hiihtolomalle mukaan, siis mitä pitää ottaa mukaan ?

scarabaeus

Hei!

… hiihtolomakin koht´sillään. Miten muuten, jos sitten joutuu jonnekin korpeen jään ääreen, niin saako sitä sitten harrastaa kalastusta ja miten paksuun jäähän saa kaiverrettua onkima-aukon ja mitä sinttejä tähän aikaan vuodesta jään alta tupsahtaa? Onko se otettava joku keittokirja mukaan että saa niistä jotakin einettä valmistettua ja pitääkö niitä onkimatoukkia varata messiin?

6

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scarabaeus

      ... jaahas,
      sitä ollaan ihan hipihiljaa, ei mitään osviittaa anneta stadilaiselle vaikka juuri telkkarissakin sanottiin että

      madekausi on alkanut.

      Elikkäs
      miten niitä sitten sieltä saa ylös jollain pilkkimävehkeillä,
      ja minkälainen virvilä pitää olla hyppysissä

      ja mistä ne tykkää,
      elikkäs mitä siihen koukkuun sitten,
      pitääkö nykyisin olla muovisia jiggejä vai mitä niihin suikuloidaan

      ???

      • scarabaeus

        ... no joko Te onkitte ne kaikki

        mateet

        sieltä, kun ei kerkeä mulle vastausta laittaa, että mitä otan hiihtomaretkelle mukaan että niitä sinttejä tulee ylös,

        voi hyvänen aika sentään... tässähän tulee kiire varusteiden ostossa...


      • alku aina hankalaa
        scarabaeus kirjoitti:

        ... no joko Te onkitte ne kaikki

        mateet

        sieltä, kun ei kerkeä mulle vastausta laittaa, että mitä otan hiihtomaretkelle mukaan että niitä sinttejä tulee ylös,

        voi hyvänen aika sentään... tässähän tulee kiire varusteiden ostossa...

        Kyllä ne siellä neuvoo ja netissä maalarien kalakerho.com neuvoo alkuu
        tässä olis niin paljon asiaa että menis koko ilta kirjoitelessa suosittelisin ensin maalarien kalaakerhon sivujen lukemista ensin ja kirjastosta löytyy alan kirjallisuutta


      • scarabaeus
        alku aina hankalaa kirjoitti:

        Kyllä ne siellä neuvoo ja netissä maalarien kalakerho.com neuvoo alkuu
        tässä olis niin paljon asiaa että menis koko ilta kirjoitelessa suosittelisin ensin maalarien kalaakerhon sivujen lukemista ensin ja kirjastosta löytyy alan kirjallisuutta

        Kiitos!
        Reipas vastaus viimeinkin.
        Minä kun jo ajattelin, että pilkkijät ovat kaikki nyt aivan tönkkönä kairaamassa, että siksvarten ei vastauksia tule. Siellä näppylähanskat jäässä äheltävät räkä nokassa...
        Yksi sentään ei aivan jäänäppisenä,
        ja tuolta maalarisivustoillahan on vaikka mitä!
        ¤
        … eikun nyt siis

        madehara messiin ja toivomaan hiihtolomalle hyviä säitä, nimittäin madesäitä:
        räntäsadetta ja matalapainetta!!!
        ja
        made elelee kuulemma parvissa !

        Minä kun olen aina kuvitellut, että made on yksilölaji, että silleen taas tämäkin päivä toi lisää tietoutta. Ja sitten sekin hyvä tietää,
        etten liikoja odottele, kun siellä maalarisivustolla oli tietoiskuna myös,
        että

        mateet ovat tai eivät ole paikalla silloin kun minä olen!

        Juu.
        Parasta ottaa se mateelle sopiva aromikas valkoviini joka tapauksessa mukaan
        hiihtolomamökille.
        Näin se on nähtävä... montakohan niitä sitten...

        P.S.
        Olisikos vielä Teillä muita tärkeitä muistuteltavia? Tarkistin jo, että ahvenat ovat tähän vuodenaikaan ainakin 20 m syvällä, joten sitä siimaakin sitten pitäisi olla sitä mukaa...


    • scarabaeus

      ... oliko se sitten niin,
      että ei ihan naapurin laiturinnokkaan saa kairata sitä avantoa,
      ja
      tarttiko mitä lupia olla

      eikö se ole onkimiseen verrattavaa toimintaa nykiä sitä muovihitulaa edestakaisin sitten siinä
      avannossa,
      mutta sitä vaan nyt arvuuttelen vielä, että kun on sellainen reiällinen soppakauha muovia, niin
      kestääkö se sitä hilettä nostella
      varren katkeamatta

      ?

      • scarabaeus

        ... nyt lupasivat niin kovia pakkasia,
        miten siellä sitten ... pitääkö olla kahdet näppylähanskat päällekkäin, ja minä kun hommasin sellaista ruokatöhnää,
        siis purkkiruokaa niille vedeneläville ja taisi siinä jotakin fosforiraitaakin olla pimeäpilkistelemässä,
        että

        miten Te oikein sujutatte niitä sitten hanskat kädessä vai ilman

        ???

        ja montako pakkasastetta voi olla että yleensä pystyy luonnonhelmassa olemaan,
        siis
        saako heti raitisilmamyrkytyksen vai sen jälkeen

        ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe