Sopisiko tuplat?

Yx nainen

Näin naisena olen tullut joskus miettineeksi, miten mies suhtautuisi jos pyytäisin tuplia? Omalle kohdalleni tuplien pyytäjiä sattuu silloin tällöin ja yleensä niihin ilomielin suostun. Joskus tosin myönnän käyttäneeni naisellisia keinoja saadakseni miehen pyytämään tuplia - kun sopivasti hidastelee naistenriviin lähtöä, saattaa mies ymmärtää yskän ;)

Joskus tuplia ei tarvitse edes pyytää, kun kumpikin tietää toisensa tanssitaidot ja seuraavana soitettava kappalepari on omiaan tuottamaan tanssinautintoa molemmille osapuolille.

Naisellisia keinoja olen siis käyttänyt tuplien saamiseksi, mutta miten Te tanssimiehet suhtautuisitte suoraan kysymykseen, ja onko moista sattunut kohdallenne?

9

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuplataan

Varsinkin miesten viimehaun ja naistentunnin ekan kohdalla, ja tietysti
      toisinkin päin. Sehän on se helpoin muoto.

• Humppamies

Kyllähän se sopii, kunhan seuraavaksi ei tule polkkaa tai masurkkaa. Silloin tällöin noita tuplapyyntöjä tulee ja pari kertaa on yritetty varata koko illaksikin.

• ...täysin siitä, kuka pyynnön esittää.

Minulla ainakin on mielitanssitettavia ihan riittävästi, joten jos joku siihen joukkoon kuulumaton pyytää jatkettavaksi seuraavat, tulee tällä olla melkoisen korkeatasoiset tanssilliset taidot (siis kyky tanssia sillä tavoin, että molemmat nauttivat siitä) ja sekä henkiset että fyysiset ominaisuudet muutenkin kohdallaan. Joskus sentään joku nuo kriteerit täyttävä pyytää, silloin tietysti suostun mielihyvin. Tutuista ne mieluisimmat sen tekevät melko useinkin.

Itselleni asetan vielä kovemmat ehdot tuolle tuplien pyytämiselle, joten vain erittäin harvoin sellaista esitän edes kaikkein tutuimillekaan. Tosin heistä monen kanssa jatko tapahtuu luonnostaan -ilman että kummankaan tarvitsee asiasta mitään mainita.

• keinottelijat pois

Ainut oikea tapa on pyytää selkeästi ja esittämällä asia sellaisena kuin se oikeasti on tarkoitettu.

Naiselliset keinot totta ihmeessä huomaa mutta se jo alusta asti antaa epäluotettavan ja aran kuvan persoonasta joten se että "kysytyttää" toisella ja kalastelee tarkoitusperiä oveluudella ei mielytä.

Suoraan kysymykseen suhtauden erittäin positiivisesti ja vastaan suoraan. Käsitykseni mukaan silloin on ansaittu luottamus ja tanssiminen on paljon helpompaa sekä aidompaa. Tai sitten esteiden ollessa, tanssin jatkumattomuus myös.

Rehti nainen on rehti "oveluudessaankin" vai onko?

• Tuplatanssija

Se oveluus on enemmän arkuutta, mistä johtuu kierrellen ja kaarrellen asian johdatteleminen. Usein nämä arat tuplien kyselijät ovat tanssiharrastuksen alkutaipaleella ja haluaisivat tanssia useamman kappaleen hyvän tanssijan kanssa - kun sellainen NYT kohdalle sattui. Kokeneet tanssijat kyllä kysyvät suoraan, jos tuplia haluavat.

• Yx nainen

Minulla ei todellakaan ole muita tarkoitusperiä kuin se tanssiminen, olen siis tyyppiä vaintanssimassa, jos nyt sitten itseni jotenkin "lokeroisin".

On olemassa muutamia miehiä, jotka useimmiten hakevat minua tietyille kappaleille ja tuolloin tanssinautinto on taattu. Tiedän heidän tanssivan muitakin lajeja hyvin ja kun esim. tanssimamme kappaleparin jälkeen lähtee soimaan vaikkapa hidas valssi, jäisin mielelläni taitaville käsivarsille ;)

Tuplapyyntöjä siis saan ja triplojakin tulee tanssittua :) mutta itse en ole suutani auki saanut, vaikka itseäni en arkana pidäkään. Olen kai sen verran vanhanaikainen, että jos mies on minua hakenut, toivon hänen ilmaisevan mahdollisen tuplapyynnön.

Kuinka usein Te miehet noita suusanallisia tuplapyyntöjä sitten saatte ja kuinka usein Te naiset niitä esitätte?

• Tietoako
        Yx nainen kirjoitti:

Minulla ei todellakaan ole muita tarkoitusperiä kuin se tanssiminen, olen siis tyyppiä vaintanssimassa, jos nyt sitten itseni jotenkin "lokeroisin".

On olemassa muutamia miehiä, jotka useimmiten hakevat minua tietyille kappaleille ja tuolloin tanssinautinto on taattu. Tiedän heidän tanssivan muitakin lajeja hyvin ja kun esim. tanssimamme kappaleparin jälkeen lähtee soimaan vaikkapa hidas valssi, jäisin mielelläni taitaville käsivarsille ;)

Tuplapyyntöjä siis saan ja triplojakin tulee tanssittua :) mutta itse en ole suutani auki saanut, vaikka itseäni en arkana pidäkään. Olen kai sen verran vanhanaikainen, että jos mies on minua hakenut, toivon hänen ilmaisevan mahdollisen tuplapyynnön.

Kuinka usein Te miehet noita suusanallisia tuplapyyntöjä sitten saatte ja kuinka usein Te naiset niitä esitätte?

Tulee niin tanssittua/vietyä, kaikkia noista ja aika tavoin samoin perustein. Käsigvarsille en jää vaan hyväksyn pyynnön tai pyydän kun sen paikka on.

Toivot mutta on outoa ettet itse kerro toivettasi eli voiko ymmärtää että "mittaat" edelleen toista etkä tahto olla aloitteellinen jostain syystä? Itse koen sen epäreiluna jos varsinkin on vaintanssimassa luulisi olevan kovin normaalia pyytää tanssimaan sillä sitähän sinä olet tekemässä vai?

Tuplapyyntöjä tulee lähes joka tanssilta ja myös esitän itse. Noita hidastelu,keinottelu,odottelu,viivyttely,vihjailu ym tulee samoin. Joihin en osaa reagoida koska asia ei ole selvä.

• Yx nainen
        Tietoako kirjoitti:

Tulee niin tanssittua/vietyä, kaikkia noista ja aika tavoin samoin perustein. Käsigvarsille en jää vaan hyväksyn pyynnön tai pyydän kun sen paikka on.

Toivot mutta on outoa ettet itse kerro toivettasi eli voiko ymmärtää että "mittaat" edelleen toista etkä tahto olla aloitteellinen jostain syystä? Itse koen sen epäreiluna jos varsinkin on vaintanssimassa luulisi olevan kovin normaalia pyytää tanssimaan sillä sitähän sinä olet tekemässä vai?

Tuplapyyntöjä tulee lähes joka tanssilta ja myös esitän itse. Noita hidastelu,keinottelu,odottelu,viivyttely,vihjailu ym tulee samoin. Joihin en osaa reagoida koska asia ei ole selvä.

Voihan tuosta kirjoituksestani senkin kuvan saada, että ripustautuisin hakijan käsivarsille odottamaan seuraavaa kappaletta :D Näin ei nyt kuitenkaan asia ole - haluasin siis vain ja ainoastaan jatkaa tanssimista toisenkin kappaleparin verran.

Minulla ei ole myöskään mitään tarvetta "mittailla" toista - tanssitaitonsa tiedän ja taka-ajatuksia minulla ei ole. Taidan vaan siis olla aloitekyvytön :(

• tuplistaplis

tuplataan vaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      174
      1878
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1446
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      243
      894
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      68
      816
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe