Hei,
Onko kokemuksia Travelstart.fi tai Ebookers.fi kautta varatuista matkoista?
Ajattelimme varata lento hotelli paketin ja näillä kummallakin on hyvät hinnat.
Travelstart.fi hieman huokeampi...
Kertokaa kokemuksistanne?
Travelstart.fi tai Ebookers.fi kokemuksia?
6
1465
Vastaukset
- paljon varaava
Ebookersia käyttänyt usein, ilman ongelmia. Suosin sitä siitä syystä, että ongelmien tullen heillä on suomenkielinen asiakaspalvelu. Onkohan Travelstrartilla?
- supersaver
Supersaver.fi on sama kuin vanha töölönmatkatoimisto, eli suomalaista palvelua.
Sitä kannattaa kokeilla. - OsOk
Kyllä Travelstartiltakin saa suomenkielistä palvelua sekä puhelimitse että maililla.
- Eeviliini
OsOk kirjoitti:
Kyllä Travelstartiltakin saa suomenkielistä palvelua sekä puhelimitse että maililla.
Ainakaan lokakuussa ei Travelstartilla ollut suomenkielistä palvelua saatavilla. Laitoin suomenkielisen mailin (minulla oli lentovaraus heidän kauttaan ja halusin siihen muutoksia) ja tuli vastaus, voisinko kirj. englanniksi, kun eivät ymmärrä. Sama juttu, kun soitin, että englanniksi selvitin asiani. Toimihan se niinkin. Kolmet lennot olen heidän kauttaan hankkinut ja kaikki mennyt ok.
- enklantia
Eeviliini kirjoitti:
Ainakaan lokakuussa ei Travelstartilla ollut suomenkielistä palvelua saatavilla. Laitoin suomenkielisen mailin (minulla oli lentovaraus heidän kauttaan ja halusin siihen muutoksia) ja tuli vastaus, voisinko kirj. englanniksi, kun eivät ymmärrä. Sama juttu, kun soitin, että englanniksi selvitin asiani. Toimihan se niinkin. Kolmet lennot olen heidän kauttaan hankkinut ja kaikki mennyt ok.
Taitaa aika usein olla juuri englanninkielellä nuo palvelut vaikka olisikin .fi päätteinen ja suomenkielellä tehdyt sivut.
- SAO kutsuu
enklantia kirjoitti:
Taitaa aika usein olla juuri englanninkielellä nuo palvelut vaikka olisikin .fi päätteinen ja suomenkielellä tehdyt sivut.
Kun kaveri kyseli erikoisruokavaliota itselleen viime viikolla maililla niin vastaus oli ihan selväksi suomeksi. Ja osoitekin näyttää olevan helsingissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948