Elikkä ostin tossa pari vuotta sitten näppäimistö hiiripaketin (logitech cordless ex110) verkkokaupasta, joten en usko että sen voi palauttaa enää. Asiani on sellainen, että...
Logitechin sivulla/ohjekirjasessa neuvotaan sammuttamaan kone ja yhdistämään ps/2 piuhat koneeseen, ja sitten käynnistämään. Siellä myös sanotaan että 3 vihreän valon pitäisi vilkkua yksi kerrallaan, mutta minulla näin ei tapahdu, jolloin hiiri ja näppäimistö ei suostu yhdistämään koneeseen ja ei näin ollen toimi.
Voisiko joku minua vähän viisaampi auttaa tässä ettei ole ollut turha ostos...?
Kiitos jo etukäteen
logitech cordless ex110 ei toimi?
heiijj
2
655
Vastaukset
- Enpätiiä
Näppäimistön pohjapuolella resetointinappula ??? Oli ongelma mulla sellainen.et ei näppis toiminut ja meinasin jo nakata roskikseen,onneksi tuli vilkaistua ja alkoi toimia.
- heiijj
itselläni ei tätä kyseistä nappulaa ole... et alkaa pikku hiljaa usko loppumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3237075Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714258- 2083155
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242937- 741952
- 1491781
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1651560Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438