Vuokra-asunto

hoitsu vaan

Mitä kautta saa parhaiten asunnon Loviisassa?Olisi työpaikka tiedossa sieltä mutta asuntokin olisi hyvä saada.Katselin jo muutamia paikkoja,huonolta ainakin niissä paikoissa näytti vuokra-asuntojen tilanne.

15

4336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikalllislehtiä

      tai laita vuokrata halutaan -ilmoitus lehtiin.

      • itogi

        asuntosihteerin luona, hänellä on tietoa tietääkseni muistakin, kuin kaupungin asunnoista.

        Aikoinaan sain hyvältä paikalta hienon asunnon puhumalla ihmisille, että haen asuntoa. Sattumalta vuorkanantaja ja asunnonvuokraaja kohtasivat toisensa, jolloin sain vuokra-asunnon tosi nopeasti.


      • Lovisaan Lovisaan
        itogi kirjoitti:

        asuntosihteerin luona, hänellä on tietoa tietääkseni muistakin, kuin kaupungin asunnoista.

        Aikoinaan sain hyvältä paikalta hienon asunnon puhumalla ihmisille, että haen asuntoa. Sattumalta vuorkanantaja ja asunnonvuokraaja kohtasivat toisensa, jolloin sain vuokra-asunnon tosi nopeasti.

        Määrlahdessa kilsa keskustasta pieni siisti kaksio olisi tiedossa.
        Vuokra noin 520,- ja tosi siisti, kerrostalossa.
        Kaikki ei Määrlahdesta tykkää, joku kuitenkin kommentoi, mutta rauhallinen alue sen mitä kerrostaloalue voi olla.


      • itogi
        Lovisaan Lovisaan kirjoitti:

        Määrlahdessa kilsa keskustasta pieni siisti kaksio olisi tiedossa.
        Vuokra noin 520,- ja tosi siisti, kerrostalossa.
        Kaikki ei Määrlahdesta tykkää, joku kuitenkin kommentoi, mutta rauhallinen alue sen mitä kerrostaloalue voi olla.

        Olen asunut useilla alueilla Loviisassa ja ehkäpä se on kuitenkin parasta aluetta. Ihmiset ja luonto sen tekevät mukavaksi. Palvelujen etäisyys välillä harmittaa, muuten kaikki on ok.


      • Tyytyväinen Määrlaht
        itogi kirjoitti:

        Olen asunut useilla alueilla Loviisassa ja ehkäpä se on kuitenkin parasta aluetta. Ihmiset ja luonto sen tekevät mukavaksi. Palvelujen etäisyys välillä harmittaa, muuten kaikki on ok.

        Kunnon kauppa, pitseria ja päiväkoti vieressä, ei paha.


      • perheenlisäystä
        Tyytyväinen Määrlaht kirjoitti:

        Kunnon kauppa, pitseria ja päiväkoti vieressä, ei paha.

        tarjotaan asuntoja vuokralle kerrostaloissa. Millaista siellä on asua? Onko rauhallista?


      • tuutko alivuokralle?
        perheenlisäystä kirjoitti:

        tarjotaan asuntoja vuokralle kerrostaloissa. Millaista siellä on asua? Onko rauhallista?

        Rauhala on tyyppiesimerkki alueesta jossa kaupungin kerrostaloja, omakotitaloja ja rivitaloja sekoitettu että kaikki kansanryhmät asuu samalla alueella. Eli kaikkea löytyy, möykkää ja rauhaa sopivassa suhteessa. Rauhalassa on hyvää kauppa lähellä, päiväkoti, liikuntapaikkoja, lyhyt koulumatka päiväkodista lukioon asti.

        Muutenhan tämä nyt on semmonen vanhalle pellolle pykätty lähiö, juna jurraa tosta vierestä välillä valkon satamaan ja takasin.


      • perheenlisäystä
        tuutko alivuokralle? kirjoitti:

        Rauhala on tyyppiesimerkki alueesta jossa kaupungin kerrostaloja, omakotitaloja ja rivitaloja sekoitettu että kaikki kansanryhmät asuu samalla alueella. Eli kaikkea löytyy, möykkää ja rauhaa sopivassa suhteessa. Rauhalassa on hyvää kauppa lähellä, päiväkoti, liikuntapaikkoja, lyhyt koulumatka päiväkodista lukioon asti.

        Muutenhan tämä nyt on semmonen vanhalle pellolle pykätty lähiö, juna jurraa tosta vierestä välillä valkon satamaan ja takasin.

        Olen minä ajatellut. Mutta tuo nuoriso, ei näytä innostuvan muutosta. Minusta se vaikuttaisi ihan kiinnostavalle. Sain tietää, että Määrlahdessakin on isoja asuntoja ehkä hiukan edullisemmalla hinnalla. Pitää katella vielä.

        Kiitokset vastauksesta kuitenkin.


      • tyytyväinen asukas
        perheenlisäystä kirjoitti:

        Olen minä ajatellut. Mutta tuo nuoriso, ei näytä innostuvan muutosta. Minusta se vaikuttaisi ihan kiinnostavalle. Sain tietää, että Määrlahdessakin on isoja asuntoja ehkä hiukan edullisemmalla hinnalla. Pitää katella vielä.

        Kiitokset vastauksesta kuitenkin.

        Harjulla on jatkuvasti tyhjiä asuntoja kerrostaloissa. Kaksiosta 4h k:öön. Kerrostalo alue, mutta luonto ihan lähellä. Tosi rauhallista 15 vuotta ollaan jo alueella viihdytty ja pois taidetaan lähteä vaan jalat edellä. Tietty talot on vanhoja ja varsinkin vuokra talot ei niin priimassa kunnossa, mutta remppaa tehdään kun asunto tyhjenee, ja vuokrat varmaan kaupungin edullisimmat.


      • muuttoa odotellen
        tyytyväinen asukas kirjoitti:

        Harjulla on jatkuvasti tyhjiä asuntoja kerrostaloissa. Kaksiosta 4h k:öön. Kerrostalo alue, mutta luonto ihan lähellä. Tosi rauhallista 15 vuotta ollaan jo alueella viihdytty ja pois taidetaan lähteä vaan jalat edellä. Tietty talot on vanhoja ja varsinkin vuokra talot ei niin priimassa kunnossa, mutta remppaa tehdään kun asunto tyhjenee, ja vuokrat varmaan kaupungin edullisimmat.

        Mistä voin kysellä näitä Harjun asuntoja?


      • tyytyväinen asukas
        muuttoa odotellen kirjoitti:

        Mistä voin kysellä näitä Harjun asuntoja?

        Niitä voi kysellä Itä-uudenmaan kiinteistövälityksestä!


      • Anonyymi
        tyytyväinen asukas kirjoitti:

        Niitä voi kysellä Itä-uudenmaan kiinteistövälityksestä!

        Tyhjiä omakotitaloja Eesti kolmiossa. Voi kysellä Loviisan Asunnot Oy.


    • yksiö

      32 m2 lasitettu parveke Loviisan keskustassa
      puh 050-5718115

    • Anonyymi

      Ensikuun puolassa välissä vapautuu kaksio laita viesti [email protected] niin voin laittaa lisätietoja

    • Anonyymi

      Hoitsulle "Aloitettu 2010"...mitä kuuluu? Saitko asunnon?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe