HYVÄ mmorpg

MMo pelaaja

elikkä haluaisin pelata hyvää, roolipeliä verkossa jossa hyvät grafiikat.

näitä olen kokeillut
-wow
-lotr online
-warhammer online
-age of conan
- 4 story
-last chaos
-shaiya
-dungeons and dragons online
-runescape
-twelve sky 2
-silkroad
- dream of mirror online
-maple story
-perfect world

en ole varma onko tuossa edes koko lista. eli monia olen kokeillut. en halua pelata mitään silkroadin tai last chaosin kaltaista grindaus peliä.

6

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itached

kunnon harrastelijana tuossa ei vielä paljoa ole... tosin parhaat siinä oli... eli sun kannattas asettua jo aloilles ja alkaa pelamaan jotain noista tai lopettaa meinaan toi kokeileminen ei johda mihinkään.. kyllästyin näihin itekkin.. mä päädyin pleikkaan tarinallisiin peleihin grindauksen sijaan.. mut jos meinaat näit viel pelata niin täs ois pari: Cabal Online, Mu Online, Sword of the new world.. ja ilmasiahan noi on kaikki.. mut kyl niitä kannattaa ostaakin.. esim. guild wars.. Ja jos pleikan omistat niin kato Demons Souls.....

• JUUUUUUh

Nonni iteki oon pelannu varmaa 100 mmorpg peliä. Eti vaa joku hyvä ja rupee pelaa sitä. Ne rupee tympii jos pelaat 5h päiväs, pakota ittes pelaa 1 tunti päiväs nii rupee aina innostaa ku pääset sen tunni vaa seuraavanaki päivänä :DD

• dfsdfdfd
    • Darth Vader

Star Wars Old Rebublic on tulossa vielä tänä vuonna. Muutaman miljoona pelaajaa tulee helposti.

www.swtor.fi

• Lady BlaBla

Mä suosittelen Guild Warsia, ei kuukausimaksuja, mutta joudut ostamaan itse pelin ennen kuin pääset pelaamaan sitä, mutta se kannattaa. :)

• Kokeile?

Yks parhaimmista omasta mielestäni on tuo League of Legends..

Itse pelaan monen kaverini kanssa sitä... päivällä meno on usein totista :D illemmalla nauretaan paljon! :D

tässä linkki Pelin trailer videoon.

tässä linkki suoraan peliin sing uppiin : http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4edd4c1bd9983719901465 (refer linkki eli autat minua pelissä samalla kun kirjaudut aivan normaalisti)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      38
      5436
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      295
      5266
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      69
      4557
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2455
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      48
      1890
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      31
      1848
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      26
      1800
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      16
      1762
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      81
      1735
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1526
    Aihe