Hei!
… hiihtolomakin koht´sillään. Miten muuten, jos sitten joutuu jonnekin korpeen jään ääreen, niin saako sitä sitten harrastaa kalastusta ja miten paksuun jäähän saa kaiverrettua onkima-aukon ja mitä sinttejä tähän aikaan vuodesta jään alta tupsahtaa? Onko se otettava joku keittokirja mukaan että saa niistä jotakin einettä valmistettua ja pitääkö niitä onkimatoukkia varata messiin?
hiihtolomalle mukaan, siis mitä pitää ottaa mukaan ?
6
919
Vastaukset
- scarabaeus
... jaahas,
sitä ollaan ihan hipihiljaa, ei mitään osviittaa anneta stadilaiselle vaikka juuri telkkarissakin sanottiin että
madekausi on alkanut.
Elikkäs
miten niitä sitten sieltä saa ylös jollain pilkkimävehkeillä,
ja minkälainen virvilä pitää olla hyppysissä
ja mistä ne tykkää,
elikkäs mitä siihen koukkuun sitten,
pitääkö nykyisin olla muovisia jiggejä vai mitä niihin suikuloidaan
???- scarabaeus
... no joko Te onkitte ne kaikki
mateet
sieltä, kun ei kerkeä mulle vastausta laittaa, että mitä otan hiihtomaretkelle mukaan että niitä sinttejä tulee ylös,
voi hyvänen aika sentään... tässähän tulee kiire varusteiden ostossa... - alku aina hankalaa
scarabaeus kirjoitti:
... no joko Te onkitte ne kaikki
mateet
sieltä, kun ei kerkeä mulle vastausta laittaa, että mitä otan hiihtomaretkelle mukaan että niitä sinttejä tulee ylös,
voi hyvänen aika sentään... tässähän tulee kiire varusteiden ostossa...Kyllä ne siellä neuvoo ja netissä maalarien kalakerho.com neuvoo alkuu
tässä olis niin paljon asiaa että menis koko ilta kirjoitelessa suosittelisin ensin maalarien kalaakerhon sivujen lukemista ensin ja kirjastosta löytyy alan kirjallisuutta - scarabaeus
alku aina hankalaa kirjoitti:
Kyllä ne siellä neuvoo ja netissä maalarien kalakerho.com neuvoo alkuu
tässä olis niin paljon asiaa että menis koko ilta kirjoitelessa suosittelisin ensin maalarien kalaakerhon sivujen lukemista ensin ja kirjastosta löytyy alan kirjallisuuttaKiitos!
Reipas vastaus viimeinkin.
Minä kun jo ajattelin, että pilkkijät ovat kaikki nyt aivan tönkkönä kairaamassa, että siksvarten ei vastauksia tule. Siellä näppylähanskat jäässä äheltävät räkä nokassa...
Yksi sentään ei aivan jäänäppisenä,
ja tuolta maalarisivustoillahan on vaikka mitä!
¤
… eikun nyt siis
madehara messiin ja toivomaan hiihtolomalle hyviä säitä, nimittäin madesäitä:
räntäsadetta ja matalapainetta!!!
ja
made elelee kuulemma parvissa !
Minä kun olen aina kuvitellut, että made on yksilölaji, että silleen taas tämäkin päivä toi lisää tietoutta. Ja sitten sekin hyvä tietää,
etten liikoja odottele, kun siellä maalarisivustolla oli tietoiskuna myös,
että
mateet ovat tai eivät ole paikalla silloin kun minä olen!
Juu.
Parasta ottaa se mateelle sopiva aromikas valkoviini joka tapauksessa mukaan
hiihtolomamökille.
Näin se on nähtävä... montakohan niitä sitten...
P.S.
Olisikos vielä Teillä muita tärkeitä muistuteltavia? Tarkistin jo, että ahvenat ovat tähän vuodenaikaan ainakin 20 m syvällä, joten sitä siimaakin sitten pitäisi olla sitä mukaa...
- scarabaeus
... oliko se sitten niin,
että ei ihan naapurin laiturinnokkaan saa kairata sitä avantoa,
ja
tarttiko mitä lupia olla
eikö se ole onkimiseen verrattavaa toimintaa nykiä sitä muovihitulaa edestakaisin sitten siinä
avannossa,
mutta sitä vaan nyt arvuuttelen vielä, että kun on sellainen reiällinen soppakauha muovia, niin
kestääkö se sitä hilettä nostella
varren katkeamatta
?- scarabaeus
... nyt lupasivat niin kovia pakkasia,
miten siellä sitten ... pitääkö olla kahdet näppylähanskat päällekkäin, ja minä kun hommasin sellaista ruokatöhnää,
siis purkkiruokaa niille vedeneläville ja taisi siinä jotakin fosforiraitaakin olla pimeäpilkistelemässä,
että
miten Te oikein sujutatte niitä sitten hanskat kädessä vai ilman
???
ja montako pakkasastetta voi olla että yleensä pystyy luonnonhelmassa olemaan,
siis
saako heti raitisilmamyrkytyksen vai sen jälkeen
?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948509
- 926545
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345061Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603827- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866