HYVÄ mmorpg

MMo pelaaja

elikkä haluaisin pelata hyvää, roolipeliä verkossa jossa hyvät grafiikat.

näitä olen kokeillut
-wow
-lotr online
-warhammer online
-age of conan
- 4 story
-last chaos
-shaiya
-dungeons and dragons online
-runescape
-twelve sky 2
-silkroad
- dream of mirror online
-maple story
-perfect world

en ole varma onko tuossa edes koko lista. eli monia olen kokeillut. en halua pelata mitään silkroadin tai last chaosin kaltaista grindaus peliä.

6

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itached

kunnon harrastelijana tuossa ei vielä paljoa ole... tosin parhaat siinä oli... eli sun kannattas asettua jo aloilles ja alkaa pelamaan jotain noista tai lopettaa meinaan toi kokeileminen ei johda mihinkään.. kyllästyin näihin itekkin.. mä päädyin pleikkaan tarinallisiin peleihin grindauksen sijaan.. mut jos meinaat näit viel pelata niin täs ois pari: Cabal Online, Mu Online, Sword of the new world.. ja ilmasiahan noi on kaikki.. mut kyl niitä kannattaa ostaakin.. esim. guild wars.. Ja jos pleikan omistat niin kato Demons Souls.....

• JUUUUUUh

Nonni iteki oon pelannu varmaa 100 mmorpg peliä. Eti vaa joku hyvä ja rupee pelaa sitä. Ne rupee tympii jos pelaat 5h päiväs, pakota ittes pelaa 1 tunti päiväs nii rupee aina innostaa ku pääset sen tunni vaa seuraavanaki päivänä :DD

• dfsdfdfd
    • Darth Vader

Star Wars Old Rebublic on tulossa vielä tänä vuonna. Muutaman miljoona pelaajaa tulee helposti.

www.swtor.fi

• Lady BlaBla

Mä suosittelen Guild Warsia, ei kuukausimaksuja, mutta joudut ostamaan itse pelin ennen kuin pääset pelaamaan sitä, mutta se kannattaa. :)

• Kokeile?

Yks parhaimmista omasta mielestäni on tuo League of Legends..

Itse pelaan monen kaverini kanssa sitä... päivällä meno on usein totista :D illemmalla nauretaan paljon! :D

tässä linkki Pelin trailer videoon.

tässä linkki suoraan peliin sing uppiin : http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4edd4c1bd9983719901465 (refer linkki eli autat minua pelissä samalla kun kirjaudut aivan normaalisti)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      229
      3259
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      355
      2923
    3. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      14
      1939
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      78
      1836
    5. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      60
      1748
    6. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      59
      1632
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1473
    8. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1436
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      459
      1344
    10. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1330
    Aihe