päätteinen ja suomenkielellä tehdyt sivut.
Kun kaveri kyseli erikoisruokavaliota itselleen viime viikolla maililla niin vastaus oli ihan selväksi suomeksi. Ja osoitekin näyttää olevan helsingissä.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Travelstart.fi tai Ebookers.fi kokemuksia?

Hei,
Onko kokemuksia Travelstart.fi tai Ebookers.fi kautta varatuista matkoista?
Ajattelimme varata lento hotelli paketin ja näillä kummallakin on hyvät hinnat.
Travelstart.fi hieman huokeampi...

Kertokaa kokemuksistanne?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta