HYVÄ mmorpg

MMo pelaaja

elikkä haluaisin pelata hyvää, roolipeliä verkossa jossa hyvät grafiikat.

näitä olen kokeillut
-wow
-lotr online
-warhammer online
-age of conan
- 4 story
-last chaos
-shaiya
-dungeons and dragons online
-runescape
-twelve sky 2
-silkroad
- dream of mirror online
-maple story
-perfect world

en ole varma onko tuossa edes koko lista. eli monia olen kokeillut. en halua pelata mitään silkroadin tai last chaosin kaltaista grindaus peliä.

6

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itached

      kunnon harrastelijana tuossa ei vielä paljoa ole... tosin parhaat siinä oli... eli sun kannattas asettua jo aloilles ja alkaa pelamaan jotain noista tai lopettaa meinaan toi kokeileminen ei johda mihinkään.. kyllästyin näihin itekkin.. mä päädyin pleikkaan tarinallisiin peleihin grindauksen sijaan.. mut jos meinaat näit viel pelata niin täs ois pari: Cabal Online, Mu Online, Sword of the new world.. ja ilmasiahan noi on kaikki.. mut kyl niitä kannattaa ostaakin.. esim. guild wars.. Ja jos pleikan omistat niin kato Demons Souls.....

    • JUUUUUUh

      Nonni iteki oon pelannu varmaa 100 mmorpg peliä. Eti vaa joku hyvä ja rupee pelaa sitä. Ne rupee tympii jos pelaat 5h päiväs, pakota ittes pelaa 1 tunti päiväs nii rupee aina innostaa ku pääset sen tunni vaa seuraavanaki päivänä :DD

    • dfsdfdfd
    • Darth Vader

      Star Wars Old Rebublic on tulossa vielä tänä vuonna. Muutaman miljoona pelaajaa tulee helposti.

      www.swtor.fi

    • Lady BlaBla

      Mä suosittelen Guild Warsia, ei kuukausimaksuja, mutta joudut ostamaan itse pelin ennen kuin pääset pelaamaan sitä, mutta se kannattaa. :)

    • Kokeile?

      Yks parhaimmista omasta mielestäni on tuo League of Legends..

      Itse pelaan monen kaverini kanssa sitä... päivällä meno on usein totista :D illemmalla nauretaan paljon! :D

      tässä linkki Pelin trailer videoon.

      tässä linkki suoraan peliin sing uppiin : http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4edd4c1bd9983719901465 (refer linkki eli autat minua pelissä samalla kun kirjaudut aivan normaalisti)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe