Onkohan oikea termi juuri tuo verhopaino.. Noh sellaisia painoja etsin jotka tulee verhon helmaan että laskeutuisi paremmin. Mistä näitä saa ja millä nimellä ne oikeasti kulkee ja miten ne laitetaan verhoihin että laskeutuisi kauniisti?
Kiitos jos joku vähän neuvoisi :)
Verhopainot?
6
4343
Vastaukset
- kohdallaan termi
ne verhopainot yleensä laitetaan sen verhon alakäänteen sisään muutamalla pistolla ommellen, ne on sellasia kapeita lyijylevyjä (valkoisia yleensä) joissa on reikä tai kaksi kiinnittämistä varten.
Voi ne "viralliset" painot korvata vaikkapa suurehkoilla pulteilla, muttereilla, tms. riippuu vähän verhosta miten sinne alareunaan saa noita systeemejä kiinni. - Verhon mallista myös riippuu se MONTAKo painoa tarvitaan, useimmiten molempiin reunoihin ja ja sitten vrehonmallista ja leveydestä riippune siihen varsinaiseen verhoon noin 50 cm välein painoja lisää.
Verhopainoja myynevät ne kangaskaupat, jotka valmistavat verhoja. Rautakaupastakin saattaa löytyä - ainakin jotain korvaavaa. - tiktik
http://www.jame-system.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=1089 Tuollaisia ilmeisesti tarkoitit.
- zxdcfghjuytr
laittaa suihkuverhon alareunaan, ketuttaa iholle hönkivä verho ku käy suihkussa...
- gadsgah
No mikä ettei ei ne ainakaan ruostu kun ovat lyijyä.
- klsghjsuioe
gadsgah kirjoitti:
No mikä ettei ei ne ainakaan ruostu kun ovat lyijyä.
Minkälaisiin verhoihin käytetään sellaista vaijeria tai ketjua painona? Miten se eroaa käytössä noihin nurkkiin laitettuihin painoihin?
- minä vaan
klsghjsuioe kirjoitti:
Minkälaisiin verhoihin käytetään sellaista vaijeria tai ketjua painona? Miten se eroaa käytössä noihin nurkkiin laitettuihin painoihin?
Olisko lyijypainonauhaa. Itse en ole päässyt oikein jyvälle miten sellaista käytetään ja mihin tarkoitukseen.
Jossain ohuissa kankaissa olen nähnyt niitä jo valmiiksi ommeltuna alas, kun olen ollut kangasostoksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847