HYVÄ mmorpg

MMo pelaaja

elikkä haluaisin pelata hyvää, roolipeliä verkossa jossa hyvät grafiikat.

näitä olen kokeillut
-wow
-lotr online
-warhammer online
-age of conan
- 4 story
-last chaos
-shaiya
-dungeons and dragons online
-runescape
-twelve sky 2
-silkroad
- dream of mirror online
-maple story
-perfect world

en ole varma onko tuossa edes koko lista. eli monia olen kokeillut. en halua pelata mitään silkroadin tai last chaosin kaltaista grindaus peliä.

6

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itached

      kunnon harrastelijana tuossa ei vielä paljoa ole... tosin parhaat siinä oli... eli sun kannattas asettua jo aloilles ja alkaa pelamaan jotain noista tai lopettaa meinaan toi kokeileminen ei johda mihinkään.. kyllästyin näihin itekkin.. mä päädyin pleikkaan tarinallisiin peleihin grindauksen sijaan.. mut jos meinaat näit viel pelata niin täs ois pari: Cabal Online, Mu Online, Sword of the new world.. ja ilmasiahan noi on kaikki.. mut kyl niitä kannattaa ostaakin.. esim. guild wars.. Ja jos pleikan omistat niin kato Demons Souls.....

    • JUUUUUUh

      Nonni iteki oon pelannu varmaa 100 mmorpg peliä. Eti vaa joku hyvä ja rupee pelaa sitä. Ne rupee tympii jos pelaat 5h päiväs, pakota ittes pelaa 1 tunti päiväs nii rupee aina innostaa ku pääset sen tunni vaa seuraavanaki päivänä :DD

    • dfsdfdfd
    • Darth Vader

      Star Wars Old Rebublic on tulossa vielä tänä vuonna. Muutaman miljoona pelaajaa tulee helposti.

      www.swtor.fi

    • Lady BlaBla

      Mä suosittelen Guild Warsia, ei kuukausimaksuja, mutta joudut ostamaan itse pelin ennen kuin pääset pelaamaan sitä, mutta se kannattaa. :)

    • Kokeile?

      Yks parhaimmista omasta mielestäni on tuo League of Legends..

      Itse pelaan monen kaverini kanssa sitä... päivällä meno on usein totista :D illemmalla nauretaan paljon! :D

      tässä linkki Pelin trailer videoon.

      tässä linkki suoraan peliin sing uppiin : http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4edd4c1bd9983719901465 (refer linkki eli autat minua pelissä samalla kun kirjaudut aivan normaalisti)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe