RIGGED

fghlkgtoh5496854968

Mielestäni nettipokeri on rigged.

18

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkija R. Makkonen

      Olet osittain oikeassa.

      • Tutkija M.Rakkonen

        Olet täysin oikeassa


    • vitunvitunvittu

      ...pelailin tässä taas Pokerstarsilla turnauksia koko kahden viikon lomautukseni ajan. Ei jumalauta mitä touhua!
      Ihan käsittämättömiä ohivetoja ja maksuja! (3vuoden kokemus)

      Esim: Minulla on ässäpari taskussa kun ollaan jämäpalkintosijoilla. Minulla on 74000 chippiä, olen kuudentena tuossa vaiheessa, ja jollakin Juan Pablolla on 49000. Korotan 10000 koska meininki on agroa ja maksuja tulee vaikka millä käsillä. No, Juan Pablo napilta miettii hetken.. tulee ihme katkos ohjelmaan noin viideksi sekunniksi.. Sitten Pablo täräyttää all innin. No tottakai maksan! Pablon käsi 86 offari naurattaa niin kauan kun floppi tulee pöytään: 986! Joo eikä apua tullut turnilla eikä riverillä. Miksi se maksoi ja mikä ihmeen katkos tuli peliin?

      Sama turnaus, sain nostettua itseni tkaisin johonkin 54000 chippiin. Tällä kertaa pöydässä on superaggressiivinen rosvokokelas joka lyö joka kädellä päälle ja kahmii blindeja. Odotan hyvää tilaisuutta ja katson että KQ suittari riittää vastaamaan hänen 5xbb korotukseensa. Tulee unelmafloppi: AJT ja minulle nutsi värin / värisuoran vedolla! Lyön heti potin jottei tuo urpo ainakaan halvalla pääse koska olen ihan varma että se maksaa anyway ja toivon että sillä olisi ässä. Turni on kasi. Lyön taas potillisen ja dude menee all in. Maksan ja... enpäs maksakaan! Katkos! Taas menee PS:n ohjelma jumiin toisen kerran samassa turnauksessa ja taas ratkaisukädessä! 20 sekunnin päästä summerin soidessa nakutan "call" nappulaa raivona koska jos en toimi ajoissa se on fold. Viime hetkellä ohjelma toimii taas ja pöytään ryömii Q. Ei väriä. Hemmolla on AK joten molemmilla on A-T suora. Split.

      Muuten ihan normaali jako tuo jälkimmäinen mutta miten helvetissä ne omituiset katkokset osuivat vain ja ainoastaan käsiin jotka olisi vieneet minut finaalipöytään jossa oli tonneja jaossa...???

      Pokerstars säännöstelee voitonjakojaan, siitä olen aivan vitun varma. Niin paljon olen pelannut siellä ja muualla ettei muuta vaihtoehtoa ole. Ne eivät anna minun enää voittaa kuin pikku summia koska niiden ohjelma on huomannut että nostan isommat voitot heti pois ja taas hävitessäni depoan uskollisesti lisää kuin mäyräkoira.

      Pokerstars saa haistaa pitkän paskan.

      • partane

        Joo kyllä nuita ohivetoja sattuu ihan kaikille jotka pokeria pelaa. Kannattaa tottua niihin tai sitte lopettaa kokonaan. Turhaan tuut tänne itkemään, jos ei kortti osu. Täällä saa päivittäin lukea kuinka kaikki epäilee huijausta sun muuta, jos joku paisti vetää ohi. Millon pokerstars, pokerihuone, ongame tai ipoker. Se on aivan sama missä nää pelaat niin niitä tulee silti. Ei susta ainakaan turnauspelaajaksi oo tuolla asenteella.


      • jatkoa.....
        partane kirjoitti:

        Joo kyllä nuita ohivetoja sattuu ihan kaikille jotka pokeria pelaa. Kannattaa tottua niihin tai sitte lopettaa kokonaan. Turhaan tuut tänne itkemään, jos ei kortti osu. Täällä saa päivittäin lukea kuinka kaikki epäilee huijausta sun muuta, jos joku paisti vetää ohi. Millon pokerstars, pokerihuone, ongame tai ipoker. Se on aivan sama missä nää pelaat niin niitä tulee silti. Ei susta ainakaan turnauspelaajaksi oo tuolla asenteella.

        Katson itseni kohtalaisen hyväksi turnauspelaajaksi 18100 dollarin voitoilla pelkästään 2008.
        Silti olen edelleenkin varma pokerstarsin kusettamisesta.


      • partane
        jatkoa..... kirjoitti:

        Katson itseni kohtalaisen hyväksi turnauspelaajaksi 18100 dollarin voitoilla pelkästään 2008.
        Silti olen edelleenkin varma pokerstarsin kusettamisesta.

        Joo joo niinpä niin. Miksiköhän musta tuntuu että kusetat? Kyllä luulis että jos tuon verran voittoa jo tullu niin ymmärtäisit vähän paremmin pelinluonnetta. Pokeri on kuin onkin kuitenkin aina lopulta uhkapeliä ja vaikka tommoset riverin ohivedot on usein tosi epätodennäköisiä, niin ne on silti matemaattisesti mahdollisia. Ja se mikä mua ihmetyttää, vaikka olisitki 18100 dollaria voitolla miks tuut tänne kitisemään. En mää usko että 18100 euroa voittanu viittis edes näin tehä. Ja jos oot niin varma että stars kusettaa niin vaiha saittia. Niin oon iteki aikeissa tehä kylläkin siitä syystä, kun en saa minkäänlaista rakebackkiä pokerstarssilta.


      • kusetusta
        partane kirjoitti:

        Joo joo niinpä niin. Miksiköhän musta tuntuu että kusetat? Kyllä luulis että jos tuon verran voittoa jo tullu niin ymmärtäisit vähän paremmin pelinluonnetta. Pokeri on kuin onkin kuitenkin aina lopulta uhkapeliä ja vaikka tommoset riverin ohivedot on usein tosi epätodennäköisiä, niin ne on silti matemaattisesti mahdollisia. Ja se mikä mua ihmetyttää, vaikka olisitki 18100 dollaria voitolla miks tuut tänne kitisemään. En mää usko että 18100 euroa voittanu viittis edes näin tehä. Ja jos oot niin varma että stars kusettaa niin vaiha saittia. Niin oon iteki aikeissa tehä kylläkin siitä syystä, kun en saa minkäänlaista rakebackkiä pokerstarssilta.

        Älä puhu partane paskaa,ei se vaihtamalla parane,ja sinä tiedät sen.


      • tyiln875ktyi
        partane kirjoitti:

        Joo joo niinpä niin. Miksiköhän musta tuntuu että kusetat? Kyllä luulis että jos tuon verran voittoa jo tullu niin ymmärtäisit vähän paremmin pelinluonnetta. Pokeri on kuin onkin kuitenkin aina lopulta uhkapeliä ja vaikka tommoset riverin ohivedot on usein tosi epätodennäköisiä, niin ne on silti matemaattisesti mahdollisia. Ja se mikä mua ihmetyttää, vaikka olisitki 18100 dollaria voitolla miks tuut tänne kitisemään. En mää usko että 18100 euroa voittanu viittis edes näin tehä. Ja jos oot niin varma että stars kusettaa niin vaiha saittia. Niin oon iteki aikeissa tehä kylläkin siitä syystä, kun en saa minkäänlaista rakebackkiä pokerstarssilta.

        Jotkut voittavat, jotkut häviävät, ei ole pelityylillä merkitystä. Sinä tiedät sen hyvin.


      • partane
        partane kirjoitti:

        Joo joo niinpä niin. Miksiköhän musta tuntuu että kusetat? Kyllä luulis että jos tuon verran voittoa jo tullu niin ymmärtäisit vähän paremmin pelinluonnetta. Pokeri on kuin onkin kuitenkin aina lopulta uhkapeliä ja vaikka tommoset riverin ohivedot on usein tosi epätodennäköisiä, niin ne on silti matemaattisesti mahdollisia. Ja se mikä mua ihmetyttää, vaikka olisitki 18100 dollaria voitolla miks tuut tänne kitisemään. En mää usko että 18100 euroa voittanu viittis edes näin tehä. Ja jos oot niin varma että stars kusettaa niin vaiha saittia. Niin oon iteki aikeissa tehä kylläkin siitä syystä, kun en saa minkäänlaista rakebackkiä pokerstarssilta.

        Kyllähän se usein paranee, koska se on psykologinen ongelma kun luullaan että vaikka pokerstars vie sun rahat. Kun meet pöytään oot heti ekan bad beatin jälkeen tiltissä kun vanhat muistot nousee pintaan. Usein saitin vaihto auttaa asiassa, vaikka matemaattisesti ohivetoja tulee sama määrä pitkällä ajanjaksolla. Ja se ettei pelityylillä olis merkitystä on täyttä paskaa. Strategiaoppeihin kannattaa perehtyä, esim. mitkä kädet voi pelata kannattavasti preflop, oddsit ja outit ja ylipäätään postflop-peli on semmosia asioita jotka vaan pitää osata jos haluaa pelata vaikkapa ammatikseen. Voihan sitä muuten vaan mennä paisteilemaanki jos haluaa, mutta sillon peli on tappiollista pitkällä tähtäimellä.


      • Josläsykävisi
        partane kirjoitti:

        Joo joo niinpä niin. Miksiköhän musta tuntuu että kusetat? Kyllä luulis että jos tuon verran voittoa jo tullu niin ymmärtäisit vähän paremmin pelinluonnetta. Pokeri on kuin onkin kuitenkin aina lopulta uhkapeliä ja vaikka tommoset riverin ohivedot on usein tosi epätodennäköisiä, niin ne on silti matemaattisesti mahdollisia. Ja se mikä mua ihmetyttää, vaikka olisitki 18100 dollaria voitolla miks tuut tänne kitisemään. En mää usko että 18100 euroa voittanu viittis edes näin tehä. Ja jos oot niin varma että stars kusettaa niin vaiha saittia. Niin oon iteki aikeissa tehä kylläkin siitä syystä, kun en saa minkäänlaista rakebackkiä pokerstarssilta.

        Epäilen että tässä on kyse samasta ku mulla fulltiltillä oli viime vuonna 13k voittoa, tietty ei voitot kasaantunu tasaisesti pitkin vuotta vaan muutaman kuukauden välein napsahteli ihan kivasti. Lopulta kumminkin niin että tuli tuhlailtua kaikki ylimääräinen reissuihin yms ja ne mitä jätin fulltiltille kassaksi palo sit aika nopeen koska itseluottamus meni yliaggreksi.

        Menin melkein katki kun fulltilt jäädytettiin nyt on loput rollistani siellä ja olen minimi depoilla jatkanut starssilla.

        Mutta tässä ongelma onkin tullut eteen, olen huomannut "vitunvitunvitun" kaltaisia ohareita ja paistikkaita maksuja nyt 2-3kk aina vain sillä toteamuksella ettei starssilta yksinkertaisesti voi vaan voittaa mitään koska korttien sekoituslogaritmi on niin säädeltyä etten oikeen tiedä kenelle kortit parahiten pomppii fisuille vai starssin omille boteille. Tämän vuoden puolella en ole kuin tappiolla ja viime vuoden hienoista hetkistä ei oel kun kivoja printscreenejä todistamassa kivoja turnausvoittoja hienoja monen kilon palkintosijotuksia.

        Ja kohta tietty joku propelaaja tulee todistelemaan ettei pidä paikkaansa et joka paikassa on yhtä paljon ohivetoja sun muuta. en allekirjoita tätä kumminkaan. Tulen ajoittain kirjottelemaan tänne vitutuksiani peliin kohtaan ku en jaksa kitistä alan foorumeilla koska siellähän keskustelevat vain pelin hienoimmat ja mahtavimmat "gamblerit :D" suomi24 eksyy vain juntit ja minun kaltaiseni kitisijät jotka koittaa päästä pelin aiheuttamasta stressistä avautumalla täällä, tämä toimii ikäänkuin roskalaatikkona. Ja lisäykseksi vielä etten ole jaksanut mennä muille saiteille pelaamaan koska turnauspelaajille ainoat hyvät mestat on ft ja stars muita ei oikeen ole. MUilla saiteilla saa pulittaa 40-50taalaa ettäpääsee 10k turnauksiin, tämä on ihan naurettavaa mielummin sillä summalla menen cassulle pelaamaan livenä. Ja odottelen sillä välin että ft aukeaa...


    • fakfase, marko10,mak

      mikä on toden näköisyys sille rttä pelaat kolme turnausta pokerihuoneella ja voitat niissä about 25000e. rossorobot australiata taitaa olla aika pro tai pokerihuone kusettaa aika rankalla kädellä. ite häviää 95% 50-50 tilanteet tuolla persehuoneella. Kannatsiko tehdä poliiseille ilmoitus on nääs aika rankasti hävinny tuonne about 50000e.

      • Turenki

        Haistakaa muuten vittu vuan kaikki!


      • hahahahahahahaha

        "Kannatsiko tehdä poliiseille ilmoitus on nääs aika rankasti hävinny tuonne about 50000e. "

        Vittu mikä paisti :D :D :D :D


      • miljonääri ei peluri
        hahahahahahahaha kirjoitti:

        "Kannatsiko tehdä poliiseille ilmoitus on nääs aika rankasti hävinny tuonne about 50000e. "

        Vittu mikä paisti :D :D :D :D

        menkää töihin. Lupaan tuplata jokaisen teidän vuosiansiot pokerissa mikäli esitätte vakuuttavat dokumentit voitoistanne suhteessa tappioihin Pokerstarsilla.


      • Uhkapeli psykologi
        miljonääri ei peluri kirjoitti:

        menkää töihin. Lupaan tuplata jokaisen teidän vuosiansiot pokerissa mikäli esitätte vakuuttavat dokumentit voitoistanne suhteessa tappioihin Pokerstarsilla.

        Heh heh.. Ei ole vielä todisteita ilmestynyt, eikä ilmesty! Pokerissa ei voita kuin nämä talon mannekiinit (HomoGambler, partane, The_Rat, PLoo...), jotka vuosia ovat netttipokeria työkseen hehkuttaneet eri keskustelupalstoilla, ilman mitään todisteita mistään.


    • aina löytyy keinot

      Portugalin pokeri-ihme José "Girah" Macedo paljastui huijariksi
      Tänä viikonloppuna julkisuuteen nousi uusi ja valitettava huijaustapaus, kun seitsemäntoista vuotias José "Girah" Macedo paljastui huijariksi. Asiasta on uutisoitu laajalti eri pokerifoorumeilla ja myöskin blogeissa.

      Pahinta tässä on se, että José Macedo onnistui ennen paljastumistaan hankkimaan tunnettujen pokeriammattilaisen luottamuksen, mm. Daniel "jungleman12" Cates ja Haseeb Qureshi. Cates ja Qureshi olivat kumpikin jo harkitsemista muuttoa Macedon kanssa samaan grindauskämppään Portugalissa. Tämä kuitenkin peruntui välittömästi huijauksen paljastuttua ja suunnitelmat tämän osalta muuttuvat totaalisesti.

      José "Girah" Macedo huijauksesta tekee todella ruman se tosiasia, että hän huijasi omia valmennettavia pokerinpelaajiaan mitä törkeimmällä tavalla. Macedo nimittäin kehotti omia valmennettaviaan pelaamaan tiettyjä nettipokerinpelaajia vastaan, jotka todellisuudessa olivat hänen omia ystäviään. Tämän jälkeen Macedo viestitti valmennettavansa pohjakortit ystävälle, joka kulloinkin pelasi kyseistä valmettavaa vastaan. Tämä auttoi Macedon ystäviä kääntämään oman tappiollisen pokeriuransa uuteen nousuun, valmennettavien kustannuksella.

      Macedo oli onnistunut tätä ennen solmimaan itselleen sponsorisopimuksen LockPokerin kanssa ja myöskin pääsemään PokerStategyn valmentajatiimiin. Sanomattakin on selvää, että nämä Macedo sai potkut kummaltakin yhteistyökumppaniltaan ja tuskin tulee jatkossa samaan enää hirveästi valmennettavia omien siipiensä alle. MossBoss nimimerkkiä 2 2 foorumilla käyttävä pelaaja oli yksi hänen valmennettavistaan ja hän kertoi Macedon tunnustaneen huijauksen, mutta myös seuraavan arvion Macedosta: "Tunnustusta koskien, hän kertoi syyllisyyden tunteestaan siinä vaiheessa, missä jo oli enemmän tai vähemmän selvää, että me tiesimme tulleemme huijatuksi."

      Macedo lupasi korvata huijaamilleen valmennettaville heidän kärsimänsä tappiot ja 30.000$ ylimääräistä jokaiselle. Tämä kuitenkin vasta selviää tulevaisuudessa menetteleekö hän näin, vai ostiko hän tällä lupauksellaan itselleen aikaa. Joka tapauksessa José "Girah" Macedon maine on nyt mennyttä ja uusia sopimuksia tuskin on tulossa ihan hetkeen.

      Lähde: 2 2 ja

      • PLoo

        Itse asiassa tuo tuli ilmi jo pari viikkoa sitten. Toisekseen Haseeb Qureshin selonteko verrattuna tosiasioihin ei oikein vakuuta siinä mielessä että kaveri olisi ihan puhdas pulmunen tässä jutussa. Myöskin Catesin osuus vs. omat ja Haseebin selitykset ontuu jonkun verran.


    • jungleman12

      Minäkin pelasin tätä julmettua gringoa vastaan ja tuo turkale pihisti minulta 33000$ vaimoni sekä tennissukkani.

      Nyt olen kavellyt paljasvarpasilani ja viiksiäny harjaten ymäri taloa ihmetellen miksi tämä ryökäle iski paholaisen piikin selkääni.

      Minun lihamagaroniketsuppi piroogini ei maistu enää samalta, istun keittiönpöydällä piroogi tiukasti kourassani ja kaadan maitolasini lattialle, muussaan piroogin keskelle pöytää ja samalla huomaan pääni viistosti kääntyneenä että tuolla se puertoricolainen niljakse onanoi itakapihallani suoraan puutarhatonttuuni.

      Pahuksen moccakorva! irti siitä tuntusta huudan! Ja tuo barbaari ottaa jalat alleen ja kiitää yli sentilleen oikeasti leikatun nurmikkoni naapurin tontille...

      Palaan takaisin toverit, nyt minulla on kiire..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe