HYVÄ mmorpg

MMo pelaaja

elikkä haluaisin pelata hyvää, roolipeliä verkossa jossa hyvät grafiikat.

näitä olen kokeillut
-wow
-lotr online
-warhammer online
-age of conan
- 4 story
-last chaos
-shaiya
-dungeons and dragons online
-runescape
-twelve sky 2
-silkroad
- dream of mirror online
-maple story
-perfect world

en ole varma onko tuossa edes koko lista. eli monia olen kokeillut. en halua pelata mitään silkroadin tai last chaosin kaltaista grindaus peliä.

6

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itached

      kunnon harrastelijana tuossa ei vielä paljoa ole... tosin parhaat siinä oli... eli sun kannattas asettua jo aloilles ja alkaa pelamaan jotain noista tai lopettaa meinaan toi kokeileminen ei johda mihinkään.. kyllästyin näihin itekkin.. mä päädyin pleikkaan tarinallisiin peleihin grindauksen sijaan.. mut jos meinaat näit viel pelata niin täs ois pari: Cabal Online, Mu Online, Sword of the new world.. ja ilmasiahan noi on kaikki.. mut kyl niitä kannattaa ostaakin.. esim. guild wars.. Ja jos pleikan omistat niin kato Demons Souls.....

    • JUUUUUUh

      Nonni iteki oon pelannu varmaa 100 mmorpg peliä. Eti vaa joku hyvä ja rupee pelaa sitä. Ne rupee tympii jos pelaat 5h päiväs, pakota ittes pelaa 1 tunti päiväs nii rupee aina innostaa ku pääset sen tunni vaa seuraavanaki päivänä :DD

    • dfsdfdfd
    • Darth Vader

      Star Wars Old Rebublic on tulossa vielä tänä vuonna. Muutaman miljoona pelaajaa tulee helposti.

      www.swtor.fi

    • Lady BlaBla

      Mä suosittelen Guild Warsia, ei kuukausimaksuja, mutta joudut ostamaan itse pelin ennen kuin pääset pelaamaan sitä, mutta se kannattaa. :)

    • Kokeile?

      Yks parhaimmista omasta mielestäni on tuo League of Legends..

      Itse pelaan monen kaverini kanssa sitä... päivällä meno on usein totista :D illemmalla nauretaan paljon! :D

      tässä linkki Pelin trailer videoon.

      tässä linkki suoraan peliin sing uppiin : http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4edd4c1bd9983719901465 (refer linkki eli autat minua pelissä samalla kun kirjaudut aivan normaalisti)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe