käytössä suomi24,vara gmail.miksi ja miten edetä kun sähköposti ei lähde microsoft outlookista tai wordistä?saisiko mahd.helpot ohjeet>mistä ja mihin x.
posti ei lähde????
3
449
Vastaukset
- k9f1THbxAc
Suomi24 on selainposti. Se ei toimi Ulkoluukulla. Gmail toimii myös postiohjelmilla. Gmailista löytyy yksityiskohtaiset ohjeet suomeksi. Lähtevän postin palvelimen voi käyttää myös oman operaattorisi SMTP palvelinta.
tarkoitin,että haluaisin käyttää clip..ym tekstin muotoiluun.saan kyllä aikaiseksi viestin,mutta klikattua lähetä siirtää sen msn lähteviin????ei tajuu.
- k9f1THbxAc
ninuzka kirjoitti:
tarkoitin,että haluaisin käyttää clip..ym tekstin muotoiluun.saan kyllä aikaiseksi viestin,mutta klikattua lähetä siirtää sen msn lähteviin????ei tajuu.
En tajuu oikein minäkään. Mitä oikein yrität tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838